Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eräs perhe tuttu, tuli käymään tossa viikoloppuna ja hiffas mun lisäravinteet tossa hyllyssä (protsku ja malto) ja kysyi sitten että ''mitä noi on?'' vastasin ''lisäravinteita'' ja tuli uusi kysymys ''ai, siis onks noi testosteronii?'' sai vähän pidätellä naurua :D

Onko kukaan huomannut, että positiivisen kommentin saatua, sitä jälkeenpäin katsoo itseään peilistä ja "negatoi" tuon positiivisen kommentin kun näkeekin päinvastaista? Kait hieman sama asia, kun tuossa aiemmin joku jo mainitsi, että sama kuikelo sieltä tuijottaa vuodesta toiseen.
Kyllä, näin se menee. :)

Kyllä todellakin.
Välillä oikeen ihmettelee, että mitä ne oikein näkee.
Tosin taas voi kattoa noita Mr.Finland poikia.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1132874/ovatko-tassa-suomen-komeimmat-miehetOvatko tässä Suomen komeimmat miehet
946023.jpg

Siinä kanssa yks semmonen rantaleijona, että ei mitään rajaa. Jos tuo on lihaksikas ja komea, niin en ihmettele miksi monien kroppia kehutaan.
Tuo on kyllä käsittämätöntä... siis, jos multa kysyy niin tuolla on yksi hemmo joka on treenannut vähän enemmän? EDIT: No, ehkä kaksi kun katsoo tuota "juoksukuvaa".... tosin enemmän sellanen futisdude.

Olen aina ollut rimpula, salitreeni ollut kuvioissa vasta 3 vuotta ja viimisen vuoden täydellä teholla. Lisäksi kova aineenvaihdunta joka pitää huolen ettei liha vahingossakaan tartu helposti. Vuonna 07 2kk salilla käynnin jälkeen (ikää 16) faija tulee ihan vakavalla ilmeellä " Ethän sä poika käytä mitään roinaa?". Kyllä meinasin pudota penkiltä. En vieläkään ymmärrä mistä se sai ton mieleensä, olin kuitenkin kunnon mikkihiiri ja isolla M;llä.

Oliskohan kyse vaan ollut siitä, että joidenkin mielestä kaikki jotka ovat jalallaan edes astuneet salille käyttävät automaattisesti hormoneja. Ei isäs välttämättä viitannu isoon kokoosi ;)

Vaimoke sanoi tossa illalla kun makasin sohvalla että siirrä noi sun jalat tosta et meidän poika pääsee istumaan siihen. Sitten kun rupesin jalkojani siirtämään niin se hihkasi että mitä sulla on oikeen tuolla takareidessä??. Mä kysyin et mitä häh missä?? Se vastas että "Pitääkö noissa jaloissa tuollakin olla noin helvetin isot lihakset!".

OT: Emännälle kehuin beta-alaniinin vaikutuksia niin se kysyi "eihän se oo mitään huumetta" Noh, vähän meinasi hymyilyttää :)

Tossa viikolla töissä ollessani kuulin kun varmaan about 16v tyttö kuiskasi äidilleen "Hui kauhee, kato ton lihaksia" ja äitikin jotain siihen kuittasi, mutten siitä enään selvää saanut. Pistihän tuo vähän hymyilyttämään. Joo ja oli sentää aika hyvin istuva lyhythihainen paita päällä...

Tossa viikolla töissä ollessani kuulin kun varmaan about 16v tyttö kuiskasi äidilleen "Hui kauhee, kato ton lihaksia" ja äitikin jotain siihen kuittasi, mutten siitä enään selvää saanut. Pistihän tuo vähän hymyilyttämään. Joo ja oli sentää aika hyvin istuva lyhythihainen paita päällä...

Siinois ollut tilannetta astua äitiä sekä tytärtä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko kukaan huomannut, että positiivisen kommentin saatua, sitä jälkeenpäin katsoo itseään peilistä ja "negatoi" tuon positiivisen kommentin kun näkeekin päinvastaista? Kait hieman sama asia, kun tuossa aiemmin joku jo mainitsi, että sama kuikelo sieltä tuijottaa vuodesta toiseen.
Eli vaikka sitä vuodesta painais salilla päivästä toiseen niin koskaan ei ole tyytyväinen. Kaipa se vanha sanonta tyytyväisyydesta ja kehityksestä pitää usein paikkansa. Vähän sama kuin siinä elisan mainoksessa.:D

http://www.youtube.com/watch?v=ZO66mOQNFNA

Tänään oli töissä hihaton paita päällä niin, kun päivän päätteeks tulin tallille siinä yks työkaveri rupes huutelemaan: "Kyllä se kelpaa tollasia käsiä esitellä. Toista on ku omistaa tämmöset pullamössöllä kuorrutetut narut."

Issee taas heitti oikeen järjenjättiläisen tuossa yks päivä.

Olin muuten vain vähän vittuuntunut, ja porukat kyseli siinä sitten jotain. Sanoin vähä vihaisesti jotain lyhyttä ja ytimekästä, niin issee sanoo äiteelle, "Kyllä tuo poika käyttää sielä salilla aivan varmaan jotain aineita, ku se on kokoajan vihaanen." Kyllä hajosin ja pahasti :D

Osteopaatilta tulee aina kivoja huomautuksia - tosin viimeksi se sanoi ettei kannata enää olkapää/rintaa kasvattaa ettei mene liian miehekkääksi :) Mutta muuten kehuu aina että hyvät lihakset ja kunto. Tuleehan siitä hyvä mieli.

Toissaviikolla salilla tein jalkatreeniä ja siinä sitten eräs mies rupesi juttelemaan ja kysyi ohimennen että mä taidan ihan kisata kun treenaan niin tosissani ja säntillisesti. Vähän yllätyin mutta taidan minä ehkä vähän erottua tavallisten naistreenareiden joukosta :)

Oltiin kattomas paitaa rippijuhliin ja suurin osa oli paidoista oli harteista kireet ni sitten kun löyty sopiva paita niin sanoin äitille et "nää hihat näyttää vähän suurilta" ni se vastas et " kyllä noihin käsiin saa ollakki". :)

Tänään jatku kun 4 hengen tyttöporukka meni ohi niin yksi tokaisi muille "kattokaa kui iso toi o" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom