Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
^ & ^^ Tuo on kyllä aika perus huttua täällä Suomessa, hauskaa ei voi olla ilman viinaa jne. Parhaita on kyllä just nuo "sulla menee elämä ihan hukkaan" tyyliset heitot viitaten siihen, että esim käy viikonloppuiltasin reenailemassa ja alkoholin käyttökerratkin aika minimissä.

Kyllä parhaat pillut on tullu hommattua vesiselvänä valoseen aikaan. Baarissa kun ei koskaan tiä mitää vierestään löytää aamulla, jos löytää.

Niin kauniit pojat kyllä, mutta muitten pitää juua ittensä kauniiksi vai miten se meni.

Saisit naista, jos ryyppäisit:jahas:

En saa selvinpäinkään ja humalassa en varsinkaan joten +-0. Sitäpaitsi juominen on turhaa ainakin täälläpäin, istutaan jonkun tykönä lätkimässä korttia ja kattomassa telkkaria ja aamulla ku herää ni vitullinen jano, paska olo ja väsyttää koko päivän ja yleensä siinä tulee myös syötyä pisin vittua. Eli mieluummin jätän väliin...

Siellä ne muut juhlii baarissa penkkareita. Minä täällä yksikseen himassa makoilen ja luen pakkista! Itse asiassa en ole käynyt kunnon baarissa vielä ikinä, eikä mulla ole minkäänlaisia intressejä sinne edes lähteä tällä hetkellä. Tosiaan, kuten edellinenkin kirjoitti, niin menee vaan seuraava päiväkin ihan hukkaan. Lisäksi krapulassa on aina jotenkin niin läski olo... Kertakaikkiaan sietämätön tila. :D

EDIT: Niin ja niitä huomautuksia nyt tulee uultua aina välillä. Salilla ainakin eräs tuttu jarmo kehuu monesti motivaatiota ja sanoo, että poweria kylllä löytyy reiskoista. Äidiltä tulee myös sitä peruslässytystä, mitä ne tuppaa harrastamaan. :)

^ ei mene hukkaan seuraava päivä jos vaikka vähäsen vaan jatkaa ku herää :dance:
No ehkä näinkin. :) Silti olen kyllä huomannut, että ei ole kyllä mun juttu ollenkaan tuo ryyppääminen. Enemmän nautin siitä, että pääsen seuraavana aamuna virkeänä vaikkapa lenkkeilemään, salille tai muuten treenaamaan hyvän aamupalan saattelemana. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En saa selvinpäinkään ja humalassa en varsinkaan joten +-0. Sitäpaitsi juominen on turhaa ainakin täälläpäin, istutaan jonkun tykönä lätkimässä korttia ja kattomassa telkkaria ja aamulla ku herää ni vitullinen jano, paska olo ja väsyttää koko päivän ja yleensä siinä tulee myös syötyä pisin vittua. Eli mieluummin jätän väliin...

Meinaaks et ne akat tulee hakemaan sut korttipöydästä tai töllön äärestä? Jos selvinpäin meinaat olla niin mee ees sinne missä eukot kirmaa niin vois käydä parempi säkä ;)

No ehkä näinkin. :) Silti olen kyllä huomannut, että ei ole kyllä mun juttu ollenkaan tuo ryyppääminen. Enemmän nautin siitä, että pääsen seuraavana aamuna virkeänä vaikkapa lenkkeilemään, salille tai muuten treenaamaan hyvän aamupalan saattelemana. :)

Kyllä sä tulet vielä järkiis ja juot viinaa niinkuin kaikki muutkin:)

Avovaimo antoi iltapalapöydässä huomautuksen, joka antoi motivaatiota ja intoa jatkaa hyvää tahtia eteenpäin. Olin juuri kehunut kuinka viimeisten kuukausien aikana on otettu selviä edistysaskelia, niin kommentti oli "Helppohan sun on kehittyä, kun saat noitten jauhojen (tusinaprotsku malto) kaiken lähes ilmaseks".

Ei siinä muut kun monttu auki ja rahkaa naamariin ja puolentoista tunnin "rakentava" keskustelu :D

"Aah, oon aina halunnut kokeilla miltä tuntuu tytön sikspäkki!" miespuolinen tuttava humalassa nähdessämme baarissa.
Ja sitten ei niin imarteleva: "Sä oot viimeinen, kenen olisin uskonut käyvän salilla!" tokaisi tuttu miespuolinen henkilö kohdatessamme puntilla. Senhän sitä aina haluaaki kuulla :D :jahas:

Yöelämässä tuli vastaan tämmöinen keskustelu:

Hemmo: ookko ikinä nähny noin isoo jätkää?
Minä: niin ketä mitä missä häh?
H: no sää!
M: no nään kyllä jokapäivä salilla kaks kertaa isompia jätkiä,
H: joo mut ne tykkääkin kullista!
M: mitä helvettiä?
H: joo no oli vähän huono läppä...

Hiukan iski hämmentävä olo ton keskustelun jälkeen :D

En mä mitään siihen alkoholi juttuun vastannu, mut sen huomasin ettei niillä itsellä kestäs selkäranka olla juomatta. Eikä mulla ole mitään alkoholiongelmaa. En mä normaalisti lasiin sylkäse, mut nyt kun dietataan niin sillon en ota. Vaikka en ottas paljoa niin alkoholi vie hitto koko terävyyden treeneistä. Sit jos krapula pääsee yllättämään niin se paska olo kropassa kestää yleensä viikon mulla. Enkä siis koe, että jos yhden illan on hauskaa ja on lärvit....sit menee viikko kaks palautua siitä. Ennemmin olen ottamatta :) Pitää ens kerralla vastata sille työlaverille, että ootko aatellu ite hakee apua tohon satunnaiseen juomiseen :)

Yöelämässä tuli vastaan tämmöinen keskustelu:

Hemmo: ookko ikinä nähny noin isoo jätkää?
Minä: niin ketä mitä missä häh?
H: no sää!
M: no nään kyllä jokapäivä salilla kaks kertaa isompia jätkiä,
H: joo mut ne tykkääkin kullista!
M: mitä helvettiä?
H: joo no oli vähän huono läppä...

Hiukan iski hämmentävä olo ton keskustelun jälkeen :D
Varmasti jännä fiilis ku baarissa jätkät tulee heittelee kulliläppää. Otan osaa.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom