Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Anoppi oli kyselly avokilta että käytänkö hormoneja kun tuloksia on kuulemma tullu niin nopeesti.:puntti:

No kyl sarjapainot noussu melko kivasti kun taas tuli alotettua (about 40-60 kiloa kuukaudes) riippuen liikkeestä ja painoa tippunu 1½ kuukaudes 8 kiloa vaikka dieetillä en ole ollukkaa tai ees kattonu mitä laitan suuhunu, vaan huolehtinu että saa tarpeeksi roheiinia. väitän et roinalla saa varmasti kovempia "tuloksia" :D

"Jos simo-siima rupeis käymään salilla, niin siitä tulis ihan vitummoinen kaappi"

Enpä sit kehannu sanoa, että kyllä tässä on salireeniä (voimaa&massaa) jokunen vuosi harjotettu. Mutta ilmeisesti edelleenki näytän siltä vanhalta kestävyyspainotteisesti reenanneelta vinkuheinältä, huoh :D

Äiti Armas mulle aikoinaan, no ompas sulla jalat kasvaneet, eiköhän kannattas lopettaa tuo painonosto ja ruveta harrastaa jotain urheilua!
(Äitee ei paljo töiltään treeniä lisäksi tarvinnu 4 mukulaa ja pikku maatila piti voimailusta huolen,huumorikin vähän arveluttavaa?)

"Sulla on ihan järkyttävät horkkasuonet"

Meikällä luonnostaan nuo verisuonet näkyy hyvin.

Pari mieltä lämmittävää palautetta on tullut. Mikä siinä on, että ne tulevat aina rumemman sukupuolen edustajilta? :/

Syksyllä olimme fuksiaisissa suunnistamassa kaupungissa rastilta rastille. Yhdelle rastille oli tuotu siirrettävä sauna, ja sinne piti mennä pienen fudispelin jälkeen. Siinä kun riisuin vaatteita pois päältä kimalaisten kanssa, rastin pitäjä sanoi, ettei minulta ole mennyt salitreeni hukkaan. Kommentti tuli sen verran puun takaa, etten osannut vastata siihen oikein mitään.

Toisessa tapauksessa olin kavereiden kanssa keitolla. Tuli puhetta reenailusta ja kaveri heitti että "oon nähny sut saunassa, se oli kaunista katottavaa".

Tänään sattui tähän mennessä suurin hetki saliurallani. Minua pyydettiin varmistamaan penkkisarjaa.:rock:

Pari mieltä lämmittävää palautetta on tullut. Mikä siinä on, että ne tulevat aina rumemman sukupuolen edustajilta? :/

Syksyllä olimme fuksiaisissa suunnistamassa kaupungissa rastilta rastille. Yhdelle rastille oli tuotu siirrettävä sauna, ja sinne piti mennä pienen fudispelin jälkeen. Siinä kun riisuin vaatteita pois päältä kimalaisten kanssa, rastin pitäjä sanoi, ettei minulta ole mennyt salitreeni hukkaan. Kommentti tuli sen verran puun takaa, etten osannut vastata siihen oikein mitään.

Toisessa tapauksessa olin kavereiden kanssa keitolla. Tuli puhetta reenailusta ja kaveri heitti että "oon nähny sut saunassa, se oli kaunista katottavaa".

Tänään sattui tähän mennessä suurin hetki saliurallani. Minua pyydettiin varmistamaan penkkisarjaa.:rock:

Kaverisi on ainakin homo! ? "oon nähny sut saunassa, se oli kaunista katottavaa".

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nainen salilla: "Ootko kisoihin menossa?"

:lol2:

Ei vittu tänään töissä kaffitauolla :D Koko porukka oli siinä ja yks sitten kysy multa kovaan ääneen "KÄYTÄTKÖ SÄ STEROIDEJA??" Ei vittu kun hajotti niin saatanasti ettei mitään rotia :lol2: Kaikki muutkin repes nauraa. Joo minä sellanen hormoonisonni olenkin :lol2:

Ei vittu tänään töissä kaffitauolla :D Koko porukka oli siinä ja yks sitten kysy multa kovaan ääneen "KÄYTÄTKÖ SÄ STEROIDEJA??" Ei vittu kun hajotti niin saatanasti ettei mitään rotia :lol2: Kaikki muutkin repes nauraa. Joo minä sellanen hormoonisonni olenkin :lol2:

Välillä noita kuulee.. Olisit heittänyt sille jonkun pahan vasta kysymyksen.

Entinen tyttöystävä sano ku tuli puheeksi minun treenaukset, että jos kerta yli 3 vuotta oot harjotellu, ni miten et oo kehittyny tuon enempää :D

No toisaalta yks tyttö kysyi kerran jotenkin näin "Sanohan miten miä pääsen samanlaiseen kuntoon ku siä" Molemmat huvitti omalla tavallaan :D

Kaverini kertoi isälleen kun sain 50kg penkistä (pari viikkoa sitten eli ensimmäisiä salikertoja) ja sai tälläistä kommenttia: No voi helvetin helvetti sehän menee pian sun ohi saatana, yrittäisit nyt jumalauta edes vähän!

Häntä hieman vituttaa kun oma poika saa vain 60kg penkistä kun on itse sen ikäisenä (14-15v) saanut kuitenkin reippaasti yli 100kg..

Yks tyttö meidän luokalta kysyi, että kuinka paljon mä painan. Sanoin että 87-89 kg välillä mennään. Se katso mua, että "wau! Mun poikaystävä on sun kokoinen, ja se painaa suunnilleen 80 kg. Sulla on pakko olla paljon lihasta".

Ja itse oon sitä mieltä, että vattaläskejä voisi aina karsia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom