Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Parturilta taas perukset "Oot vähän lihonu, mutta oothan sä punttejakin nostellut".

Tämä mun yksi ja ainoa kommentti(jonka oon punttailustani saanu) kertoo siitä kuinka paljon tavan naiset oikeesti tekee puntilla järkevää. Eli tulin salille, menin tekemään prässiä. Joku oli siinä tehnyt 30 kilolla ja ladoin siihen sitten vielä 60 kg edestä kiekkoja lisää. Kun olin valmis tuli joku tyttönen sanomaan "Hiukanko oot vahva,mä tein tota samaa kolmellakympillä ja katoin ihan huulipyöreenä ku ladoit siihe kakskertaa enemmä painoja LISÄÄ". Olihan tuo mieltä lämmittävä kommentti vaikka tiiänkin etten ole voimakas enkä edes kovin atleettiselta näytä, ja tää on tosi, ei mikään turha vaatimattomuus niinkuin monella muulla :D

Nii onhan mulle joku mies baarissa kommentoinut komeeta sixpäkkiäi(jota EI OLE ja joka oli vaatteiden alla piilossa) noin niinkuin käsikopelolla koettaen, yök. Tällöin en siis edes treenaillut, olin vaan saakelin laiha. Tais luulla kylkiluita pyykkilautavatsaks...

tyttö: joko oot päättänyt mihin erikoistut?
mä: en todellakaan
tyttö: sä varmaan pärjäisit hyvin suunhoidon koulutusohjelmassa, koska sun nähtyään ihmiset jättäis hammaslääkäripelon takia tulematta vastaanotolle.

tyttö: joko oot päättänyt mihin erikoistut?
mä: en todellakaan
tyttö: sä varmaan pärjäisit hyvin suunhoidon koulutusohjelmassa, koska sun nähtyään ihmiset jättäis hammaslääkäripelon takia tulematta vastaanotolle.

Ehkä tyhmä kysymys mutta miksi eivät tulisi?

Frendi kävi hieromassa. "Sua voi hieroa max 1.5h, koska sormet väsyy isojen lihojen takia". Pitää muistaa, et kaikki on suhteellista. :rolleyes:

Siksi jättävät tulematta hammaslääkäripelon takia, koska olet niin vetävä että siinä hammaslääkäripelot unohtuu! ;) :D

... ja isoisä on joulupukkina korvatunturilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kaverin kommentti kun ei ollu toviin nähty: Ei oo menny sulla punttaus hukkaan, maha on kasvanu ihan kunnolla.
:wall:
Totesin siihen sitten että työntö lähtee vatsasta.... :D

Naispuolinen kanssaopiskelija tokasi tunnilla ääneen että paljon sä olet oikein laihtunut? Ja maanantaina alotin dieetin :D sano vielä että oot nyt kevään aikana laihtunu vielä entisestään, vaikka olin kasvattanut lihasmassaa bulkkaamalla kunnes nyt rupesin ennen kesää pikku dieetille.

Kaipa ton voi hyvänä huomautuksena ottaa, kun kaverit kommentoi uuteen facebook-kuvaan, että söisit hyvä mies kun näytät noin riutuneelta, tullut pudotettua painoa reilu 14kg ja tälläsessä 175cm tapissa se näyttää aika paljolta :)

tänää sai taas todisteita siitä, että päälle päin ei paljoa näy... lämmittelyjen jälkeen pistin 102.5kg pena tankoon ja joku 40v äijä kysy, että "tarviiko tulla varmistelemaan". Selvästi luuli, että enkkaa tässä ollaan hakemassa ja juttelikin jotai ettei ite ole paljoo ykkösii enää ottanu ku niin vaarallista ku painoinot menee sinne yli 100kg. Tein sillä 102.5kg helpon 2x6.

Mä oon luonnostaan linnunluinen kukkakeppi ja lihasta ei todellakaan tartu helposti. Tossa joku viitisen vuotta takaperin oltiin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja tuli puheeks että mä oon kaverin sanoja lainatakseni "punttisika". En tuolloin treenannut kovin tosissani, mutta ihan ok kunnossa olin muistaakseni. Tähän kaverin silloinen tyttöystävä (nykyinen vaimo), jonka olin tuntenut muutamia vuosia totesi: "ai, ei susta uskois että sä treenaat" (kiitti vitusti) :wtf:
Toisaalta tollaset kommentit on omiaan parantamaan motivaatiota. :puntti:

Faija palautteli tänään vähän maan pinnalle. Kyseli kovasti, että milloin alan lenkkeilemään ja vähentämään jatkuvaa ruokailua. Vastasin tähän, että tossa toukokuussa olin suunnitellu aloittavani, niin faija siihen että "joo hyvä, ei kannata päästää itteensä siihen kuntoon että pitää paljon pudottaa, voisit tosin aloittaa aikasemmin ku toukokuussa." Varoitteli se myös siitä, että rasvasoluja syntyy kun lihoo, mutta ne ei koskaan lähde pois, vaan pienenee kun ylimäärästä ei ole.

Ja kyllähän tuo paino on melkein kymmenen kiloa jo noussutkin marraskuusta, mutta rasvaprosentti tuntuu laskeneen, jos se johonkin päin on mennyt, vaikka 3500kcal/vrk bulkkia oon vetänykki.

No, jotain positiivista kommenttia sain sentään jaloistani, jotka on kuulemma aika isokokoset ja että kyykky sujuu hyvin. Ja sisko heitti ku nähtiin joku viikko sit pitkästä aikaa, et "sun pää näyttää nykyään ihan pieneltä ku oot kasvanu niin paljon."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom