Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Työmaa ruokalassa:
Selvästi kateellinen, Firman puulaakijalkapallo-otteluiden kapteeni keski-ikäinen tukevahko insinööri huutaa kovalla äänellä niin että kaikki sen kuulevat " Mitä nappeja olet vetänyt, ei tuollaisia lihaksia saa kaurapuurolla."
Itse vastasin :mistäs sen tiedät, kunnet edes ikinä ole yrittänyt treenailla salilla painojen kanssa kunnolla. Vitutti jonkin verran tuon hölösuun avautuminen 30:nen ihmisen läsnäollessa. Aijä kuoli sitten parin vuoden sisällä sydäriin.

Noissa vituttaa eniten se kun on treenannut puhtaasti ja silti saa kurat niskoille, ei silti välillä on kiinnostanut aloittaa aineiden käyttö, kun niistä kuitenkin syytetään ja ehkä saisi niiden avulla vielä lisää aikaiseksi kateutta duunin punkeroissa ja kynäniskoissa.

Paino oli tuolloin n.110kg ja 15% rasvoilla (pihti)

Firmaan tuli sitten uusi kaveri jolla oli aika eroittuvat mutta kuitenkin pienet lihakset, ja hallissa Äijät höpöttelivat että tuohan on selvästi käynyt salilla, sen verran paljon lihaksia. Ohi kulki eräs samassa toimistossa työskentelevä 3D-suunnittelija, kuuli jätkien jupinat ja kuittasi, " ei tässä talossa ole muilla lihaksia kuin Archey:llä" .
Täytyy sanoa, että kuullessani sen olin itsekkin vähän otettu, kun työpaikallani oli kuitenkin melkein 400 ihmistä töissä.

Olin eilen rannalla vaimoni ja lasteni kanssa. Äitini oli myös mukana lähinnä vahtimassa pentuja että mekin saatiin välillä uida. Äiti sitten kysyi vaimoltani jonkin ajan päästä kun olin pyörinyt speedot jalassa, että "miltä tuntuu kun miehelläs on tommonen kroppa?". Olin että hmm, joo, kiva, ehh, aargh...
Hahahhahaha, repeäminen :D

"Argh..." :hyvä:

Sulla ku on noin vahvarakenteinen kroppa niin mees luomaan lunta katolta...

Siinähän se viikko vierähtiki tossa talvella luntaluodessa 8h päivässä firman katolta :D

Sulla ku on noin vahvarakenteinen kroppa niin mees luomaan lunta katolta...

Siinähän se viikko vierähtiki tossa talvella luntaluodessa 8h päivässä firman katolta :D
En tiedä onko tämä sitten aina hyvä vai huono asia kun tuohon vedotaan :D Monesti itsekin kuullu jotain vastaavaa että sinä oot vahvin niin kanna meistä tuo...

Vetelin lp leukoja niin mulle tuli yks random tyyppi jota en koskaan ennen ollut nähnyt sanomaan et siistejä leukoja vetelet ja komeilla painoilla =D toki tällasen vähä massasen laiheliinin on hyvä vedellä totesin hänelle(186/70)

Onhan noita huomautuksia tullut aika paljon vaikken mikään ihmeen kokonen sälli ole (183cm 87,5kg ja ikä 17v) joten täs muutama.

Oon töissä yhellä heppatallilla raksamiehenä nyt niin palloilin siinä sitten hihaton päällä ku on niin kuuma ja juttelin siskon kanssa jotain (ku on myös töissä siellä) niin siihen tuli sit yks heppatyttö ja mä sit meninki kahville siitä ja sit vähän ajan päästä sisko tulee ja sanoo et heppatyttö oli tokassu et "kauhee lihaskimppu, mitä toi veljes oikeen tekee täällä?" Luuli kai et pelkästään töitä tekemällä on tullu :P

Ja sitten yleensä ku menee kotikaupungin salille pitkästä aikaa niin tulee just jotain et "et helvetti äijä on kasvanu ja tajuton käsi varsinki toi ojentaja"

Semmosta, on tullu paljon muutakin ja kyllähän noi lämmittää mieltä aina ku saa vähään palautetta :)

Siskon 7-vuotiaalta jenkkipojalta (asuvat siis jenkeissä) kuultua: "Oh my lord! You are so strong"
Jepjep, motivaatio senkun nousee! Eikös se niin mee, että lapsen suusta sen totuuden kuulee...? :D

Serkkupoika: Treenaatko sä selkääkin ku se näyttää sulla kasvaneen?
Isä: Eihän tuo syö enää edes normaalia ruokaa :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Serkkupoika: Treenaatko sä selkääkin ku se näyttää sulla kasvaneen?
Isä: Eihän tuo syö enää edes normaalia ruokaa :D

Nii eli syöt tonnikalaa, rahkaa ja raejuustoa. Ne ei nykyään ole sitten enää normaalia ruokaa. Itekki oon kuullu monta kertaa, kun syön tonnkilaa, pari ruisleipää ja omenan, että enkö oikeaa ruokaa koskaa:jahas: Pitää syö pizzaa, kebabbii ja hampurilaisia niin sit on hyvä.

Nii eli syöt tonnikalaa, rahkaa ja raejuustoa. Ne ei nykyään ole sitten enää normaalia ruokaa. Itekki oon kuullu monta kertaa, kun syön tonnkilaa, pari ruisleipää ja omenan, että enkö oikeaa ruokaa koskaa:jahas: Pitää syö pizzaa, kebabbii ja hampurilaisia niin sit on hyvä.

Meiän äiti sano ku olin alottanu kreatiinikuurin ja paino oli noussu paris viikos 4kg, niin kun mainitsin siitä huvin vuoksi, niin se sano et "onkohan ne sun aineet ihan terveellisiä" :D

mummu: "kui sääki ny oot ittestäs tommose menny tekemää"
karpo: "jaa millasen"
mummu: "no niinku se kike, se laulaja. elomaa."
karpo: "kuis ni"
mummu: "tollanen noi. ei sekää kike, vaiks se kui sitä tukkaas kihartaa ni ain se vaa hevoselt näyttää."
(ja mummu tökkii käsivarsiin ja olkapäihin)

KARPOlla kiva mummu :D

Mulla muutama hauska tapaus. "Ootko lihonu?" "En" "No sit sä oot ruvennu käymään salilla" :D Ja kerran kaverin kanssa kahvilla ja kaveri parin tunnin päästä vaikeena siinä vieressä kysäsee "hitto, mä oon koko illan miettiny kehtaanko kysyy tätä...saanksmä kokeilla sun hauista?" hauskaa vielä se, että mulla ei mitkään isot kädet ole...vielä...ja tuttu jonka näin viimeks vuos sit kysy "ootko ruveenu käymään salilla?" "juu, kyl tos vähän" "eiku kattelin vaa ku pää on samankokonen, mut kroppa on kasvanu" :) kyllähän noi motivaatiota tuo ku ite sen kehityksen näkee vähän eri tavalla

Mummo-jutuilla jatketaan. Maalaushommissa olin isovanhempieni kotona maatilalla niin takaa kuului yhtäkkiä että sinä poika näytät ihan sialta ku tuollainen niska on kasvanut. Olin pudota pukilta maalipurkkeineni. Äitipuoli taas aina jaksaa varoitella että kun lopetan proteiinijauheiden syönnin niin mulle tulee löysät lihakset ja oma vika se on kun näytän huonolta sitten... Anoppi taas innostuu varoittelemaan tietyin väliajoin kun se kuulee että joku puolituttu urheilija on kuollut ja se sattui myös syömään jotain proteiinia... Pitäisikö tästä hommasta saada positiivistakin palautetta joskus?

mummu: "kui sääki ny oot ittestäs tommose menny tekemää"
karpo: "jaa millasen"
mummu: "no niinku se kike, se laulaja. elomaa."
karpo: "kuis ni"
mummu: "tollanen noi. ei sekää kike, vaiks se kui sitä tukkaas kihartaa ni ain se vaa hevoselt näyttää."
(ja mummu tökkii käsivarsiin ja olkapäihin)

:hyvä: kiva mummo sulla :)

mutta joo eilen itelle sattu tällanen kohdalle ku käväsin lääkäritalolle varaileen aikaa ja tulin sieltä pois oli siinä viereisen baarin terassilla porukkaa melko vankassa humalatilassa... yks juopunut sanoo kuuluvasti: " oho tuo on varmasti joku potari..." toinen juopunut: "elä ala huutelee sille, se käyttää hormooneita... mä tiedän se on mun tuttu"
mistäkähän ne noita juttuja oikeen keksii... ja tää toinen juopunut kyllä on mun "tuttu", en vaa oo ollu sxen kans missään tekemisissä ainakaa neljään vuoteen

Viimeksi muokattu:
joo, kiva mummo. sisko juoksee maratoneja ja käy thaikkunyrkkeilyssä ja siitä se sanoo, että se on "hevosenpuolikas". hartiat on urheilun myötä hiukan levinneet :)

ja siis mä kuulema pilaan kauniin vartaloni urheilemalla ja siskokin se hakkaa ihmisiä harrastuksekseen ;)

*Juoppojen huutelua*

Itsehän olen salille tassutellessani saanut näiltä elämää nähneiltä konkareilta myös jumalaista lavakritiikkiä ja vinkkejä, joista yksi osui suoraan sydämeen.

"Treenaa välillä jalkojakin!" :D

joo, kiva mummo. sisko juoksee maratoneja ja käy thaikkunyrkkeilyssä ja siitä se sanoo, että se on "hevosenpuolikas". hartiat on urheilun myötä hiukan levinneet :)

ja siis mä kuulema pilaan kauniin vartaloni urheilemalla ja siskokin se hakkaa ihmisiä harrastuksekseen ;)

mummot on kyllä kivoja noiden ennakko-asenteiden kanssa... Oma mummo on tuumannu vaan kohteliaasti kehityksen myötä että marko se on alkanu miehistyy... ja että oon paljon terveemmän näköinen... olin kuulemma kamppailu-urheilijana liian hoikka, välillä liian lihava ja nyt sitten on ihan ok :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom