Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
äiti: "Ethän sä oo alottanu käyttää steroideja?" "oot lihonnu" :D
Ai saatana :DKysyin sitten tuimasti jaa kaappihomo vai?:lol2:
paras :lol2:Kysyin sitten tuimasti jaa kaappihomo vai?:lol2:
Pelailtiin eilen koulun jumppatunnilla hankipalloa. Yks tyyppi toteaa vastapuolen molarille: "Oo varovainen, voi tehdä kipeää jos Lomax tulee massoilla päälle".
Ja oon vittu dieetillä...:jahas:
Olin vaarini syntymäpäivä kutsuilla jossa sain erittäin "kannustavaa" palautetta vanhemmiltani.
Ihanat vanhemmat <3 kyllä ne vaan osaa....
Äiti: "Susta on tullut ruma, tollaset hartiat ja selkä, en tykkää yhtään"
Isä: "Pääseekös tuollaiseen kuntoon ilman hormooneita? Voisit vähentää sitä salilla käymistä."
Tuli kyllä sellainen fiilis että pitäisi ihan vittuilakseen laittaa kunnon höyryt päälle ja näyttää miltä sitä näyttäisi sen jälkeen :D
Kyllä ihan oikeasti vitutti :(
Noh, laitetaan bulkin piikkiin, jos sitä olisi äidin mieliksi kesällä 20kg köykäsempi ja pienempi :lol2:
Koskaan en ole ymmärtänyt vanhempia jotka toimivat kitkana saliharrastukselle. Kultamussukkojen pitäisi hesen kautta heti tullaa kotiin pleikkaa veivaamaan.No hei, mä en saa enään rahaa palkkareihin tai mihinkään proteiinilisiin, koska vanhemmat oli kattonu Amerikkalaisen lääkäriohjelman, jossa kerrottiin että proteiinit aiheuttaa hedelmättömyyttä. :jahas:
No hei, mä en saa enään rahaa palkkareihin tai mihinkään proteiinilisiin, koska vanhemmat oli kattonu Amerikkalaisen lääkäriohjelman, jossa kerrottiin että proteiinit aiheuttaa hedelmättömyyttä. :jahas:
No on varmasti."Noihin hauiksiin on täytynyt tehdä kovasti salilla töitä !" (47cm)
No on varmasti.
Hyvä että jollain kasvaa ne kädet nopeasti. Nimimerkillä 39. Nyt vois kyllä repiä kunnon sikatreenin käsille tulevina kuukausina.Loppujen lopuksi ei. Kädet kasvaa tosi helposti. Voi, kun muutkin lihakset samalla tavalla !
Hiljaa hyvä tulee.
Sanot ens kerralla ruokapöydässä, että mää syön vaan nää potut, niin ei tuu vahingossakaan proteiinia.