Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jaahas nytten tuli tällainen kommentti kaverilta kun poristiin et ois mukava törmäillä pitkästä aikaan nii kaveri tuumas et ei sun kans enää uskalla törmätä ku susta on tullu tollanen tynnyri, minä siihen sitten et no kiitti taas vi**sti, olipa taas reilua.... vaikka mä oonki läski nii ei sitä välttämättä mulle itelle tarvii kertoa :D
kaveri (naispuolinen onneksi) tuumasi takas: oot lihaksikas pikkumaako kulta, oot nykyisin lihaksikas et oo enää läski :)
lämmitti mieltä vaikka pientä kettuilua olin havaitsevinani :)

No nyt on ihan pakko tännekin kehaista, kun niin lämmitti äsken salilla saatu kommentti reilun varttivuosisadan kyniksen kropassa elänyttä ihmistä. Olin lastaamassa penkin jälkeen levyjä pois tangosta kun vieressä touhujani seurannut naispuolinen kaveri spontaanisti tokaisi että "Herraisä kuinka sä olet kasvanut!". Kyllä tuolla kommentilla jaksaa taas treenata hieman paremmalla teholla. :)

"Sä saat tällaset massavat kädet jos vedät pari massanlisääjää."
Lauseen isää ei kuitenkaan kiinnostanut mistä massavat kätensä koostuivat.

Tytär 6 v, isä 32 v, iltasatu menossa. Tyttö alkaa lukijan hauista puristelemaan.

T:Tää on isompi ku peruna!
I: Niin o.
T:Onkse läskii vai lihasta?
I:Lihasta tietenki.
T:Kyllä se on löysä, niinku maksamakkara, jos olis oikee makkara nii olis ihan eri asia.
Lapset onnistuu aina sanomaan asiat niin hyvin! Toikin vois hyvin olla jonkun stand-up koomikon rivejä! :D

Yks mimmi: "Käänny ympäri"
Minä: "?" ja käännyn
Mimmi: "Herranjumala sulla on hyvä perse!! :wtf::hyper:"

Joo, vähän tuli puun takkaa tuoki kommentti :D Ei oo eka kerta ku kehuskellaan peräsintä, mutta tuo ny oli niin yli-innostuneen kuulonen että voe elämä. Aena jottain potarikommenttia, isua selekää, levveitä harteita, hyvvää kroppaa ylipäänsä tullee, mut eäi noita jaksa ruveta listailemmaan. Mömmöjen käytöstäki joku joskus ihan tosissaan kyselly. Mitään oikeesti hauskaa ei kyllä kukaan ikinä sano, vaan ehkä täsä muutaman kymmenen vuoden sisään jotain keksivät.

Seisoin kaupan kassassa hihaton päällä kun kassatyttö piippasi tuotteitani. Huomasin sivusilmällä, että joku ukko vieressä Karjala-laatikko kädessä tuijotti minua. Sit tuli se legendaarinen:
Ukko: "paljonko nousee penkistä?"
Repesin vähän kun ajattelin keskustelua pakkiksessa miks aina kysytään penkkitulosta eikä esim. kyykkyä tai keskitettyä habaa.
Minä: "liian vähän"
u: "no, sano nyt."
m: "ei sitä kehtaa sanoa"
u:"no, äijä meni ihan lukkoon."
Tässä vaiheessa kassatyttökin rupes hymyilemään.
Sit ukko katteli mun ostoksia.
u:"sähän poltat tupakkaa?!"
m:"niin, eihän saliharjoitteluun tartte aeroopista kuntoa"
u:"no, missä sun rahkat on?"
Sit olin sillain et eeei vittu ja tässä vaiheessa sain asiani hoidettua ja ukko sanoi moro. Ja minä toivotin hyvää kesää.

Semmosta. :D

Kalsarikumi, toi oli jo aika hyvä. :D

Mulle yks kynisjätkä totesi että "Lopettasit jo ton salilla käynnin. Ei sun kädet oo enää yhtään naiselliset!" Meinasin sanoa että eipä sunkaan kädet kovin miehekkäät oo... Kyllä se pistää harmittamaan jos naisella on isompi haba.

<kaveri> Jätkällä on vitun isot pohkeet
<minä> Kaikilla läskeillä on
<kaveri> No se on kyl totta

Sitten vähän myöhemmin:

<kaverin nainen> Pakko kysyä, paljon nousee penkistä?
<minä> No jotain 120
<kaverin nainen> Eli ei paljon paskaakaan

:(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Penkkitulos ei kerro paljoakaan ihmisen kunnosta. Monilla treenit juoksee sen penkin ympärillä, mikä sit on muka se keskeisin. Jos penkki ei oo kova, nii heti ajatellaan, ettei mikään muukaan ole. :)
Putoon tähän sarjaan. Penkkimaksimi on 30kg isompi kun paino jolla vetelen kyykkysarjoja, mutta toisaalta kasvaa ne jalat näilläkin painoilla. Polvet on aina ollu vähän heikot.

Seisoin kaupan kassassa hihaton päällä kun kassatyttö piippasi tuotteitani. Huomasin sivusilmällä, että joku ukko vieressä Karjala-laatikko kädessä tuijotti minua. Sit tuli se legendaarinen:
Ukko: "paljonko nousee penkistä?"
Repesin vähän kun ajattelin keskustelua pakkiksessa miks aina kysytään penkkitulosta eikä esim. kyykkyä tai keskitettyä habaa.
Minä: "liian vähän"
u: "no, sano nyt."
m: "ei sitä kehtaa sanoa"
u:"no, äijä meni ihan lukkoon."
Tässä vaiheessa kassatyttökin rupes hymyilemään.
Sit ukko katteli mun ostoksia.
u:"sähän poltat tupakkaa?!"
m:"niin, eihän saliharjoitteluun tartte aeroopista kuntoa"
u:"no, missä sun rahkat on?"
Sit olin sillain et eeei vittu ja tässä vaiheessa sain asiani hoidettua ja ukko sanoi moro. Ja minä toivotin hyvää kesää.

Semmosta. :D

Keskustelu olisi voinut mennä myös toisella tavalla:

"Paljon penkki?"
"180"
"Ok, hyvä tulos."

Yhtä hyvin voi sanoa sen penkkituloksen ja keskustelu loppuu seuraavaan kommenttiin. Tavalliset ihmiset kysyvät juuri sen mikä heitä kiinnostaa, ihan turha jeesustella vaan kertoa asiat niin kuin ne ovat. Toisaalta jos jengi kysyisi kyykkytulosta niin sitten mietittäisiin ettei se nyt vaan pitänyt sitä puolikyykkynä kun aina syvältä teen ai kauhia.

Oltiin tossa jätkien kanssa saunaillassa ja jutut meni vähän överiks. Lopputulos oli, että kaveri kateellisena sanoo "oon mäki kyykänny".

Tuttava kommentoi kaverilleen käsiäni, kun istuskeltiin baarissa samassa pöydässä.

- Ei v***u! Kato nuita jätkän käsiä!
- Tiiäks, että tuommosia varten tarvii aseenkantoluvan

Edit. Samassa tilanteessa heitti myös, että sinä se oot sentään saanu jotain aikaan elämässäs :D

"Ihan selvästi salilla käynyt. Uitko sä paljon, vai?"

Tämä tapahtui joskus viime kesänä. Olin perjantai iltapäivällä matkalla kaupasta kotiin. Matkan varrella kadun laidassa oli pari humalaista keski-ikäistä rokkaria parkissa. Ohittaessani noita tyyppejä käytiin oheinen keskustelu.

<rokkari nro 1>: *huomaa meikäläisen* Jumalauta, kato mitkä hauikset!

Tässä vaiheessa saavun rokkareiden kohdalle.

<rokkari nro 1>: Hei, otatko viinaa?
<minä>: Ei kiitti, pitää viedä ruoat himaan.
<rokkari nro 1>: Mitä sä käytät? Käytäksä sustaa? Horkkaa? ... *luettelee jotain muita mömmöjä joista mulla ei oo hajuakaan*
<minä>: Joo, en käytä. Ihan ilman on tähän asti pärjätty.

Jatkan matkaani rokkarien ohitse naureskellen. :D Tässä vaiheessa enemmän päihtynyt rokkari osallistuu keskusteluun.

<rokkari nro 2>: Haista vittu!
<rokkari nro 1>: Turpa kiinni! Saadaan kohta vielä turpiin sun takia.

Olin eilen rannalla vaimoni ja lasteni kanssa. Äitini oli myös mukana lähinnä vahtimassa pentuja että mekin saatiin välillä uida. Äiti sitten kysyi vaimoltani jonkin ajan päästä kun olin pyörinyt speedot jalassa, että "miltä tuntuu kun miehelläs on tommonen kroppa?". Olin että hmm, joo, kiva, ehh, aargh...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom