Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaveri huusi uudelle opettajalle jotaki tähän tyyliin:
"Täs on sitte poika joka bodaa!" Voi vittu ku repesin :lol2:

Jaaha, eka viesti taas ties kuinka pitkään aikaan ja tietty heti tänne (vaikka olenkin osin kuihtunut)...

Ensin lämmittelyksi --> Muutossa telkkaria nostaessa suht tuntematon tyyppi tokaisee: "Tottakai se nousee ku kädet on kuin ratapölkyt!"

Sitten asiaan. Ilmoitin kotosalla että olen menossa työpaikkahaastatteluun (ja ihan IT alan R&D hommiin), niin tytär 10 v toteaa iloisena:

"Ne ottaa iskän tietenkin HETI kun ne näkee kuinka paljon siinä on proteiinia!"

Oltii tos pari viikonloppua takaperin ryyppäämässä kaveriporukalla ja siihen tulee sit joku jätkä mil on kuulemma pitkä rikosrekisteri ja ei kuulemma sais sit vittuilla. Nooh, mää rupesin sarkastisesti juttelee sille, mut jätkä oli joko niin kännissä ettei tajunnut tai muuten vaan tyhmä. Hän oli kuitenkin innokas "juttelemaan" ja tokas yhdel mun skini kaveril: jätkäl on M:n nahkatakki S:n miehen pääl. Tokasin siihen et mul on S:n paita M:n pääl ja jätkä tokas siihen: no mutta sulla on jumalattomasti tota rintaa ja habaneroaki löytyy. Rupes sit puhelee mulle penkkaamisesta niitä ja näitä seuraavat puol tuntia...

Menee vähän off-topic, mutta kun lasten suusta tosiaan totuus tulee... Tulimme viikon jahtireissulta (taivaanallamajoitus) ja tullessa pyörähdimme pikaiseen jossakin kaupassa. Jokin lapsi juoksi hyllyn takaa melkein pahki, pysähtyi, katse vaelsi saappaista silmiin asti, suu loksahti auki jossain kaulan paikkeilla, pikkuisen maailma pysähtyi varmaan sekunniksi, kunnes hän kiljaisi: "IIIKK äitiii, pöpömörkö!!!" Sitten hän juoksi äitinsä helmoihin.

Ei helvatti:hyvä:

Baarista siirryin viikonloppuna läheiselle kioskille ja sieltä joku huusi "Hei! Sinä Vin Diesel siellä!" Otin kohteliaisuutena :D Sitten näitä perus, että näkee vanhoja tuttuja ja nämä katsovat ihmeissään ja kertovat kuinka olen kasvanut julmetusti sitten viime näkemän; "Ei varmaan kohda mahdu enää ovista sisään!".

Sitten asiaan. Ilmoitin kotosalla että olen menossa työpaikkahaastatteluun (ja ihan IT alan R&D hommiin), niin tytär 10 v toteaa iloisena:

"Ne ottaa iskän tietenkin HETI kun ne näkee kuinka paljon siinä on proteiinia!"
Tästä naurahdin ihan ääneen. :hyvä:

About puoltoista vuotta kerenny punttailee ja nyt tuli ensimmäise kerra kyräilyä joka sai hyvälle mielelle :D Oltiin pelaamassa futista ja eräs nuorempi maradona pyöritti sakkia siel. Noh lopulta sattu kohalle ja ei enää mennykää ohi vaa tömähti olkapäähän ja siitä kahville "oho, siit ei mentykää enää ohi"...nous ylös ja selän takana puhis kaverilleen et stnan bodari :D

facebookin profiili kuvan kommentit
:voi kauhia ku oot iso
:vittu oot iso
:onse iso salilla käynti näkyy

Itselläkin ensimmäinen kehaisu tai huomautus koskien bodaamista oli hieman facebook-sävytteinen, kun kaveri tokas iltaa istuessamme, että "Vaiha jo se v***n facebook-kuvas, näytät siin liia narult!" ;D Kuva siis tosiaan ajalta, jolloin en vielä salia ollu nähnykää. Otin obv kohteliaisuutena. =P

Eilen salilla joku tuntematon oli varmistamas penkkisarjaa ja sano sarjan lopuks "kova kunto, nouseeko 130?" Sarja siis oli 5 x 112 :P Ihan mukava välil kuulla positiivisiaki kommenttei :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Istuin linja-autossa jonkun älyttömän laihan miehen vieressä. Kaveri tuntui tuijottavan jalkoja koko matkan. Nopealla vilkaisulla arvioin, että jalkojeni ympärys olisi ainakin 2 kertaa suurempi kuin hänellä. Lopulta tyyppi sanoi: ''Sun pitäis treenata välillä jotain muutakin ku jalkoja'' :jahas:
vaihteeks näinkin päin

e: ''Sun kanssa on vaikee kävellä portaissa ku viet puolet tilasta ja mää joudun väistään kaikkia vastaantulijoita''

Minä sain viikonloppuna kaverin synttäreillä kyselyä entuudestaan tuntemattomalta mieshenkilöltä olenko vetänyt jotain tunteja liikuntakeskus X:ssä kun olen kuulemma niin tutunnäköinen.

Kysyjä oli ihan varma, että olen häntä joskus siellä tunnilla ollut piiskaamassa :D Kieltävän vastauksen jälkeen se halusikin vääntää kättä :D :D

"Ekkös sää boddaa vapaa-ajallaki ni voit jättää tämän päivän reenit väliin"

Tämä samalla, kun Lomax kantaa kahta kauppakassia, joilla yhteispainoa ehkä 5 kg,

Hieman huvitti kun fb kuvassa hieman näkyi kroppaa salilta niin kommentti oli "beefcake!" vaikka en ole edes "iso".

Jotain oon mäki kuullu, vaik en mikään iso olekkaan. Kerran oltiin viettämäs iltaa ja yks vanha kaveri jota en pariin vuoteen ollu nähny niin tokas et "sähän oot bodannu!", saman illan aikana jonkun tuntemattoman kans vaihoin muutaman sanan ja hän sitte sano et "kattelinki tos ku tulit tänne et salilla on kyllä käyty!". Tällöin olin siis 167/64, salilla käyny sen puolisen vuotta.. Törmäsin sitten varmaan puol vuotta sen jälkeen tähän tuntemattomaan kaveriin jossain juhlissa ja kommentoi sit et "oot kyllä kasvanu viimekerrasta aika paljo, liekö sitte siitä et oot käyny niin paljo mäkkärissä vai siit et oot käyny salil?" Sit mutsilta niitä perus "vedätsä jotai hormooneita ku oot kasvanu niin paljo?"

Btw, eka posti. \o

Fysioterapeutilla käynnillä terapeutti sanoi että olen hyväkroppainen ja lihaksikas! Tuntu muute melkohyvältä kun vertailee kavereiden antamiin vinoilukehuihin :rolleyes:

Fysioterapeutilla käynnillä terapeutti sanoi että olen hyväkroppainen ja lihaksikas! Tuntu muute melkohyvältä kun vertailee kavereiden antamiin vinoilukehuihin :rolleyes:

Hierojat ja fysioterapeutit nyt kehuu työnsä puolestakin, että saa pidettyä asiakkaansa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom