Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
20 kilon massankeräämisen jälkeenkin aika pieni saalis. Joku on tokassut, että on pikkusen miehistynyt, mutta ei muuta. Ja isä se vaan vinoilee entistä enemmän :D Positiivista on kyllä se, ettei ihmiset enää sano laihaksi niin usein.

Exän suusta kuultua, nähny viimeks joku vuosi sitten vähän sen jälkeen ku alottelin punttireenit ja kesähelteil olin sit hihattomas pelaamassa futista vielä lievässä pumpissa niin ihmetteli että miten onki niin isot hauikset, sanoin että on niihin hikeä ja verta tuhlattukin! tosiaan vielä vasta tommoset 37cm mutta kasvussahan nuo on =)

nykyisen suusta kuullu nää aika basicit että alkaa mennä hyvänmaun yli jo lihakset ja että tissit alkaa olla isommat kun sillä, toivottavasti ei!

vanhemmat ei tosin mitään oo sanonu muutaku että ylimääräset proteiinit on täyttä turhuutta

kaverien suusta nyt kuulee jotain köntti-lausuntoja mutta ne onki ite semmosia ruipeloita ni kaipa mä sit näytän niitten mielestä isolta!

kyllähän nää positiiviset - ja negatiivisetkin kommentit lisää tota puntti-intoilua!

Kaveri huusi uudelle opettajalle jotaki tähän tyyliin:
"Täs on sitte poika joka bodaa!" Voi vittu ku repesin :lol2:

:D Tästäpä tulikin mieleeni eräs fail: kerran kasilla piti oppitunnilla jostain syystä kertoa jotain itsestään. No, eräs kaveri sitten omahyväisesti alkaa selostaa: "mä oon tällanne bodari, penkistä nousee viis viis ja silleen". :D Tyyppi vissiin tosissaan luuli olevansa poikkeuksellisen riski :P

:lol2: hiukan alko nolottaa siinä vaihees, viä opettaja katto koko tunnin niinku olis ennen nähny jossain elokuvas :D

Ei nyt huomautus mutta lääkärin tutkimuksessa meinasi ensin tarjota kättä voimatason mittaamiseksi,ottikin sit sellaisen laitteen mitä piti puristaa.Tuloksissa luki "Normaalivartaloinen,ylävartalo varsin lihaksiaskin :)

Ei nyt huomautus mutta lääkärin tutkimuksessa meinasi ensin tarjota kättä voimatason mittaamiseksi,ottikin sit sellaisen laitteen mitä piti puristaa.Tuloksissa luki "Normaalivartaloinen,ylävartalo varsin lihaksiaskin :)

Mun piti puristaa lääkärin sormia testatakseen voimatasoja viime perjantaina, "Luulis että sulla on enemmän voimaa."

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Älä ny puhu etten tukehdu tonnikalaan :lol2:

+ kaveri joskus piruuttansa näytti hauiksen (katto luokan perälle, mua päin) ja käski mun näyttää, joten näytin ja arvakkaapas oliko silloin sama opettaja ja toinen tunti meille sillä opettajalla ja justiin sillo katto muhunpäin...... :jahas: + molemmilla 3 tunnin yö-unet ja oli koko päivä vähäsen väsynyttä läppää :lol2:

On se muuten hauskaa, että ruottinopettajaltakin tulee kannustusta :D 7 luokkalaiset on kovia aukoo päätään ja yrittää ärsyttää koko ajan meitä 9 luokkalaisia joten usein on tällästä "leikkutappelua" niin sitten ne kerran piruillakseen sano ruottinopettajalle välkällä, että "trnaja käy päälle koko ajan ja hakkaa" ja tähän ruottinopettaja vastasi: " Jos trnaja kävis päälle ni ei jäis teistä paljon jäljelle.". Saatanan hyvä opettaja :lol2: + opettaja on arviolta 50-vuotias nainen :D.

Viikko sitten baarissa kävi niin että vessassa joku tyyppi alko selittään jostain kädenväännöstä ja jotain sekalaista ja sanoi että harvoin näissä baareissa noin skrodeen äijään törmää ja että kuulemma olisi halunnut vääntää kättä mutta ei sitten väännetty jostain syystä. Nauratti kyllä pirusti kun äijä oli jo suht hyvässä kuosissa ja mä en todellakaan ole mikään skrode äijä vielä:D:)

Kerran olin muutaman kaverin kanssaa saunomassa niin siinä sitten saunomisen jälkeen rasvailin ihoa kun sattuu olemaan atopinen iho, niin siihen sitten yks kaveri tokaisi: "Nytkö se sit rasvaa että lihakset näkyis paremmin" :jahas:

"Nyt loppu jalkatreenit!", "Kannattaisko lopettaa jalkojen treenaaminen?"

ukko heitti tänää ruokapöyässä että futuu on jotenki isonnäkönen vaikka onki noin lyhyt :/
173/80

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom