Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Jätkä käyttää kreatiinia. Sen näkee naamasta." - Kaveri @ Saunailta

Ilmeisesti se sitten näkyy, vaikken ole pieneen hetkeen käyttänytkään :D

Menin salille niin siinä aulassa, kun olin menossa joku vanhempi äijä, jota en ollut ees nähnyt aikaisemmin sano, "Taitaa olla penkkipäivä? "
Sanoin, eikun jalkoja tänään treenaan. :D

En tiedä mistä ton penkin keksi sanoa, en edes ole kova penkissä, eikä mitään isoa rintaa ole.

Ex-tyttöystävä: "Miks oot eron jälkee alkanu käymään salilla, mut seurustelun aikana sua ei saanu sinne kirveelläkää? Nyt oot lihaksikas jnejne sikpäkkii löytyy. Oon mustasukkanen..."

Treeneissä vatsalihastreeniä nyrkkeilemällä parin vatsaan. Sparrikaveri oli jätkä, eikä aluks lyönyt oikeen tarpeeksi kovaa. Minä siihen: "Lyö kovempaa, ei toi tunnu missään." Kaveri: "Kyllä tuntuu. Tuntuu ku seinään löis."
:D

Toi on vähän molempia :) Kiva olla vahva, mutta ei-kiva kun ei näytä vahvalta.
Mulle sanottiin kerran että oon heikompi kuin miltä näytän, mielummin näin päin imo :)

"Pitää ottaa tästä parit levyt ennenku otat koko salin painot siihen"

Mistään massiivisista painoista ei ollut kyse mutta kyllä tuo lämmitti mieltä :) Tämän jälkeen uus ennätys mavessa :dance:

Tuttu sano baarisa: vuos sittenku näin sut viimeks olit semmonen pikkupoika;kapiat hartiat ja muutenki semmonen rimpula mutta nyt näkee että oot käyny salilla. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tatuoija alko jakamaan tatskan viimeisteltyään kuvan hoito-ohjeita ja sanoo sitten siihe kylkeen: "niin sitä salilla käymistä sun ei tarttee lopettaa". Olikohan nyt kehu vai mikä? Ei voi tietää:D

Foorumilta:

Äijähän on saatana kovemmassa niitissä ku tuo leffaninja :thumbs: Kieltämättä kyllä itsellänikin oli joku tuollainen käsitys mutta jotenkin luonteen puolesta tuli enemmän mieleen sellainen leppoisa luolamies :)
:worship:

On kyllä jämäkkä vyötärö! Siinä olis itellenikin hyvä tavoite.
:worship:

Ja muualta:

Exhibit a)
"Mistä noita olkapäitä voi ostaa?"

Exhibit b)
"Miten sulla yhtäkkiä on patti alkanu kasvamaan?"

Yks tuttu jota en oo muutamaan vuoteen nähny kommentoi mun nykystä kuntoo kuvaavaa fotoa vaan et "on mullakin paint shop pro koneella". :lol2:

Eilen olin mavea rytkyttelemässä ja 2 ikämiestä seisoskeli mavepaikan vieressä:
-"kylläpä näyttää olevan rauta kevyttä"
-"onhan se kun on valmiiksi lämmitetty raudat"

Oliskohan pitäny kiittää? :D

Kaveri sanoi: Kyllä kaveri on ollut ruoka-aikoihin kotona kun jäbä on turvonnut joka paikasta! Toinen kaveri: körmyhän se siinä. Kolmas kaveri: Sulla on hartiat kuin ladon ovet

Kyllä lämmittää sydäntä :)

Kaveri sanoi: Kyllä kaveri on ollut ruoka-aikoihin kotona kun jäbä on turvonnut joka paikasta! Toinen kaveri: körmyhän se siinä. Kolmas kaveri: Sulla on hartiat kuin ladon ovet

Kyllä lämmittää sydäntä :)

Onko uusia videoita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom