Okei, nyt mun peballe vois kuulemma rakentaa korttitalon! :D
![Kuvia :kuvia: :kuvia:](/smilies/kuvia.gif)
Ettei nyt aivan off-topiciksi menisi niin: Omistan kuulema isot ja kovat hartiat. Myös penikseni on hyvin muotoiltu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, nyt mun peballe vois kuulemma rakentaa korttitalon! :D
Ettei nyt aivan off-topiciksi menisi niin: Omistan kuulema isot ja kovat hartiat. Myös penikseni on hyvin muotoiltu.
"Ja mä kun luulin, että sun mulkku näyttäis pieneltä, kun sulla on noin isot reidet..."
Joku muija pysäytti auton kadulla, avasi ikkunan ja huusi "It looks so gay when a guy like you is walking with poodles".
En nyt tiedä miten tässä kamalasti eroaa muista miehistä. Mut jos mulla olis dobermanni, niin näyttäisin taistelukääpiöltä.
Joku muija pysäytti auton kadulla, avasi ikkunan ja huusi "It looks so gay when a guy like you is walking with poodles".
En nyt tiedä miten tässä kamalasti eroaa muista miehistä. Mut jos mulla olis dobermanni, niin näyttäisin taistelukääpiöltä.
Vain seksuaalisesta suuntauksestaan varmat miehet voi omistaa kääpiövilliksen. Mullakin on.
Niin, siis varmoja siitä että ovat homoja ;)
Jos ne näki sivusta, että sulla alaselkä jo pyöristyi ala-asennossa?Tänään kuultu salilla että teen liian syvältä kyykkyä... Joskus näinkin päin![]()
Jos ne näki sivusta, että sulla alaselkä jo pyöristyi ala-asennossa?