Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä vaan et asiat sanotaan suoraan Kyllähän se alkaa kuulostaa aika ylimieliseltä ku jollekki puoli tutulle alkaa kisoista ja dieeteistä puhua ja ihan oma-aloitteisesti.
Tommosia kuuli muutamalta kaverilta mitä ei oo nähny puoleen vuoteen. Kieltämättä ihan mukavaa, että joku jotain huomaa. Itse sitä kyllä näkee aina peilissä sen saman kuikelon, korkeintaankin pelkän läskin.
mä oon miettiny monesti samaa et ku siellä peilissä kattoo se sama rimpula, mutta silti ku harvoin uskaltautuu tonne kylille nii ollaan puristelemassa ja kehumassa, tai sit tulee roina huuteluita, et mitä hemmettiä ne oikeen näkee ku ite ei huomaa sitä eroa silleen... omasta mielestä olen rimpula edelleen mut silti ne jaksaa huudella....
Koulun liikuntatunnilla. 3 kk sitten siitä päivästä en saanut yhtään leukaa, sitten kotona kokeilin rekkitangolla, ja ihme ja kumma, sain yhden puhtaan leuan. Olin sitä ennen (ja silloin) ihan rapakunnossa jne jne. Kyllä siinä moni ihmetteli kun sain kuntotestissä 14 leukaa, toiseksi paras sai 10 meidän luokalta. Kyllä siinä moni selkään taputteli ja ruokalassakin yksi tyyppi kysyi että montakos leukaa sain kuntotestissä? (Varmaan sekos laskuissa kun meni niin monta.) No, itsekehu haisee, mutta niin moni muukin asia. Tämä tapahtui siis joskus viime syksynä. Toisaalta kaikki muut asiat kuntotestissä meni päin honkia. Soutulaitteella huono tulos, penkissä 20KG MENI 2 KERTAA () ja kyllä silloin kirosin että alampa reenaamaan nyt kunnolla. Ja niimpä aloinkin.
Onko kukaan huomannut, että positiivisen kommentin saatua, sitä jälkeenpäin katsoo itseään peilistä ja "negatoi" tuon positiivisen kommentin kun näkeekin päinvastaista? Kait hieman sama asia, kun tuossa aiemmin joku jo mainitsi, että sama kuikelo sieltä tuijottaa vuodesta toiseen.
Kyllä todellakin.
Välillä oikeen ihmettelee, että mitä ne oikein näkee.
Tosin taas voi kattoa noita Mr.Finland poikia.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1132874/ovatko-tassa-suomen-komeimmat-miehetOvatko tässä Suomen komeimmat miehet
Siinä kanssa yks semmonen rantaleijona, että ei mitään rajaa. Jos tuo on lihaksikas ja komea, niin en ihmettele miksi monien kroppia kehutaan.