Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eukon suusta: "toi on kasvanu" (osoittaa hauista) "se on niin iso et sillä on kohta oma syke" (jännittyneenä)

Vuokraisäntä: "Tässä on nyt tää uus suihkukaappi, se on kyl varmaan vähän ahdas ku sullakin tota kokookin on."

eräs vanha yläaste tuttava: "sullekin tullu tota kokoo lisää, varsinkin käsiin" "joo 30 kiloo yhteensä" "mitä!?" (ilme kuin olis kovankin ihmeen nähny)

intti tuttu: "Metalgripillä on kyl melkein isommat tissit kuin yhdelläkään naisella jonka tunnen, mut ne ei roiku"

parasta silmillä sanottua oli kun muija tsiikailu mun käsivarsia, ylhäältä alas, kun se piti mulle työhaastattelua...

Puolessa vuodessa 20 kiloa painon nousua ton ikäisellä kaverilla on aika saatanasti mun mielestä.

jep niinhän se omastakin mielestäni, lopetin vaan turhan hifistelyn ja rupesin syömää niin paljon puhdasta bodysafkaa ku napa veti ja kunnon yöunet myös. Treenitki oli alkuvaiheessa 2-3 tunnin mittasia ja vähintää 5-6 kertaa viikossa kävin salilla 3-jakosella. Nyt oikeen ihmetyttää miten ei ylikunto iskeny missää vaiheessa vaik tuota treeniä noin paljon oliki. Nyt ollut 2-jakonen käytössä kuukauden ajan ja paljon järkevämmältä tuntuu + sarjapainotki noussu mukavast.

sori offtopic

Just tuossa isäukko totesi kun heitin pyyhkeen vartalolta ja aloin pukea housuja jalkaan "on sulla kinteet persaukset"

Repeillyttää kyllä :D On tainnu 90 asteen kyykystä -> ATG:hen siirtyminen tuottaa tulosta :rock:

"Usko nyt jo, sä et voi ilman aineita kehittyä".

60-kymppinen äijä kattelee päästä varpaisiin ja tokaisee: "Taidat olla niitä hormoonien vetäjiä sinäkin."

Muija hiveli baarissa hauistani ja tokaisi "iha epäreiluu ku äijil vaan kasvaa niin helposti tälläset möykyt, nää on oikeesti iha sika siistit!" Itse nolostuneena vaan hymyilin:nolo:

t. 38cm narukäsi

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Herasta ei oo pitkä matka anabolisiin"

Kaveri tokas mulle joskus tosta rahkasta kanssa että ei toi oo normaalia/järkevää ruokaa. Ihan ärsyyntyneenä. Saati sitä riemua sit kun rupesin KÄYTTÄÄ LISÄRAVINTEITA :evil:

Biologian tunnilla mitattiin verenpainetta siinä asian havainnollistamiseksi niin ryhdyin vapaaehtoiseksi.
Kävikin sitten niin että se mansetti hädintuskin mahtui käden ympärille :D

Opettaja tokasi että trocomarella pitää lopettaa salilla käynti... lämmitti sydäntä :D

Kerran näin kaveria pitkästä aikaa baarissa niin katsoi hetken ja totesi että: "sä oot saatana kasvanut, nouseppa ylös siitä penkistä että näkee kunnolla..." Katsoi hetken ja sanoi: "sovitaan että sä oot vain lihonut".
Huonoja on suomalaiset kehumaan. :)

Sain kuulla tässä jokupäivä sitten salilla yhdeltä tutulta et mulla on voimamiehen vartalo. :lol2:

Kirjakaupassa työskentelevä vanha koulukaverini tokaisi aika hauskasti, kun joulun alla kiireisinä törmättiin; "Moro! .... KAUHEE KAAPPI!?" vaikka hänellä oli vanhempi pariskunta siinä palveltavana. Tuo oli jo niin selkeän spontaani huudahdus että väkisin pisti hymyilyttämään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom