;)mutta sisko joskus haluaa, että näytän, miten rintalihaksia voi "pompottaa"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)mutta sisko joskus haluaa, että näytän, miten rintalihaksia voi "pompottaa"
Paras kehu tuli salilla irakilaiselta aloittelevalta kuntosaliharjoittelijalta.
Ensin ne tavalliset:"montako vuotta olet treenaillut" yms.
Mutta tästä häkellyin: "Treenaan niin monta vuotta, että joskus olen saman näköinen kuin sä".
Suomalainen harvemmin on tottunut kuulemaan tuollaista ja sanoin jotenkin anteeksipyydellen, joo mut pitää vielä pudottaa railusti rasvoista et saa packit näkyviin kunnolla.
hä? En ymmärrä..
"Noihin hauiksiin on täytynyt tehdä kovasti salilla töitä !" (47cm)
Mul sanos terkkari yks päivä et "tän taulukon mukaan sä oot ylipainonen mut et kyl oo yhtää ylipainonen ku sul on niin kiintee toi vartalo"
Rasvat ku hylkeel?
Mitäs vastasit?Olen itse dietillä ja tipaton kuuluu siis asiaan. Työkaveri ihmetteli tätä tipatonta ja tuumas kesken kahvin, että "ootko alkanu vetää jotain kun et voi juoda" Olin, että mitäs helvettiä? Kokeilis itekkin joskus diettaamista...
Olen itse dietillä ja tipaton kuuluu siis asiaan. Työkaveri ihmetteli tätä tipatonta ja tuumas kesken kahvin, että "ootko alkanu vetää jotain kun et voi juoda" Olin, että mitäs helvettiä? Kokeilis itekkin joskus diettaamista...
Mitäs vastasit?
Dieettaamisen takia nyt ymmärrän, mut ihan pelkälteen tipaton on mun korvaan enemmän lievästi alkoholiongelmaistan juttuja.
Ihan vaan siksi en käsitä, että jos tammikuussa tuleekin joku once-in-a-lifetime tapahtuma ja siinä sitten olet tipattomalla. Joo, voi olla hauskaa ilman viinaa jne...
Dieettaamisen takia nyt ymmärrän, mut ihan pelkälteen tipaton on mun korvaan enemmän lievästi alkoholiongelmaistan juttuja.
Ei mulla ole mitään ongelmaa ymmärtää juomattomuutta. En siis vain perusta tuosta satunnaisesti juovan "tipaton tammikuu" -trendistä.Toisten on vaikea ymmärtää juomattomuutta. On tullut kyllä otettu, mutta en voi puhua alkoholiongelmasta. Nyt dietillä ja ei pisaraakaan, niin kauan ku tarvit. Ikinä ei ole baarissa ollut niin hauskaa, kuin selvinpäin ! :hyvä:
Ei näköjään (kuten pelkäsin) nyt ihan auennut tosta mun edellisistä viestistä tää mun pointti.Toi on just se asennevamma mihin mä törmään, koska en juo. :wtf: Eikä todellakaan oo ollut mitään ongelmaa, en oo ollut mikään alkoholin suuri ystävä ikinä.
Tuli fiilis, et mihinkä mä tätä alkoholia muka tarviin, en mihinkään. Mä en tarvii alkoholia ollakseni rohkeampi, rentoutumiseen yms. Mä oon tarpeeksi sosiaalinen sekä "hullu" muutenkin ja ton stressinpoiston mä hoidan sit vaikka urheilemalla. :D
Eli kai musta sit tuli absolutisti. Mikä tuntuu joillekin olevan ihan kamala ongelma. Suuremmalle osalle ei, koska ei esim. mun ystävät edes ajattele sitä, että mä olen selvinpäin aina. Eli käyn kyllä baareissa, eikä ahdista muiden alkoholinkäyttö pätkääkään. Tuomitseminen ja tuputtaminen kyllä ärsyttää... :jahas:
Ei näköjään (kuten pelkäsin) nyt ihan auennut tosta mun edellisistä viestistä tää mun pointti.
Varmaan eniten kuulee nyt varsinkin dieetillä tätä vanhaa mantraa "muista pitää myös hauskaa" tai "ota välillä rennostikki" tjsp. Tällä siis viitataa yleensä, että pitäis viikonloppuna lähteä ryyppäämään yms. Siis oikeesti mitä helvettiä?! Viimeksi kun tuli tälläinen kommentti vastaan niin se palasi mieleeni aamulenkille lähtiessä -28 asteen pakkasessa aamuyöstä kello 5. Hetken mietin miten idioottimiselta tuollainen kommentti tai huomautus kuulostaa. Enkai mä tätä hommaa tekis ellen nauttisi ja pitäisi siitä, ja saisi siitä jonkinlaisia kiksejä? Enemmän mä rentoudun vapaa-ajalla ottammalla RENNOSTI kun örveltämässä pitkin yökerhoja umpikännissä heilumassa. Siinä hommassa en oo koskaan rentoutunut :D huh