tätäku lukee luulee ja kuvittelee et nää jätkät on oikeestikki jotai kovempiaki sallejä :D jäitä hattuu kepit.
Missä menee kepin raja? Dexterin ja Ronnien välissä?:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tätäku lukee luulee ja kuvittelee et nää jätkät on oikeestikki jotai kovempiaki sallejä :D jäitä hattuu kepit.
en muista missä yhteydessä mutta emännän ukko sanoi että "Ramonzilla on lihakset niin paljon kasvanut" ja sen mutsi siihen että: et ole vain nähnyt sitä noin vähissä vaatteissa. Saunaan oltiin menossa. Omalta suvulta: Ei Mitään.. pyöreä 0 tarkoitus yllättää nekin paskiaiset vielä..! Eli oon ollu aikamoinen naru kyllä, 60kilosta johki 77kg vähän vajaa vuodessa. 181cm pituutta. Tähän se sit vissiin tyssääkin se kasvu.. :D
Kaverin kans keskusteltiin armeijan kutsuntalääkäristä ja kerroin että meinas kirjottaa mulle vuoden lykkiä "ylipainon" takia ku BMI menee yli 30. Se kysy että paljon painan ja vastasin tietenki rehellisesti 98 nii se teki mulle nännärin ja huikkas "vitun läski" :lol2:
ja joku sanoi: "tonne väliin voisi vaikka lykkiä munaa"
No onneks terveystarkastuksessa hoitaja totes, että verenpainemittarin hihna ei meinaa mennä olkavarren yli ku oot siellä salilla käynyt, ei tullu niin läski olo.
Oltiin saunassa kaverien kanssa. Muutamia oltiin siinä jo nautittu ja yksi heistä sanoi: "jännitäs noita sun rintalihaksias" no tuli tehtyä niin sitten pari kertaa ja joku sanoi: "tonne väliin voisi vaikka lykkiä munaa"
mutta kysehän on siitä mitä huomautuksia on saanu... ei kyse ole siitä kuka on isoin kaveri... :D
Siis ylistit itse lihaksiasi johon muijasi äiti totesi että on katsellut sinua vähissä vaatteissa. GRRR!
Vai oliko se muijasi isä ja sen irstas äiti joka sinua himoitsi?
hahaha :D ei mua kukaan himoitse. istuin vaan sohvalla hihattomas ja olin menos saunaa ja en puhunut itse juuri mitään vastasin jos jotain kysyttiin as always =) ei saa takertuu mun sekavii juttuihi siks en koskaan puhu cuz im misundastoood. :d mut joo tost saa vähä mitä vaa väännettyä tietenkin kyl. Ja porukatki on jo huomannu et oon käyny puntil enemmän ku kerran!! wuhuu bileer..
hahaha :D ei mua kukaan himoitse. istuin vaan sohvalla hihattomas ja olin menos saunaa ja en puhunut itse juuri mitään vastasin jos jotain kysyttiin as always =) ei saa takertuu mun sekavii juttuihi siks en koskaan puhu cuz im misundastoood. :d mut joo tost saa vähä mitä vaa väännettyä tietenkin kyl. Ja porukatki on jo huomannu et oon käyny puntil enemmän ku kerran!! wuhuu bileer..