Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ukko heitti tänää ruokapöyässä että futuu on jotenki isonnäkönen vaikka onki noin lyhyt :/
173/80
Täälläkin saanut kuulla tuon tapaisia kommentteja joskus. Varsinkin vuosi sitten työharjoittelussa oli hauskaa, kun lähdin vessasta ja kaksi kaveriani jäivät sinne pesemään käsiään ja kuulin kun toinen sanoi että; "Kyllä tuota ******* voisi jo oikeasti pelätä, jos se olisi vähän pidempi" Ja pituuttahan minulta löytyy vaivaiset 172cm :D

"Ei vittu tos ei oo mitään järkee. Vähemmän järkee kun munasiltaa lumihanges pyörimisessä. Jossain voimannostosalil saisitte turpaan..... Kattokaa vaikka youtubesta eka tai venytelkää ekaks. " Isonkokoinen bodari anto vähän kommenttia.

^ Mitä teitte?
Maastavetoa. Ja vielä tohon sen verran, että yks jätkä kuka kuuli ton nii pyys näyttää meille oikeen tekniikan. Muuten tämä bodari tuskin ois mitään näyttänyt meille. :D Olen kyllä kiitollinen tolle bodarille, vaikka vähän meille huusikin. :D

On se erikoista, kun iskä,äiti, jotkut niitten kaverit on vannonu et ottaa mut henkivartijaks baariin kun täytän 18. :lol2:
saavat kuulemma vittuilla muille niin paljon kuin sielu sietää... :D

Kävimpä uudella hierojalla kun duunin puolesta halvalla pääsee :) Herra tokaisi että "on sulla kyllä miehen raamit perkele!"
Käsiä hieroessa tokaisi että täähän on ku normaali ihmisen reisi!

Kunhan puhu lämpimiä :D Hierojathan vissiin aina kehuu et tulee hyvä mieli asiakkaalle ja halu tulla uudestaankin.

luokkakaverilla joku kindermunasta tai jostain tullut pikkufiguuri, näytti tyyliin dragonball Z hahmolta. kuitenkin aika buffi. "Tää näyttää ihan Naiderilta!"

nimimerkillä 26% bf 100kg lihakseton paska.

pääsin pukkariin eka kommetti oli et näytät ihan 140kg:hyper: eipä siitä kauan menny nii laitettiin pp-paitaa päälle niin piti mitata käden koko 47,5cm kyllä noi piristi mieletä paljon

aikoinaan exän suusta ensimmäinen kehuva kommentti: "sulla on seksikäs NISKA" :D enpä oo aikasemmin vastaavaa kuullut ja en edelleenkään tiedä miten niskan seksikkyys voidaan määritellä..

Kun 15 vuoden treenaamattomuden jälkeen, 37 vuotiaana aloitin ensin Thaiboxingin alkeiskurssin ja jatkoin myöhemmin myös puntilla eli 1,5h thaikku treenit ja saman verran punttia perään ja tuloksena 112.5kg luisuhartiaisesta läskistä 96kg bodarikroppaan, aikaa meni jotain reilut 4kk. Salin naispuolinen valvoja oli sanonut jollekkin että muuttui hetkessä Canonista tarzaniksi. Aika paljon puhuttiin selän takana.

Salin omistaja:" Porukat on kyselleet mikä ihme mies toi on? Miten voi joku muuttua muutamassa kuukaudessa noin paljon ettei uskoisi samaksi henkilöksi.
En ota sulta salimaksua, oot niin hyvää mainosta."

ABC huoltamolla olin ottamassa jätskiä kylmäkaapista ja olin erittäin loppu kovista bodytreeneistä eikä oikein ajatuskaan kulkenut.
Kauppias: "Hei hei, varovasti ei se ovi aukene saranapuolelta - (katselee päästä varpaisiin) ...tai voi se tolla kropalla auetakkin."
Itse tähän: ööö, öö ( olin varmaan todellä aineissa olevan tuntuinen, vaikka olin vain todella puhki vieläkin).

Sain siihen aikaan todellakin muutettua laskiä lihakseksi, mutta suurin syy oli se että lihasmuisti toimi hienosti vielä 15 vuoden paussinkin jälkeen.
Lihaskunto oli silloin kyllä kova, 15min naruhyppelykin satakiloisena ei saanut edes pohkeita hapoille. Juoksin lenkkiäkin aina valillä 15 min pelkillä pohkeilla ja 15 normaalisti vuorotellen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kävin ostaa chiliä kaupasta ja kassatäti tokas piipattuaan ne: "habanero, ja haba kasvaa" sitten tajus ittekkin miten tyhmältä kuulosti ja jatkoi "joo-o joo...".

tein ylätaljassa ojentajaa semmosella kapulalla mitä pitää puristaa...en tie onko sille sen parempaa nimee? No eräs salilla käyvä vanhempi mies n.60v tuli kysyyn mitä tolla voi tehdä? Niin vastasin just sarjan lopettaneena ja ihan huomaamatta, että se on yhen käteen veto kapula!!!!
- Onneks se ei tajunnut vaan jäi katteleen sitä...mun kaveri tajus muutaman metrin päästä ja vähän hymyilytti sen jälkeen ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom