Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pitäis kuulema paikallisen fysioterapeutin mielestä siirtyä 1-jakoisesta ohjelmasta pois ja ostaa siinä samalla kuntosaliyrittäjältä räätälöity saliohjelma. Huoh...

Kaveri käveli lätkätreenien jälkeen ohi ja pysähty, katteli vähän aikaa ja sano "V***u jos mä olisin sä niin kulkisin kesät talvet ilman paitaa"

Anoppi oli kyselly avokilta että käytänkö hormoneja kun tuloksia on kuulemma tullu niin nopeesti.:puntti:

No kyl sarjapainot noussu melko kivasti kun taas tuli alotettua (about 40-60 kiloa kuukaudes) riippuen liikkeestä ja painoa tippunu 1½ kuukaudes 8 kiloa vaikka dieetillä en ole ollukkaa tai ees kattonu mitä laitan suuhunu, vaan huolehtinu että saa tarpeeksi roheiinia. väitän et roinalla saa varmasti kovempia "tuloksia" :D

40-60kg kuukaudessa lisää sarjapainoihin ja massa tippunu 8kg... OK!!:rolleyes:

^ Lihasmuistilla voi (kuulema) saada ihmeitä aikaan. :rolleyes:

"Voi kamala sun hartioita, onhan ne aina ollut leveät, mutta kun salilla oot käynyt niin ahkeraan niin ne näyttää valtavilta"
-Äiti
Bokserisiltaan hypin talossa, elääpä tälläkin taas pari viikkoa =)

Your mom does not count as a fan.. mut ihan sama.

Näin mutsia kolmen viikon tauon jälkeen niin sano että "on mulla komee poika". Hartiat kuulemma kun ladon ovi ja "valtavat hauikset".

Frendi heitti eilen et: "pitäsköhän munki alkaa vetää jotain proteiinijauhoo ku sä oot kehittyny noin hyvin." :D

Lasketaankohan se tänne kun veli on käskeny mun ny vähän ajan sisällä näyttää hauikseni kolmelle tai neljälle sen kaverille..?

"Kuvittelin sut pienemmäksi !" -> Sipuli (Hipan bileissä)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itellä samantapasia kokemuksia yläasteelta(vieläkin 9lk ollaan). Tossa vähänaikaa sit pari kusipäätä vittuili jatkuvasti pari vk että "ootko juso bodannu paljon?", ja hirveet räkätykset päälle. Kyllä se nyt alkaa jo loppumaan, kun enää en välittäny. Toinen niistä tyypeistä kyllä yrittää olla ihan hyvissä väleissä jo, pari kertaa samaan aikaan oltu salilla :rolleyes:

Aiheeseen liittyen: kaverit kyllä on välillä ihan kunnioittavaan sävyyn puhunu mulle, vaikka tota lihaa ei paljon mitään ookkaan. Kivasti lämmittää mieltä :)

Suomalainen94
Itsellä on ollut vähän samanlaisia kokemuksia yläasteelta.
Vittuilut on vaan liittynyt syömisiin ym. kun join prodejuomaa koulussa tms.
En nyt mitenkään väkivaltaa kannata enkä siihen yllytä, mutta tämä rinnakkaisluokan henkilö joka vittuili ja huuteli perään tuli perjantai iltana puistossa aukomaan päätä. Päätin silloin että vittu nyt loppuu se päänaukominen ja pyörittelin kyseisen jätkän pitkin pusikkoja ja vähän riepottelin niin siihen se vittuilu loppui.
Kannattaa kyllä tuommoinen jättää ihan omaan arvoonsa ja vaan jatkaa treenejä.
Oliko muuten kyseinen kuva pakkikselta joku posekuva vai joku ihan normaali?

-Ompas siulla levvee selkä
-Hauikset ei kohta mahu paitaan
-Miks siulla on appelsiineja kainalossa?
Ja perinteisiä, kuten "Paljon nousee penkistä", mikä on hauiksen ympärysmitta. Tämmöstäki on kuullu: "Elä tapa". Mutta kun tuo maha tuppaa vähä kasvammaan ni kysellään että vieläkö massakausi jatkuu.

Pari kommenttia tuli puolitutulta tytöltä saunaillassa:
"Ootko kisoihin osallistumassa?"
ja
"Sää oot kyllä kaunis, ihan ku nukke"

Tuo jälkimmäinen tuli vähän puun takaa. Ensin olin tottakai :), myöhemmin vähän :confused: ja siitä vielä myöhemmin :jahas:
Joo, mielelläni kuulisin olevani kaunis kuin nukke.
Jos olisin tyttö

"Isi, sun lihakset on voimakkaan näköiset ! " Poika, 4v :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom