Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Äite sano joku aika sitten että mitä järkeä tossa bodaamisessa on kun sulla on kasvanut tollaiset oudot pallotkin tohon (osoitti epäkkäitä). :D Lisäproteiinista tulee myös usein kuittailua kuten "onko toi aineiden syöminen nyt ihan tervettä?", "onko noi laillisia" ja aina jos korotan jostain asiasta kotona ääntäni niin tulee ensimäisenä "taasko sitä ollaan jotain pillereitä popsittu" tai "kannattaisiko vähentää sitä lisäaineiden käyttöä ettei hermot ole niin kireällä?". Mitäs niihin nyt sanomaan :D Ainoa ei niin negatiivinen asia mitä sukulaisilta on kuullut tulee äidin isältä, joka kutsuu tarzaniksi D: Toki tämäkin epäili proteiinijauhot nähtyään minun sekaantuneen johonkin huumeliigaan D.

Muutama juttu muistuu kans mut eipähä noit voi vakavissaa ottaa kun ei peilikuva mihinkään oo muuttunu omasta mielestä. Eka palaute: "kyl huomaa et on kokki emäntänä kun näkee et on ruokakin maistunu." toka: "jos ois tietämätön nii vois luulla et oot käyttäny hormooneita." kolmas: "vittu jätkä on kyl turvonnu.." neljäs: vissiin viimeisimpiä "onks sun pää pienentyny vai ooksä käyny salil." että semmosia ja työkuntoutukses kysy lääkäri kans et oonks vetäny hormooneita vai ihan ilmanko oon saanu lihat kasvamaan näin hyvin. ja vielä tulikin mieleen en muista missä yhteydessä mutta emännän ukko sanoi että "Ramonzilla on lihakset niin paljon kasvanut" ja sen mutsi siihen että: et ole vain nähnyt sitä noin vähissä vaatteissa. Saunaan oltiin menossa. Omalta suvulta: Ei Mitään.. pyöreä 0 tarkoitus yllättää nekin paskiaiset vielä..! :) Eli oon ollu aikamoinen naru kyllä, 60kilosta johki 77kg vähän vajaa vuodessa. 181cm pituutta. Tähän se sit vissiin tyssääkin se kasvu.. :D

Lääkäri tokas, et sulla on tollanen lihaksikas bodarinkroppa.. Hah.

Heh, olipas kiva juoksulenkki. Vedin saman lenkin minkä lähes aina teen. Pysähdyin tälläkin kertaa venyttelemään järven rantaan, missä on sellaisia "voimistelutelineitä". No aikani venyttelin ja tein siinä sitten muutaman sarjan dippejä, kun siihen tuli joku tytsy venyttelemään ja alkoi sitten yhtäkkiä jutella mulle. No en sitten tajunnut että se puhui mulle, kun oli napit korvilla. Sittenkun hokasin niin otin napit korvilta ja tyttöhän tokas "Ei sullakaan mikään juoksijankroppa ole." :wtf: Hetken aikaa mietin, et kuulinko oikein mut vastasin sitten et ei ole tarkoituskaan :D

Jäi muuten se juttutuokio lyhyeen :hyvä:

Heh, olipas kiva juoksulenkki. Vedin saman lenkin minkä lähes aina teen. Pysähdyin tälläkin kertaa venyttelemään järven rantaan, missä on sellaisia "voimistelutelineitä". No aikani venyttelin ja tein siinä sitten muutaman sarjan dippejä, kun siihen tuli joku tytsy venyttelemään ja alkoi sitten yhtäkkiä jutella mulle. No en sitten tajunnut että se puhui mulle, kun oli napit korvilla. Sittenkun hokasin niin otin napit korvilta ja tyttöhän tokas "Ei sullakaan mikään juoksijankroppa ole." :wtf: Hetken aikaa mietin, et kuulinko oikein mut vastasin sitten et ei ole tarkoituskaan :D

Jäi muuten se juttutuokio lyhyeen :hyvä:

vitun tyhmä, oisit päässy panee :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vihdoin koitti se päivä kun voin osallistua tähän ketjuun. :D Ylätaljaa väänsin hampaat irvessä ja paikallinen pesisvalmentaja tuli siihen viereen vuoroaan oottamaan: "Oot tainnu tehä tätä ennenkin..."
Tais olla ennemmin tekniikka- kuin lihaskehu, mutta kehu ku kehu. Hyvältä se silti tuntu. :D

Toinen oli kun yks vanhempi mies puntilla sano että "sun pitää mennä parin vuoden päästä bodyfitnesskisoihin, me tullaan sit kannustamaan." tarkotti siis sitä meijän perus reeniporukkaa. Ei vaan taija pari vuotta ihan riittää. Katotaan viiden vuoden päästä uudestaan, josko sitten parin vuoden päästä....

Ja reenikaveri sano että näytän kohta ihan fitnessmallilta. :) Hyvä hyvä. En siis ihan turhaan oo töitä tehny!

1.5 vuotta sitten treeniä 6kk takana testattiin penkki ykköset kaveri veti 80 ja ite 100 se tokas katkerana että "mutta miepä nostan voimalla. :D

"Saakeli toi sun selkähän on leventynyt" Kyllähän se vähän mieltä piristi. :) Sama henkilö sanoi, että "ei sun enää tarvi saada lihaa selkään, hartioihin, ettei mene överiksi". Minä siihen, että pakko se on kun nää on viel niin olemattomat. "Jätkäl tykit kasvanut perkele!". :D

Joitain kavereitten kommentteja:
"Mitä sulla on tuolla niskassa?"
"Sä voisit oikeesti jo mennä vaikka portsariks"
"Jätkällä vaan pullottaa rintalihakset paidan alla"

"Siskon kaveri kysy siskolta, kun näki mut: Paljon toi sun veli oikeen nostaa penkistä?"

En edes ole mikään iso, mut onhan se motivoivaa, kun tollasia kommentteja tulee:D

Rintasen Olavi avas tänää mun yläselkää. Hiero/Paino niskaa ja totes ''pojallaha on isot epäkkäät, näistähä saa iha miehekkään otteeen'' :D Kyllä pisti hymyilyttään, vaikken mikää sikaniska olekkaan. :rolleyes:

KAverin kanssa keskusteltiin bodauksesta. Kerroin etten halua mitään juonteikkaita lihaksia, vaan haluan olla sellanen "köntti". Kaveri tokas; "sähän oot jo"

Mutsin miesystävä: "jätkä senkun riskistyy"

KAveri: "Sullahan on hartiat kun puhvelilla"

Leivottiin pipareita porukalla. Eräs nais-ihminen sanoi tekevänsä minun muotoisen piparin, siihen tokas sitten että "Sit sille täytyy tehä iso haba"

Kaverin kans keskusteltiin armeijan kutsuntalääkäristä ja kerroin että meinas kirjottaa mulle vuoden lykkiä "ylipainon" takia ku BMI menee yli 30. Se kysy että paljon painan ja vastasin tietenki rehellisesti 98 nii se teki mulle nännärin ja huikkas "vitun läski" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom