Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Paarissa sai kuulla viikonloppuna hiplailujen jälkeen että "kunnon SIKA" (hiplaaja oli mies).
Narikkaan olin viemässä takkia niin joku tytär kipitteli tökkimään mun tissiä ja lähti nauraen pois.

Monta muutakin komsua tuli "komean" läskikuntoni johdosta.:rock::rock:

Ei passaisi tämmösenä possuna lähtä ihmisten ilmoille ollenkaan.

Paarissa sai kuulla viikonloppuna hiplailujen jälkeen että "kunnon SIKA" (hiplaaja oli mies).
Narikkaan olin viemässä takkia niin joku tytär kipitteli tökkimään mun tissiä ja lähti nauraen pois.

Monta muutakin komsua tuli "komean" läskikuntoni johdosta.:rock::rock:

Ei passaisi tämmösenä possuna lähtä ihmisten ilmoille ollenkaan.

Heh! Mikäs siinä jos tyttäret käy tissejä tökkimässä:)

Tässä syksyllä tulin salille ja kävelin kuntopyörien ohi niin yksi puolituttu siinä melko kovaan ääneen sanoo " On jätkään liha tarttunu" ja melkein koko sali kääntyy kattomaan. Eihän siinä voi kun hämmentyneenä myönnellä:)

Ja sit eilen kyykkäillessä joku oli kesken sarjan taakse tullut kattelemaan ja sanoi sarjan jälkeen jotain tähän tapaan " siinä oli vähän jämymmät painot, tankokin vääränä". Liekkö tarkottanu, että " piti tulla tähän taakse varmistamaan kun meinasit jäähä kyykkyyn" :)

Avomies tokas tossa yks päivä, että "mä tykkään sun perseestä ku se on tollanen iso". Mä siinä sitten että no kiitti vaan :D Korjas hän sitten että tarkotti sitä että se on hyvänmuotoinen ;) Täyty siinä vastata et on sitä salilla töitä tullu tehtyäkin jonkiverran. Kyllä se tuossa yks päivä sano että on muijaks aika iso haba.

"Näytät erinäköiseltä. Oletko sä treenannut?"

Kivan kuuloistahan tuo olisi, jos olisin ollut T-paidassa tai edes sisävaatteissa. Mutta kuulin tuon toppatakki päällä, ja se oli kaulaan saakka peitettynä; yli +/- 5kg muutos painossa pitäisi takin alle mahtua huomaamatta. Voiko kasvoista nähdä muutaman kuukauden salikäynnit? Tietty joku 300 kg maastaveto voi laittaa naaman niin yrmyyn että poskilihaskin kehittyy... ei ole selittäjä minulla.

Mutsi kuuli kun puhuin paljon painan. Tokas vaan kuullessaan "Ei kyllä siltä näytä!" kerkisin mulkkasta nopeesti, sitten yritti paikkailla "no kun on vaan pelkkää lihasta niin ei se näytä siltä". 95kg pelkkää lihasta, joo ei nyt ehkä ihan hetkeen ainakaan :D (tuskin koskaan.)

Totuuden kuulee lapsen suusta. Näytin valmentamilleni junnuille päälläseisontaa, ja ilmeisesti tuossa asennossa solakkuuteni korostuu. Yksi junnuista sanoi: "Vitsi sä oot laiha, oikeen tommonen siima".

Siimahan mä oon (185 cm, 75 kg), mutta harvoin siitä kuulee noin suoraa kuittailua.

Perjantaina koulussa oli hyvä, meillä oli koulussa tanssia. Siinä sitten jauhettiin liikunnan opettajan kanssa ja sanoin hänelle, että taidanpa mennä laittamaan hauikset pumppiin noilla käsipainoilla, siihen liikunnanopettaja: ei taida koulun käsipainot riittää, se viittas koulun 3 kg painoihin.:) lämmitti pikkupoikaa

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Perjantaina koulussa oli hyvä, meillä oli koulussa tanssia. Siinä sitten jauhettiin liikunnan opettajan kanssa ja sanoin hänelle, että taidanpa mennä laittamaan hauikset pumppiin noilla käsipainoilla, siihen liikunnanopettaja: ei taida koulun käsipainot riittää, se viittas koulun 3 kg painoihin.:) lämmitti pikkupoikaa

tarvit haiukset pumppiin tanssia varten..?

Tuli ukon kanssa riitaa ja hyvä ettei menny nyrkkihommiks, ja sit ukon naisystävä tulee väliin ja sanoo ukolle, et nyt lopetat tai löydät ittes kohta tuolta hangen puolelta.. Siinä alkoi jo itteää vähän hymyilyttää.. :)

Joka kerta kun olen parin kaverin kanssa salilla,tulee jossain vaiheessa kommenttia:"Me halutaan olla vaan vitun isoja.Oothan säki iha kunnossa,mut sä oot vaa tommone fitness-homo:D".
Terveisiä vaan pojille jos luette:D

"Mitä steroidei sä kattelet ?" -kaveri atk-tunnilla kun katsoin netistä lisäravinteita
"Löysää läskii nä on" -tuttu puristaa hauistani
"Iik, ei kai sust tuu ikinä tollane?" -tyttö luokaltani kun näytin luokalle jonkun zhasnin videopätkän jossa näitä pro-bodareita näkyi
"Taas toi vetää noit hormonei" - kaverit välitunnilla
"Eks toi paita ollu sul jo viime vuon, ihme ettei oo jo jääny pieneks" -luokkakaveri sanoi tunnilla, en edes tajunnu heti mitä se sil meinas :D
"Voi apua noit lihaksii ku ne jännittyy tollee" -luokkakaveri

Sitten on näitä jokapäiväsii " vitun siima" tai "näytä ny se haba" huutelui. Ihmetyttää oikee mite ne jaksaa aina heittää kommenttii mut kyllähä nua lämmittää mieltä :) Omasta mielestä oon viellä ihan sintti ja ikääki vast 15, vaikka onha toi paino noussu täs puoles vuodes jopa vajaat 20 kiloo, 90kg koht jo rikki. Hyvä että sen jotkut huomaa ulkoisestiki, ei ne rypsärit ja ehrmannit ihan hukkaa oo sitte menny :rolleyes:

ikääki vast 15, vaikka onha toi paino noussu täs puoles vuodes jopa vajaat 20 kiloo, 90kg koht jo rikki.

Puolessa vuodessa 20 kiloa painon nousua ton ikäisellä kaverilla on aika saatanasti mun mielestä.

Ja ettei menis offtopiciksi, olin yhen tytön kanssa kahvilla Hesessä ja mulla oli sellanen paksu neule päällä. Jossain vaiheessa se sanoi, että "onhan sulla hauis kyllä kasvanu, et oo ihan turhaan salilla käynyt."

Sanoin sille läpällä, että eihän toi hauis tuolta paksun neuleen alta edes kunnolla näy, niin se käski esitellä sitä joskus vähän paremmin. :)

Onhan näitä nyt tullu viimeaikoina. Vaikka vasta ~2kk kunnon treeniä takana(vanhoja lihoja varmaan palautunut).

Oltiin kaverin kanssa pizzalla niin tuli, että: "Onhan sulla toi hanska vähän kasvanu."

Mutsi pari päivää sitten ruokapöydässä: "Kattokaa nyt ku toi on kasvanu. Hartiatki on ku kaappi."

Sisko heitti ku olin uutta paitaa hakemassa kaapista: "Nytkö se alkaa se egoilu noilla lihaksilla sitte"

Onhan se aina ihan mukava kuulla noita heittoja. Etenki ku tosiaan on yrittäny syödä oikein ja treenata kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom