Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pomo totesi että "ei tuolla IVa:n ruumiinrakenteella mitään maratooneja juosta" :jahas:

Tänään tultiin ensimmäistä kertaa kysymään neuvoja salilla tissien treenaamiseen. Luonnollisesti en keksinyt mitään muuta vinkkiä kuin penkin...:puntti:

Hyvä vaan et asiat sanotaan suoraan:) Kyllähän se alkaa kuulostaa aika ylimieliseltä ku jollekki puoli tutulle alkaa kisoista ja dieeteistä puhua ja ihan oma-aloitteisesti.

Juuri näin. Ja täytyy myöntää että tuo nimimerkki Konan viestin alku antoi kyllä odottaa hauskaa viestiä (koska monet tämän ketjun viestit on hauskoja, joskin perinteisemmällä tavalla :D ), siis että "nyt tulee hauskaa kamaa kun näin oikein pohjustetaan", mutta tuo loppuhan oli oikein absurdia leukojenloksautus-röhörepeilyä.

Olen sitä mieltä että kannattaa pitää semmoinen itseironinen ja vähätteleväkin Boogie Mustos-asenne näissä harrastusommissa niin säästyy kuittailuilta. Pikemminkin itse olen saanut positiivista palautetta esim. töissä, kun en ole punttihommista puhunut mitään ja sanonut vaan röyhkeästi Boogieta plagioiden jotain että "oon vaan ollu kotona ruoka-aikaan, mitäs näistä..." ;)

Eile tuli ihan kiva ylläri kun ilman paitaa täällä kotona kehoilin nii isä sanoi että " joo kyllä sulla on selkälihakset" :D, kun se oli viime viikolla vielä kovaa väittäny ettei mul mitää lihaksii voi ol, ne o ne paikat :jahas:

Aikaa tapahtuneesta on jo jonku verran. Entinen tyttöystävä/hoito tuumas että morjesta sitä ylätaljaa mun puolesta tänään ku meet salille, kivat nää sun selkälihakset.. Vähä hymyä tuli huuleen! Vaikka täys rimpula olen 80kg 174cm

Tommosia kuuli muutamalta kaverilta mitä ei oo nähny puoleen vuoteen. Kieltämättä ihan mukavaa, että joku jotain huomaa. Itse sitä kyllä näkee aina peilissä sen saman kuikelon, korkeintaankin pelkän läskin.

mä oon miettiny monesti samaa et ku siellä peilissä kattoo se sama rimpula, mutta silti ku harvoin uskaltautuu tonne kylille nii ollaan puristelemassa ja kehumassa, tai sit tulee roina huuteluita, et mitä hemmettiä ne oikeen näkee ku ite ei huomaa sitä eroa silleen... omasta mielestä olen rimpula edelleen mut silti ne jaksaa huudella....

mä oon miettiny monesti samaa et ku siellä peilissä kattoo se sama rimpula, mutta silti ku harvoin uskaltautuu tonne kylille nii ollaan puristelemassa ja kehumassa, tai sit tulee roina huuteluita, et mitä hemmettiä ne oikeen näkee ku ite ei huomaa sitä eroa silleen... omasta mielestä olen rimpula edelleen mut silti ne jaksaa huudella....

Niinpä. Tänään näin yhtä kaveria about kuukauden tauon jälkeen. Se toteaa, että sulla ne hartiat vaan levenee koko ajan. Ite en tosiaankaan ole moiseen kiinnittänyt huomiota. Tuntuu vaan, että dieetti on vienyt kaikkialta muualta lihat ja rasvat paitsi mahasta :D

Hohhoh tulipa duunissa kerranki positiivista palautetta =)

Olin erään työkaverin kanssa juttelemassa ja siinä sitten kerroin että taidan kohta ekan dietin alottaa kun on alkanut tota vatsaa tulla...(oon 172/78)
Se sano sitten että ei sun tarvi kun toi sopii sulle ku oot nykyää skrode =D

Nykyää meinaa siihe että vuos sitte oli 172/72 ja 32cm hanska ;) ei nyt vieläkään mikään 50cm hanska mutta kai sinne jotain on tarttunut =D

Tossa paripäivää sitten oltiin kavereiden kans pelaamas jalist ja kun oli niin pirun lämmin niin tietysti se paita lähti pois. Kavereiden mukaan oon Arnold || :DD Vaikka oon tällanen reppana 170/68, haha. Kommentti ku kommentti piristää :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tällä viikolla tapahtunutta:
Lähin duunista himaan shortseissa ja hihattomassa paidassa, niin erään läskin atk yksikön herran kommentti : "Vittu, miks pidät tommosia hintti bodari paitoja?"
Vaimo ilmoitti : "sun jenkka kahvat on kadonnu"
Treenikaveri: "hyvin on äijään pihviä tarttunu, huomaa että treenataan eritavalla"

Papan kommentti: Sulla on komeet kaulalihakset ja pyöreet olkapäät :hyper:
....Mmjuuu...lähinnä kaksoisleuan tynkää ja olkapäitä en viitti es kommentoida :D

Veljen tyttöystävä kerto yhesti, että sen kaikki naispuoliset kaverit oli puhunu musta ja sanonu, että mulla on ihanat lihakset. Oli mukava kuulla:) Itsevarmuuskin nousi muutaman pykälän.

Koulun liikuntatunnilla. 3 kk sitten siitä päivästä en saanut yhtään leukaa, sitten kotona kokeilin rekkitangolla, ja ihme ja kumma, sain yhden puhtaan leuan. Olin sitä ennen (ja silloin) ihan rapakunnossa jne jne. Kyllä siinä moni ihmetteli kun sain kuntotestissä 14 leukaa, toiseksi paras sai 10 meidän luokalta. Kyllä siinä moni selkään taputteli ja ruokalassakin yksi tyyppi kysyi että montakos leukaa sain kuntotestissä? (Varmaan sekos laskuissa kun meni niin monta.) No, itsekehu haisee, mutta niin moni muukin asia. Tämä tapahtui siis joskus viime syksynä. Toisaalta kaikki muut asiat kuntotestissä meni päin honkia. Soutulaitteella huono tulos, penkissä 20KG MENI 2 KERTAA (:eek:) ja kyllä silloin kirosin että alampa reenaamaan nyt kunnolla. Ja niimpä aloinkin.

Jee, lääkärin lausunnon mukaan oon ruumiinrakenteeltani lihaksikas. Todennäkösesti laitto tuon papereihin vaan sen takia, ettei tulis paha mieli, kerta mainihin käyväni salilla.

Koulun liikuntatunnilla. 3 kk sitten siitä päivästä en saanut yhtään leukaa, sitten kotona kokeilin rekkitangolla, ja ihme ja kumma, sain yhden puhtaan leuan. Olin sitä ennen (ja silloin) ihan rapakunnossa jne jne. Kyllä siinä moni ihmetteli kun sain kuntotestissä 14 leukaa, toiseksi paras sai 10 meidän luokalta. Kyllä siinä moni selkään taputteli ja ruokalassakin yksi tyyppi kysyi että montakos leukaa sain kuntotestissä? (Varmaan sekos laskuissa kun meni niin monta.) No, itsekehu haisee, mutta niin moni muukin asia. Tämä tapahtui siis joskus viime syksynä. Toisaalta kaikki muut asiat kuntotestissä meni päin honkia. Soutulaitteella huono tulos, penkissä 20KG MENI 2 KERTAA (:eek:) ja kyllä silloin kirosin että alampa reenaamaan nyt kunnolla. Ja niimpä aloinkin.

Nuoret on nykyään rapakunnossa. 90-luvulla kaikki urheilua harrastavat veti +10 leukaa ja meitä oli yli puolet oppilaista. Mutta tosi hyvä, että sua on puraissut kuntoilukärpänen, jatka samaan malliin ja kyllä se penkkikin kehittyy.

Onko kukaan huomannut, että positiivisen kommentin saatua, sitä jälkeenpäin katsoo itseään peilistä ja "negatoi" tuon positiivisen kommentin kun näkeekin päinvastaista? Kait hieman sama asia, kun tuossa aiemmin joku jo mainitsi, että sama kuikelo sieltä tuijottaa vuodesta toiseen.

Onko kukaan huomannut, että positiivisen kommentin saatua, sitä jälkeenpäin katsoo itseään peilistä ja "negatoi" tuon positiivisen kommentin kun näkeekin päinvastaista? Kait hieman sama asia, kun tuossa aiemmin joku jo mainitsi, että sama kuikelo sieltä tuijottaa vuodesta toiseen.

Kyllä todellakin.
Välillä oikeen ihmettelee, että mitä ne oikein näkee.
Tosin taas voi kattoa noita Mr.Finland poikia.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1132874/ovatko-tassa-suomen-komeimmat-miehetOvatko tässä Suomen komeimmat miehet
946023.jpg

Siinä kanssa yks semmonen rantaleijona, että ei mitään rajaa. Jos tuo on lihaksikas ja komea, niin en ihmettele miksi monien kroppia kehutaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom