Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Entinen ystäväni (nykyinen tyttöystävä;)) sanoi "sun hauikset ainaki tuntuu kivalta" minä "no miten?" hän "no emmä tiedä, ku ei ne näytä mitenkään kauheen treenatuilta, mut kyl siel kuitenki jotain tuntuu" :(:D

äiti: "Ethän sä oo alottanu käyttää steroideja?" "oot lihonnu" :D

Samaa mun äiti sanoi kun jouluna olin kylässä ja saunan jälkeen hilluin siinä ylävartalo paljaana. Alku syksystä olin alkanut taas treenaamaan piiiitkän tauon jälkeen. "miten voi tulla tommotteet muskelit noin lyhyessä ajassa, käytätkö jotain hormoneja". Mutta ei se mitenkään syyttävästi/epäilevästi sitä sanonut.
Joskus 18-20v olin baarissa vaimonhakkaajapaita päällä:david:, tuli vanha yläaste kaveri sanomaan että jätkä on kaappi. En mä humalatilan tai tyhmyyteni takia heti tajunnut mitä se meinas. Kysyin sitten tuimasti jaa kaappihomo vai?:lol2:

Olin vaarini syntymäpäivä kutsuilla jossa sain erittäin "kannustavaa" palautetta vanhemmiltani.

Ihanat vanhemmat <3 kyllä ne vaan osaa....

Äiti: "Susta on tullut ruma, tollaset hartiat ja selkä, en tykkää yhtään"

Isä: "Pääseekös tuollaiseen kuntoon ilman hormooneita? Voisit vähentää sitä salilla käymistä."

Tuli kyllä sellainen fiilis että pitäisi ihan vittuilakseen laittaa kunnon höyryt päälle ja näyttää miltä sitä näyttäisi sen jälkeen :D

Kyllä ihan oikeasti vitutti :(

Noh, laitetaan bulkin piikkiin, jos sitä olisi äidin mieliksi kesällä 20kg köykäsempi ja pienempi :lol2:

Kysyin sitten tuimasti jaa kaappihomo vai?:lol2:
paras :lol2:

Vilautin hauista äiteen naaman edessä, kysyy vakavasti: "ethän käytä stereoideja? Nimittäin loppuu nopeaan muuten tuo siun touhus. Ja sanoo läski/tietokone rippuvaiseks kun en viiti harrastaa paljoa aerobista ja illat vietän pakkiksella. :hyvä:

Salilla: "sulla on sopivasti tota massaa" ja sitten vinkkaus salin anorektisen laihaan naisimmeiseen päin ja jatko "älä vaan ikinä päästä ittees tohon kuntoon"

:puntti:

Yks salituttu jonka kanssa on jonkin verran tullut salilla juteltua:

"Elä sinä akkoja aattelekkaan, punnerra vaan penkistä!"

ja sama kaveri kun lämmittelin tangolla:

"Jostainhan se on aloitettava."

Pelailtiin eilen koulun jumppatunnilla hankipalloa. Yks tyyppi toteaa vastapuolen molarille: "Oo varovainen, voi tehdä kipeää jos Lomax tulee massoilla päälle".

Ja oon vittu dieetillä...:jahas:

Olin vaarini syntymäpäivä kutsuilla jossa sain erittäin "kannustavaa" palautetta vanhemmiltani.

Ihanat vanhemmat <3 kyllä ne vaan osaa....

Äiti: "Susta on tullut ruma, tollaset hartiat ja selkä, en tykkää yhtään"

Isä: "Pääseekös tuollaiseen kuntoon ilman hormooneita? Voisit vähentää sitä salilla käymistä."

Tuli kyllä sellainen fiilis että pitäisi ihan vittuilakseen laittaa kunnon höyryt päälle ja näyttää miltä sitä näyttäisi sen jälkeen :D

Kyllä ihan oikeasti vitutti :(

Noh, laitetaan bulkin piikkiin, jos sitä olisi äidin mieliksi kesällä 20kg köykäsempi ja pienempi :lol2:

No hei, mä en saa enään rahaa palkkareihin tai mihinkään proteiinilisiin, koska vanhemmat oli kattonu Amerikkalaisen lääkäriohjelman, jossa kerrottiin että proteiinit aiheuttaa hedelmättömyyttä. :jahas:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No hei, mä en saa enään rahaa palkkareihin tai mihinkään proteiinilisiin, koska vanhemmat oli kattonu Amerikkalaisen lääkäriohjelman, jossa kerrottiin että proteiinit aiheuttaa hedelmättömyyttä. :jahas:
Koskaan en ole ymmärtänyt vanhempia jotka toimivat kitkana saliharrastukselle. Kultamussukkojen pitäisi hesen kautta heti tullaa kotiin pleikkaa veivaamaan.
Omat vanhemmat ainakin toivat kaupasta tuliaisina tusinan ehrameita, ja jopa välillä "ostin tällästä maustettua tonnikalaa, mis silti prodet kunnos, ettei tarvi aina sitä kuivaa" <3

Sanot ens kerralla ruokapöydässä, että mää syön vaan nää potut, niin ei tuu vahingossakaan proteiinia.

"Noihin hauiksiin on täytynyt tehdä kovasti salilla töitä !" (47cm)

No on varmasti.

Loppujen lopuksi ei. Kädet kasvaa tosi helposti. Voi, kun muutkin lihakset samalla tavalla !

Hiljaa hyvä tulee.

Loppujen lopuksi ei. Kädet kasvaa tosi helposti. Voi, kun muutkin lihakset samalla tavalla !

Hiljaa hyvä tulee.
Hyvä että jollain kasvaa ne kädet nopeasti. Nimimerkillä 39. Nyt vois kyllä repiä kunnon sikatreenin käsille tulevina kuukausina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom