Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itsehän olen salille tassutellessani saanut näiltä elämää nähneiltä konkareilta myös jumalaista lavakritiikkiä ja vinkkejä, joista yksi osui suoraan sydämeen.

"Treenaa välillä jalkojakin!" :D

onneksi nämä ryyppyruusut ovat AINA itse olleet jossain huipulla, mutta sitte koirakuoli, vaimo lähti ja talo paloi nii joutuu sossun rahat tuhlaamaan viinaan ja muuhun ja eihän heillä menisi kuin kuukausi että he olisivat samassa kunnossa kuin silloin huippuvuosina...

Katottiin pukua hautajaisiin niin nainen jolla on aina mittanauha kaulassa sanoi että onpas isot harteet. Kuulin sen vaan 1563:nnen kerran...

"Sulla on kyllä omituiset kädet, kun pullistat hauista käsi näyttää paksulta, mut sit kun roikotat niitä, niin ne näyttää ihan naruilta"

"Elä nyt enää laihuta. Sun jalat vaan kapenee entisestään"

2 pahinta kommentia tuli joskus salilla käynnin alkuaikoina:

Eiks toi salilla käyminen pitäis alkaa jossain näkymään"

"Paljon sun paino on noussu?"
"10 kiloo"
"Taitaa olla kaikki tullut mahaan ja naamaan"
:dance2:

Mummo juttuja taas vähän lisää
mummo:Mitä sulle on käynyt
Minä:anteeks?
mummo:Sinähän olet lihonut aivan kamalasti tässä vuoden aikana kun ei olla nähty
Minä:Kiitos sinun kun vaihdoit mutaman reseptin äidin kanssa :D
Tosiaan viimeksi kun nähtiin painoa minulla oli 10 kg vähemmän.. Tosin sillon mielestäni löytyi enemmän rasvaa kehosta. Rasvat nyt siellä 16% paikkeilla :(
Tapahtui siis kesän alussa jos ketään kiinnostaa :D

Työpaikalla jos jotain raskasta pitää nostaa, niin kuulokkeiden välityksellä huudetaan yleensä: "Hei massapallo, tuutko käymään täällä ku tarvittais nosturia?"

Serkun häihin olin pukua ostamassa kesän alussa. Mies myyjä etsiskeli sopivaa settiä ja tuumaili siinä sitten, kun housut olivat reisistä kireät: "Oot tainnu jotakin joskus harrastaa..."
Tappava yhdistelmä muuten sopivin farkkujenkin löytämiseen, iso perse ja töppöjalat :rock:

Serkun häihin olin pukua ostamassa kesän alussa. Mies myyjä etsiskeli sopivaa settiä ja tuumaili siinä sitten, kun housut olivat reisistä kireät: "Oot tainnu jotakin joskus harrastaa..."
Tappava yhdistelmä muuten sopivin farkkujenkin löytämiseen, iso perse ja töppöjalat :rock:
aika mielenkiintoinen ilmaus :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Työpaikalla jos jotain raskasta pitää nostaa, niin kuulokkeiden välityksellä huudetaan yleensä: "Hei massapallo, tuutko käymään täällä ku tarvittais nosturia?"

Olisko hyväksikäyttöä kun eivät itse jaksa krapulassa nostaa :D:lol2:

Itelläki tullu muutamia heittoja jo vaikka kauaa ole vielä treenannukkaan.

Faija heittää aina perus "muista poika pitää ittes rentona, sillee niinku sillee rentona et ei sillai niinku ois appelsiinit kainalossa" :D

Kaveri joka mut salille raahas alunperinki ja oli ite jo hyvässä kondiksessa kehu kerran saunaillassa et "kyl iha selvästi lihasmassaa jo alkanu kertyy, tosta on hyvä jatkaa". Tämä noin kuukauden treenin jälkeen.

Pariin vanhaan luokkakaveriin törmäsin äskettäin baarissa ja heti kyllä tuli kehuja et mites oon noin muuttunu ku ei meinannu tunnistaa jne. Lämmittää kyllä mieltä jo parin treenatun kuukaudenkin jälkeen:)

Kesätöissä jotenkin eksyttiin kahvitauolla keskustelussa ja mainitsin pystyväni vetämään muutaman yhden käden leuan niin pomo huusi että "perkle pitää varoa mitä sanoo ettei tuo nosta seinälle!" :D

Tuli tosta kesätöistä mieleen et mun vieres oli 2 kaveria ja toinen kysy "käyks sä puntilla" ja sanoin joo ni se sano et "nyt trnajan ei tarvii sanoo ku nyt tuli lähtö jos jollekki suuttuu" :D Pari kertaa oon pienenpänä sanonu noin et aloin kyllä nauraa siinä ja iskä sano joskus et nyt pitää olla varovainen ettei tuu turpaan ku poika on jo mun pitunen ja hakkaa säkkiä ja käy puntilla :D.

Vaimon kanssa salilla joskus joku tuntematon tuli kyselemään, että oletteko te se telinevoimistelijapariskunta. Telinevoimistelijaksi epäilty joskus joku toinenkin.

Kerran kaveri totesi, että olet niin pirun tiukka kuin kuivan kesän orava.

Siinäpä ne kaikki positiiviset kommentit ovat sitten vuoden 1993, kun salilla käynnin aloitin.

Tässä joku aika sitten joku kyseli kaveriltani, että käykö hän salilla ja sitten katsoi samalla hetken aikaa minua ja totesi, että "Hänestä ainakin huomaa, että hän käy" =D

Joku täysin tuntematon äijä rupesi baarin vessassa kyselemään että olenko kehonrakentaja tai painija :D Vähän ihmettelin, että mistä se sen keksi, kun en mielestäni näytä yhtään erilaiselta kuin ennen saliharrastuksen aloittamista. Voimapainotteista treeniä vuosi tullut tehtyä kohta. Sen jälkeen se jätkä alkoi selittää kuinka se oli vetänyt turpaan jotain tyyppiä kertausharjoituksissa. Sitten se alkoi kyselemään, että tykkäänkö tappelemisesta. Kaikenlaisia :rolleyes:

Muutamia kommetteja on taas tullu saatua... Multa on kysytty että harrastanko: nyrkkeilyä, painia vai jääkiekkoa.Lisäksi yhden illan aikana baarissa 3 eri henkilöä tuli kysymään, että olenko portsari.
Sitten niitä kommentteja. Mummo totesi pikkuserkulle (4v), joka ei suostunut syömään ruokaa, että: Susta ei tule ikinä niin isoa kuin Plaguesta ellet syö.
Kuukausi sitten juoppo teki kadulla hauisposen ja sano: Iso mies kertoo paljon kello on. Pakkohan se oli kertoa. Sikaniska luokan edessä, quote joku tuntematon tytteli pari kk sitten.Viime viikolla joku teini kysy kaveriltaan salilla: Uskaltaisko tolta mennä kysymään aineita? (Vain Plaque niiden lisäksi paikalla)

Mimmien puolelle jo kirjoittelinkin mutta kieltämättä aiheuttaa edelleen hyvää mieltä kun eräs herrahenkilö kysyi viikonloppuna töissä että olenko joku urheilija, kun olin helteiden takia hihattomassa paidassa hartiat ja olkapäät paljaana. Selittelin jotain epämääräistä punttiharrastuksesta. On kuulemma niin komiat hartiat naiseksi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom