Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Lukiolainen tuttavani esitteli kuvaani koulussa, ja kertoi miten nauroivat sille. Tiedä sitten pitäiskö tässä lopettaa punttailut, kun kerran joutuu naurunalaiseksi. :curs:

Päinvastoin, jatka vaan raivolla punttailua. Voit sitten vähän ajan päästä tehdä tuttavastasi naurunalaisen nakkaamalla kevyesti pää edellä lukionsa roskikseen :evil:

Onhan tuo aika kusipäistä touhua. Kyseessä siis henkilö jota yritin panostaa salille mun kanssa aikoinaan, tekee nykyyän pena + hauis treeniä eri salilla, ja kehuu penkki ykkösiään...

vittu munkin koulussa on juuri semmonen jätkä joka tekee penkkiä ja hauista,tulee aina kesken treenii puhuu siitä kun on kaikki lihakset kipeet treenaa liikaa se sanoo:rolleyes:

Pahin kommentti oli kesällä kun kävin hihattomassa ja farkuissa kaupassa ja ostin lounaaksi kanawokkia, snickersin ja rahkapurkin, sekä välipalaksi vielä vähän pinaattilettuja. Oli siis lounasaika ja kello jotain 11 ja jengi muutenkin hakemassa lunchia ko.kaupasta. Eräs vanhempi rouva sitten mittaili meikää päästä varpaisiin aina ton hartiaosaston kautta kassajonossa ja sitten kun maksoin ostokseni ja pakkasin pieneen hedelmäpussiin niitä, mummeli tuli rinnalle ja kysyi: "Onko tuo sun lounas" Meikä "Juu, onhan se" Mummo vaan pyöritteli päätään ja vastasi "Mä kuolisin" :D :D
Menin jokseenkin hämilleni ja nauroin..

Yleisimmät nyt on mutsin jokakertainen "Taas on vatsa kasvanu" läppä ja jollain sukulaismummoilla tulee noita käden puristeluita "Hyi kun on kova" ja ettei saa enää bodata ettei suonet pullota päästä.yms
Eihän kaikki tätä ymmärrä.. Huomaa kyllä että sillon kun oli vielä "hyväkroppanen" eli 60 kiloa ja sixpack aina näkyvissä mutta muuten naru, sai aina muijat lämpeämään ja sängyssäkin tuli aina "ihana maha" kommentteja, mutta nyt kun on parikymmentä kiloa painavampi niin tulee joltain muijilta vaan vähän outoja katseita.. Onneksi on oma vaimo jota ei tarvii enää pokata. Huomaa kyllä että suurin osa naisista ei pidä liharekoista, jota minä nyt en vielä ehkä ole :P..

Alkuun hieman taustoja tarinalle, jotta tulee perspektiiviä... Elikkäs n. puolitoista vuotta nyt tiukkaa punttausta takana ja massaa tullut kerätty n. 12kg painon ollessa joku 88kg. Mielestäni varsin hyvää kehitystä on saatu aikaan eli ainakaan kaikki kilot eivät ole menneet ainoastaan pötsiin. :)

Sitten itse asiaan. Jutustelin tässä erään kerran muutama viikko sitten kihlattuni ukkopuolen kanssa niitä näitä ja keskustelu jotenkin siirtyi painoon. Hän totesi vatsaansa pidellen, että hänellä se on sellaset 75kg tällä hetkellä. Katsoin sitten tietysti asiakseni ilmoittaa vuorostaan oman painoni, jolloin hän totesi siltä istumalta, kylmän viileästi silmäänsäkään räpäyttämättä, että "Joo, mutta kun sulla onkin noin iso pää". Olin hiukan että waat? :wtf: :hyper: Ajattelin, että hän heitti tämän täysin läpällä ja kenties nauraa heittonsa päälle, mutta tämän jälkeen hän rauhallisesti jatkoi keskustelua jostakin muusta aiheesta ihan muina miehinä. Voi hitto että oli naurussa pitelemistä. En ole koskaan aiemmin keneltäkään kuullut, että omaisin jotenkin ison pään. Kyllä tätä on tullut nyt muutama kerta naurettua jälkeenpäin :D

Pahin kommentti oli kesällä kun kävin hihattomassa ja farkuissa kaupassa ja ostin lounaaksi kanawokkia, snickersin ja rahkapurkin, sekä välipalaksi vielä vähän pinaattilettuja. Oli siis lounasaika ja kello jotain 11 ja jengi muutenkin hakemassa lunchia ko.kaupasta. Eräs vanhempi rouva sitten mittaili meikää päästä varpaisiin aina ton hartiaosaston kautta kassajonossa ja sitten kun maksoin ostokseni ja pakkasin pieneen hedelmäpussiin niitä, mummeli tuli rinnalle ja kysyi: "Onko tuo sun lounas" Meikä "Juu, onhan se" Mummo vaan pyöritteli päätään ja vastasi "Mä kuolisin" :D :D
Menin jokseenkin hämilleni ja nauroin..

Yleisimmät nyt on mutsin jokakertainen "Taas on vatsa kasvanu" läppä ja jollain sukulaismummoilla tulee noita käden puristeluita "Hyi kun on kova" ja ettei saa enää bodata ettei suonet pullota päästä.yms
Eihän kaikki tätä ymmärrä.. Huomaa kyllä että sillon kun oli vielä "hyväkroppanen" eli 60 kiloa ja sixpack aina näkyvissä mutta muuten naru, sai aina muijat lämpeämään ja sängyssäkin tuli aina "ihana maha" kommentteja, mutta nyt kun on parikymmentä kiloa painavampi niin tulee joltain muijilta vaan vähän outoja katseita.. Onneksi on oma vaimo jota ei tarvii enää pokata. Huomaa kyllä että suurin osa naisista ei pidä liharekoista, jota minä nyt en vielä ehkä ole :P..

Good save there, mate. ;)

Suomalainen94
Itsellä on ollut vähän samanlaisia kokemuksia yläasteelta.
Vittuilut on vaan liittynyt syömisiin ym. kun join prodejuomaa koulussa tms.
En nyt mitenkään väkivaltaa kannata enkä siihen yllytä, mutta tämä rinnakkaisluokan henkilö joka vittuili ja huuteli perään tuli perjantai iltana puistossa aukomaan päätä. Päätin silloin että vittu nyt loppuu se päänaukominen ja pyörittelin kyseisen jätkän pitkin pusikkoja ja vähän riepottelin niin siihen se vittuilu loppui.
Kannattaa kyllä tuommoinen jättää ihan omaan arvoonsa ja vaan jatkaa treenejä.
Oliko muuten kyseinen kuva pakkikselta joku posekuva vai joku ihan normaali?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos ei kestä vittuilua, niin miksi pitää tehdä siitä omasta harrastuksesta niin iso asia? Juotte ne proteiinijuomat salaa vaikka koulun vessassa ja ettekä pistä niitä vitun hihattomia päälle. Eikä facebook välttämättä ole paras paikka julkaista omia posekuvia...

Ihan totta! Muutamia vuosia sitten just 60 kilosena poikasena naisia oli ja meni mutta nykyään 106/168 niin ei kuule kun hyi vittuja:D Todellakaan suurin osa muijista ei tykkää mistään liharekoista. Pitäis vaan olla sikspäkki ja roikkua viikonloput baareissa niin sais yleistä hyväksyntää.:D

Ihan totta! Muutamia vuosia sitten just 60 kilosena poikasena naisia oli ja meni mutta nykyään 106/168 niin ei kuule kun hyi vittuja:D Todellakaan suurin osa muijista ei tykkää mistään liharekoista. Pitäis vaan olla sikspäkki ja roikkua viikonloput baareissa niin sais yleistä hyväksyntää.:D

Täytyy kanssa tunnustaa nämä! Taisin joskus aikaisemminkin manata tähän ketjuun samasta asiasta. Tosiaan vielä teini-iässä tenniksen ja jalkapallon parissa tuli viihdyttyä ja tyttöjenkin osalta nuoruus näytti vielä varsin mallikkaalta. Sitten sain päähäni jossain vaiheessa, että treenattu miesvartalo näyttää komealta ja että toki tytötkin tykkäävät sellaisesta. Miten sen nyt sitten ottaa. Viime kerralla baarissa piti TAAS yhden tytön ihan varta vasten tulla sanomaan, että oon bodannu liikaa. Se on vaan aika huolestuttavaa, että jo tässä vaiheessa treeniuraa, siis pienenä paskana, on jo liian friikki valtaosalle väestöä. Voi kuvitella reaktiot joskus 10-15 vuoden treenaamisen jälkeen:thumbs:

Lukiolainen tuttavani esitteli kuvaani koulussa, ja kertoi miten nauroivat sille. Tiedä sitten pitäiskö tässä lopettaa punttailut, kun kerran joutuu naurunalaiseksi. :curs:

Et missään nimessä lopeta, vaan lisäät vaan vettä myllyyn treenien osalta. Sitten kun kaveris on joskus aikuisiällä löysä kakka, niin otat siitä valokuvan ja naurat vuorostas räkäsesti.

Täytyy kanssa tunnustaa nämä!.....
Se on vaan aika huolestuttavaa, että jo tässä vaiheessa treeniuraa, siis pienenä paskana, on jo liian friikki valtaosalle väestöä. Voi kuvitella reaktiot joskus 10-15 vuoden treenaamisen jälkeen:thumbs:
+1. Perkl olin juuri kirjottamassa about samaa :)

[e] Useimmiten juurikin jos jotain vastaavaa omasta kunnosta kuulee (esim. lopeta jo toi podaaminen etc.) niin pistää lähinnä naurattamaan varsinkin kun omasta mielestä kunto on melkeen sama kuin joskus 15v parin ekan kuukauden jälkeen. Voi olla jopa niin, että silloin sitä oltiin kovemmassa kunnossa kuin nyt, ainakin henkisesti :D

Onhan bodykuvien änkeminen Faceen ainakin mun mielestä aika :david:

Ellei nyt kisaa tms jolloin aivan eri asia.

Jos ei kestä vittuilua, niin miksi pitää tehdä siitä omasta harrastuksesta niin iso asia? Juotte ne proteiinijuomat salaa vaikka koulun vessassa ja ettekä pistä niitä vitun hihattomia päälle. Eikä facebook välttämättä ole paras paikka julkaista omia posekuvia...

Tuohan tarkoittaa vaan sitä, että vittuilijat voittaa. Itse ainakin vedän protskut vaikka keskellä tuntia, eikä kiinnosta mitä muut ajattelee. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä että facebookiin ei kannata laittaa mitään posekuvia.

Sitten sain päähäni jossain vaiheessa, että treenattu miesvartalo näyttää komealta ja että toki tytötkin tykkäävät sellaisesta. Miten sen nyt sitten ottaa. Viime kerralla baarissa piti TAAS yhden tytön ihan varta vasten tulla sanomaan, että oon bodannu liikaa. Se on vaan aika huolestuttavaa, että jo tässä vaiheessa treeniuraa, siis pienenä paskana, on jo liian friikki valtaosalle väestöä. Voi kuvitella reaktiot joskus 10-15 vuoden treenaamisen jälkeen:thumbs:
Eihän sellaiset naiset ole mitään oikeita naisia, jotka eivät tykkään lihaksista miehellä. Imo. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom