Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itse nuorempana olin vetänyt melko kovaa treenii puolisen vuotta( ja paljon "kreatiinii" juu...)
Sit yksissä hipoissa törmäsin frendiin jota en ollu nähnyt justiinsakaan puoleen vuoteen.
Se tuijotti mua järkyttyneenä, kunnes viimein sai tokaistua: "Sä näytät ihan joltain... PORTSARILTA!" X)))

Just olin suoriutumassa kotii päi baarista ja joku jätkä syöksy ovesta sisää ja kysy: "Voinko mä kävästä tuolla baarin puolella. Mä vaan moikkaan kaveria nopeesti." Vastasin vaa et "toki toki".
Luuli kait portsariks.

Kait ton voi kehuna ottaa... :rolleyes:

"Isi, sun lihakset on voimakkaan näköiset ! " Poika, 4v :D

Söpöä:)

Just olin suoriutumassa kotii päi baarista ja joku jätkä syöksy ovesta sisää ja kysy: "Voinko mä kävästä tuolla baarin puolella. Mä vaan moikkaan kaveria nopeesti." Vastasin vaa et "toki toki".
Luuli kait portsariks.

Tilannekomiikka huipussaan:hyper:

Luuli kait portsariks.

:D Itellä kävi muutama vuosi sitten vähän samantapanen tilanne.

Oltiin kaverin kanssa Virgin Oilissa Helsingissä kattomassa Ruoskan ja Turmion kätilöiden keikkaa. Seisoskelin siinä sitten vessan oven ulkopuolella odottelemassa kaveria. Siihen tuli sitten joku nuori pienikokonen jantteri, varmaan joku 18v ja sanoi värisevällä äänellä ja hieman änkyttäen: "M-m-mä meen vaan vessaan" olin siinä sitten vaan, että "okei..."

Myöhemmin sitten vaan tajusin, että luuli kans varmaan portsariks :D

Kirjoitellaas pari hauskinta vuosien varrelta.

Eka tapahtui ennenkö olin edes aloittanut treenaamaan, mutta semmoinen luonnostaan riski olen ollut aina. Ihan jeessin näkönen mimmi tuli sanomaan baarin tupakkikopissa "mä haluan tänään iskeä portsarin näköisen jätkän, miten olis?:)" Kyllähän tuo hymyilytti pitkään jälkeenpäinkin ja kävi muuten vielä flaksikin sen kanssa :D Tosiaankaan en niin nätti poika ole että yleensä tulisivat tytöt iskemään, ehkä senkin takia tuo jäänyt mieleen.

Toinen tapahtui kun olin vasta aloittanut treenaamisen, samalla salilla käynyt pienikokoinen, nuori kiinalaismies tuli kysymään olenko ammattisotilas (kalju pää löytyy) kun olen niin timmissä kunnossa. Kyllähän tuo itsetuntoa hiveli, kun harrastusta siinä vaiheessa takana kokonaiset pari-kolme kuukautta :D

Kolmannella kerralla, ehkä neljän kuukauden treenin jälkeen eli kuukauden päivät sitten kaupan nuori naispuolinen kassa meinasi "kieltäytyä" myymästä mulle röökiä kun olen niin "urheilullisen näköinen". Kaveria viherti vieressä :D

Kyllähän nää vaan joka kerta mieltä lämmittää, jopa jälkeenpäin muistellessa :)

Ei mitään amerikan-kommentteja mutta nämä on jääneet mieleen:

Tapahtui joskus 5v sitten..down by the laiturin aikaan majoitusliikkeen edessä seisoskellessani työtehtävissä sekavan oloinen kaveri
huiski käsillään jotain ja totesi huiskivansa kärpäsiä kainaloistaan? katsellen samalla välillä meikäläistä merkitsevästi.

Samana iltana eräs neiti totesi, että"mulla on kuuma, olen vetäny hormoneita". Tämän ilmeisesti laukaisi se kun
yritin hiukan viilentää itseäni "leyhyttelemällä" kauluspaitaani, kevlarit+kauluspaita kun on lämmin yhdistelmä kesällä.

Joskus opiskeluaikoina bileissä joku tytär käski tehdä 10 punnerrusta, kai jotain olin hölmöillyt, en muista tarkemmin. Kysyin sitten
että kummalla kädellä? Ja tein 10 oikealla. Kysyi harrastanko fitnessiä hehe... En vaan potku-boksinkia. En saanut. Olisi varmaan kannattanut sanoa joo :/

Lääkäri kun makasin siinä tuolilla ja olkapäätä olkapään kohdalta ihoa operoitiin: Käännys nyt sittenkin kyljelles kun on sen verta leveät hartiat että tulee reunoista yli.

Lääkäri kun makasin siinä tuolilla ja olkapäätä olkapään kohdalta ihoa operoitiin: Käännys nyt sittenkin kyljelles kun on sen verta leveät hartiat että tulee reunoista yli.

Häh? Ei ymmärrä mitä tuolla tapahtui.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tänä aamuna kun työkaveri tuli hakemaan (kimppakyyti) tuumas et pitää varmaan kohta vaihtaa autoa jos teemu lopeta salilla ramppaamista et mahtuu autoon istuun :D

Häh? Ei ymmärrä mitä tuolla tapahtui.

Muutamaan kertaan sai tavata kyllä läpi. Varmaan kaveri tulee vielä selventämään tarkemmin kun selviää tunnekuohustaan.

Oli tosiaan vähä huonosti selitetty ja ei oo mitään tunnekuohuja aiheesta :D

Jätkä oli leveempi kuin alusta, joten piti vaihtaa asentoa?

Bingo. Alusta oli kyllä yläosasta suht kapea ja en mä nyt itse nää hartioitani millään tavalla leveänä.

Oli tosiaan vähä huonosti selitetty ja ei oo mitään tunnekuohuja aiheesta :D

Bingo. Alusta oli kyllä yläosasta suht kapea ja en mä nyt itse nää hartioitani millään tavalla leveänä.

Eli se vittuili sulle? :D

Tää tapahtui tuossa pari vuotta sitten. Oltiin pikkuveljen kanssa baarissa samassa pöydässä. No, paikalla pelmahti veljen tuttu ja vanha luokkakaveri. Jutusteli niitä näitä ja yhtäkkiä kännin huuruisin silmin katsoi meitä ja sanoi:"Ei uskois, et jätkät on veljeksii". Nyökkäs muhun päin ja sano:"Sä oot tollanen keho", ja sit katsoi veljeen päin:"Ja sä oot...luokkakaveri". :D Siitä riitti iloa pitkäksi aikaa. :)

"Lopettaisit salilla käymisen ja rupeisit lenkkeilemään. Ei sulla lihasta lähde vaikka lopettaisitkin treenaamisen. Mentulalla lähtee, jos se lopettaa treenaamisen, mutta ei sulla kun sulla sitä ei ole."

Olen sinänsä hyvin otettu, että meikästä ja Mentulasta puhutaan samassa lausessa :) Mutta vähän outoa se on, kun meitä verrataan keskenään!

Treenin jälkeen sekoittelin palkkaria niin yksi vanhempi herrasmies tokaisi että "Treenin lopuksi höttöjauhot naamaan!". Pisti hymyilyttämään, vaikka eihän tuossa mitään kummallista ole :)

"Sä oot niin kova" kaverilta sulkapalloa pelatessa =)

Ei ole mitään kertomisen arvosta huomautusta tullut, mutta sisko joskus haluaa, että näytän, miten rintalihaksia voi "pompottaa" (jännitellä) ;./ että sellasta.

Tänään on tullu siinä määrin kehua, että ihan jo sen voimalla jaksaa puskea dieetillä muutaman viikon. Ensin koulussa jotkut tytöt vertailivat hauiksiaan ja joku sanoi että "Japetius, näytä hauis", niin toinen mimmi sano että "Äläny, ei se voi ku sillä varmaan repee toi paita".

Ja myöhemmin tuli vielä salilla muutamalta tutulta ja parilta vähän tuntemattomalta, mutta jotka ovat minut salilla monesti nähneet, kuittia hoikistuneesta olomuodosta :hyvä::hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom