Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
en muista missä yhteydessä mutta emännän ukko sanoi että "Ramonzilla on lihakset niin paljon kasvanut" ja sen mutsi siihen että: et ole vain nähnyt sitä noin vähissä vaatteissa. Saunaan oltiin menossa. Omalta suvulta: Ei Mitään.. pyöreä 0 tarkoitus yllättää nekin paskiaiset vielä..! :) Eli oon ollu aikamoinen naru kyllä, 60kilosta johki 77kg vähän vajaa vuodessa. 181cm pituutta. Tähän se sit vissiin tyssääkin se kasvu.. :D

Siis ylistit itse lihaksiasi johon muijasi äiti totesi että on katsellut sinua vähissä vaatteissa. GRRR!

Vai oliko se muijasi isä ja sen irstas äiti joka sinua himoitsi?

Kaverin kans keskusteltiin armeijan kutsuntalääkäristä ja kerroin että meinas kirjottaa mulle vuoden lykkiä "ylipainon" takia ku BMI menee yli 30. Se kysy että paljon painan ja vastasin tietenki rehellisesti 98 nii se teki mulle nännärin ja huikkas "vitun läski" :lol2:

Hahah, huomasin juuri itekki, että BMI on mennyt yli 30. Ihmettelinkin varusmiestarkastuksessa kun lääkäri kysy tykkäänkö harrastaa liikuntaa tai mitään. :D No onneks terveystarkastuksessa hoitaja totes, että verenpainemittarin hihna ei meinaa mennä olkavarren yli ku oot siellä salilla käynyt, ei tullu niin läski olo.

Yksi hauska huomautus tuli kaverin ylppärijuhlissa. Seisoskelin siinä yhen oven edessä kädet puuskassa vähän tuima ilme kasvoilla niin yks tyyppi sano, että tuu nyt siitä istumaan, nee luulee sua vielä portsariksi saatana. :hyvä:

Oltiin saunassa kaverien kanssa. Muutamia oltiin siinä jo nautittu ja yksi heistä sanoi: "jännitäs noita sun rintalihaksias" no tuli tehtyä niin sitten pari kertaa ja joku sanoi: "tonne väliin voisi vaikka lykkiä munaa" :pano: :hyper:

No onneks terveystarkastuksessa hoitaja totes, että verenpainemittarin hihna ei meinaa mennä olkavarren yli ku oot siellä salilla käynyt, ei tullu niin läski olo.

Tästä on ittelläniki monta hienoa kokemusta. Varsinki aina leikkauspöydällä ennen nukutusta kun pörrää kivoja hoitsuja ja laittavat hihan kätöseen ja jää puoleen väliin ja sitten alkaa ihmettely että miten tämä nyt näin :D Sitten lähdetään etsimään suurempaa hihnaa. Pistää aina hymyilyttämän :D

En tiiän onko tää parhaimpia, mut tullut tavaksi käydä aina välillä töissä ollessani ostamassa naapurissa olevalta fitness salilta jonkunnäköistä prodejuomaa ja niin taas eilen. Sain ostoksen tehtyä ja pääsin hissille kun tytöt huutaa tiskin takaa että onko kukaa ennen maininnu että näytän ihan Tito Ortizilta.. :lol2: Ei mulla niin iso pää ole?

Italialaiselta frendiltä (ei oltu nähty reiluun puoleen vuoteen): "Oooooh you r soo THIN!!!"

Joo kiitti, en ookaan yrittäny pari vuotta muuta ku tahkoo lihasta ja nyt keväällä dieettasin 8 kg läskiä päältä..

Oltiin saunassa kaverien kanssa. Muutamia oltiin siinä jo nautittu ja yksi heistä sanoi: "jännitäs noita sun rintalihaksias" no tuli tehtyä niin sitten pari kertaa ja joku sanoi: "tonne väliin voisi vaikka lykkiä munaa" :pano: :hyper:

Ei saatana, tämä oli paras ikinä :hyvä:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vanha luokkatoveri ylä-asteelta tulee vastaan, kun kävelen ilman paitaa shortseilla:
Kaveri: Ei jumalauta. Vitun bodari saatana. (näki ilmeisesti etureidet)
Minä: No jaa...
*hiljaisuus n. 10 sec*
Kaveri: Joo, tota samanlainen siima sä näköjään oot, mitä nyt jalat vähä kasvanut.

Harmittaa, että arvioi meni nappiin. :jahas:

mutta kysehän on siitä mitä huomautuksia on saanu... ei kyse ole siitä kuka on isoin kaveri... :D

Vain isot kaverit kuulee huomautuksia hei! Isä sanoi tossa pari päivää sitten kun puhuttiin siskon muuttokuorman purkamisesta että "**** kantaa nuo kirjahyllyt vaikka yksin." Voi kun jaksaiski. :D

Siis ylistit itse lihaksiasi johon muijasi äiti totesi että on katsellut sinua vähissä vaatteissa. GRRR!

Vai oliko se muijasi isä ja sen irstas äiti joka sinua himoitsi?

hahaha :D ei mua kukaan himoitse. :) istuin vaan sohvalla hihattomas ja olin menos saunaa ja en puhunut itse juuri mitään vastasin jos jotain kysyttiin as always =) ei saa takertuu mun sekavii juttuihi siks en koskaan puhu cuz im misundastoood. :d mut joo tost saa vähä mitä vaa väännettyä tietenkin kyl. Ja porukatki on jo huomannu et oon käyny puntil enemmän ku kerran!! wuhuu bileer..

hahaha :D ei mua kukaan himoitse. :) istuin vaan sohvalla hihattomas ja olin menos saunaa ja en puhunut itse juuri mitään vastasin jos jotain kysyttiin as always =) ei saa takertuu mun sekavii juttuihi siks en koskaan puhu cuz im misundastoood. :d mut joo tost saa vähä mitä vaa väännettyä tietenkin kyl. Ja porukatki on jo huomannu et oon käyny puntil enemmän ku kerran!! wuhuu bileer..

Siis mitä vittua??? :wtf:

tä? :D

Eilen paikallisen tapahtuman omien juomien puolella (=metsässä). Puolituntematon n. 20-vuotias mies tuli arvailemaan meidän ikiä. 17-vuotiaat kaverit arveli 15-vuotiaiksi, mutta 18-vuotias minä olin jopa 17-vuotias! "Siinä on niin harteikas kaveri, että sä oot ainakin 17". Jos tästä aletaan laskemaan, että kavereiden iät meni 2 vuotta vikaan, niin samassa suhteessa minä olisin 19-vuotias. No okei, olen 172cm babyface.

Rullaluistelin kuumana päivänä ilman paitaa pyörätiellä ja ohitin kolme parikymppistä tyttöä. Yksi heistä huusi perääni, "Jumalainen kroppa!" Hetken aikaa olin mielissäni ja ajattelin, että kyllä on kannattanut kärvistellä alle 4k kaloreilla. Sitten tuli mieleeni, että saattoihan se tyttö tarkoittaa Budhhaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom