Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:kuvia:

Ettei nyt aivan off-topiciksi menisi niin: Omistan kuulema isot ja kovat hartiat. Myös penikseni on hyvin muotoiltu.

Haha, katsotaan katsotaan. Ehkä niitä voisi joskus tullakin! ;)

Ja kaiken lisäksi tuo pakaraosasto on luonnostaankin sen mallinen, tohtiiko täsä sitä enää kyykätä? :D

Joku muija pysäytti auton kadulla, avasi ikkunan ja huusi "It looks so gay when a guy like you is walking with poodles".

En nyt tiedä miten tässä kamalasti eroaa muista miehistä. Mut jos mulla olis dobermanni, niin näyttäisin taistelukääpiöltä.

Olisit huutanut takas et " Im just taking this home to feed my snake with it, my snake only eats poodles, its kinda spoiled"

Joku muija pysäytti auton kadulla, avasi ikkunan ja huusi "It looks so gay when a guy like you is walking with poodles".

En nyt tiedä miten tässä kamalasti eroaa muista miehistä. Mut jos mulla olis dobermanni, niin näyttäisin taistelukääpiöltä.

Vain seksuaalisesta suuntauksestaan varmat miehet voi omistaa kääpiövilliksen. Mullakin on.

Lounaalla naispuolisen kollegan suusta: "tiedätkö Wondis kuinka paljon saisit nekkuus jos et olisi noin iso?"

Valitettavasti termiin kuuluu osaltaan myös pituus ja paino... :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Töissä oli tarjolla possumunkkeja ja kahvia. Ku kysyin sitte kauempana istuvalta työkaverilta että löytyiskö sieltä pussista puolikasta munkkia niin tämä vastas "ota nyt hyvä iso mies kokonainen!"

En mä ees iso ole :D 167/80 ja eipä kummosia lihoja ole vielä, iso maha kyllä :)

Tänään kuultu salilla että teen liian syvältä kyykkyä... Joskus näinkin päin :)
Jos ne näki sivusta, että sulla alaselkä jo pyöristyi ala-asennossa?

Sitten asiaan. Kieltämättä "mahanrakentaja" ei ole ihan sitä mitä haluaisi kuulla, mutta voishan tuon ottaa motivaattorinakin.

Nyt on kyllä pakkolisätä itselle tullut kommentti tänne.
Olin tänään koulun terveydenhoitajan tarkastuksessa ja se diagnosoi mulle jonkun poikien anoreksian olit että voi vittu. Se alko selittää, että ei ne isot lihakset onnelliseksi tee ja tytöt tykkää enemmän semmoisista laihoista pojista. En kyllä varmaan mikään päiväuni olekkaan, mutta mulle ei ole väliä mitä muut ajattelee jos se ei omaa mieltymystä vastaa. Terveyden hoitaja on itse aikamoinen fläsävuori, ja väittää, että isoista lihaksista ei ole kuin haittaa keholle.

Pikkusiskoni valmentaja on yksi kouluni tyttö, joka ei tuntenut minua niin pikkusiskoni antoi tuntomerkeiksi, että minulla on tsiljoonamiljoona leveet hartiat ja hauis yhtä iso kuin pää. Tämä kyllä vähän nauratti ja ehkä myös nolotti, kun en ainakaan omasta mielestäni mikään kovin body ole.

Tuo terveyden hoitajan kommentti ei kyllä kovin parhaasta päästä ole, mutta oli pakko kertoa.

Eilen oli selkäpäivä ja tein siinä maastavetoo 220kgx3 kovimpana sarjana, jonka jälkeen joku toiselta puolelta huonetta huikkaa "Kuinka paljon sää painat?!" vastasin "81kg aamupaino" johon hän heitti "Hyvin sää vedät!" Mitä ny sitten kiittelin vaatimattomasti tuohon. Kyllä se vähän lämmitti mieltä. ^^ Ja kysyjähän oli helposti itseäni isompi. Kai se ihmetteli että mitenkä tällänen pienimies tollee riehuu. ^^

Täti sanoi, taputtaen samalla vatsaani, kun nähtiin monen vuoden jälkeen, että "jaa sinäkin ruvennut massaliikunnan harrastajaksi".
Tai jotain tollasta.
Duunikaverit kerran kysy syksyllä lounaalle lähtiessään, kun ite olin tulossa, että onko siellä kylmä.
Vastasin mielestäni totuudenmukaisesti että ei, tänään on lämmin syyspäivä, ihan T-paitakeli.
Kundit hytisi sinisinä T-paidoissaan mennen tullen, ja sanoivat palattuaan että "saatanan hylje, sulta ei ikinä enää kysytä että tarkeneeko siellä T-paidassa".

Lukiolainen tuttavani esitteli kuvaani koulussa, ja kertoi miten nauroivat sille. Tiedä sitten pitäiskö tässä lopettaa punttailut, kun kerran joutuu naurunalaiseksi. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom