Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aikamoinen moottoriturpa kun olen, duunikaveri sanoi että "oletko ikinä ajatellut kuinka paljon saisit nekkuusi ellet olisi noin iso"? :D

Vaikka on hartiaa jonkin verran ja pituutta pari metriä, niin onneksi ne ei tiedä että en ole ikinä tapellut. Eli saisin nekkuun vaan kun joku tulisi koittamaan.. :)

Oliko mimmillä peukkua näyttäessä sellanen vittumaisen säälivä "just joo.." -ilme? ;)

Ei sentäs, stemppiä! nyt lähtee saksanpojilta luulot, täytyy lähtä kattomaan! ->

Sarkasmia mäkin siinä aattelin. "hyvä läski hyvä, pistä paita päälle" - tsemppi kyseessä.
Ihan sama kuin kauan on nostellut niin silti sitä omasta mielestään on laiha läski. :D

Tytär 6 v, isä 32 v, iltasatu menossa. Tyttö alkaa lukijan hauista puristelemaan.

T:Tää on isompi ku peruna!
I: Niin o.
T:Onkse läskii vai lihasta?
I:Lihasta tietenki.
T:Kyllä se on löysä, niinku maksamakkara, jos olis oikee makkara nii olis ihan eri asia.

Tänään odoteltiin yhden luokkatoverin kanssa mimmejä juomaostoksilta kaupan edessä, jolloin eräs vahvasti alkon vaikutuksen alaisena oleva sälli rupesi selittämään hävittämästään nahkatakkisesta kaveristaan ja lopuksi selitti jotain Gainomaxista "kyllähän sä tiedät, mä nään noista sun verisuonista että treenaat". :D

Sitten toinen: Tupareissa eräs jamppa tarjosi 100e siitä, että strippaan, miespuoleinen henkilö... Naispuoleiselle olisin voinut tuosta hinnasta jo suostunutkin. :D

PS. Rakastuin monta kertaa tänään, upeita naisia liikenteessä! Voi luoja... :kuola:

Edit: Tänään = eilen

Mun työkaveri sano mulle tänään, et:
"Tiedät sä sen amerikkalaisen version siitä Suurin pudottaja-ohjelmasta?"
Mä: "Joo, kui?"
Työkaveri: "Sä muistutat niin sitä Jillian Michaelsia(se personal trainer siinä), sä oot ihan yhtä hullu ku seki! Ja voisin niin kuvitella sut just sellasee työhön!"
Mä: "Kiva: D"

Tosin tää työkaveri ei sanonu, että missä mielessä hullu, mut silti!: D

Ja kyl mä mielelläni ottaisin sen Jillianin kropanki;)

Tuli urheiluhierojan kanssa puhetta treenaamisesta, ja kun sanoin että olen treenannut vuoden ajan säännöllisesti, hieroja pysähtyi ja sanoi luulleensa että olen harrastanut urheilua koko elämäni ajan. Totesi vielä että pitää olla hyvät geenit mulla (siitä en kyllä tiedä). Oli kuitenkin kiva kuulla :) Tosiasiassa en ole harrastanut liikuntaa koskaan ennen puntin aloitusta - datannut niska kyyryssä enimmäkseen.

Viikonloppuna tuli kuultua, että näytetään kaverin kanssa ihan brassi fujitsun harrastajilta...

uemmc.jpg

...jotka vetää huumeita.

Picture_2.png

"Vittu sä oot leventynyt."
"Mitäs sulle on tapahtunut?"
"Miten susta on tullut noin iso?"

Tommosia kuuli muutamalta kaverilta mitä ei oo nähny puoleen vuoteen. Kieltämättä ihan mukavaa, että joku jotain huomaa. Itse sitä kyllä näkee aina peilissä sen saman kuikelon, korkeintaankin pelkän läskin.

Tänään kuulin seuraavan: "Toi Jihy on kyllä lihonnu". Ei ehkä paras tapa ilmaista asiaa, mutta bulkilla mennään, joten tuleehan sitä mahaa lisää.:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään kuulin seuraavan: "Toi Jihy on kyllä lihonnu". Ei ehkä paras tapa ilmaista asiaa, mutta bulkilla mennään, joten tuleehan sitä mahaa lisää.:D

Höh. Olipas rumasti sanottu :D Minulle sentään sanottiin kauniisti, että minä oon pyöristynyt.

"Jos sä ajaisit hiukset pois ja vetäisit viillon keskelle päätäs, näyttäisit iha kullilta. Yhtä paljon jännettä ja lihasta molemmissa" WTF?

En ole kotipaikkakunnalla hihattomassa heilunu vuoteen, nyt kun kävi noilla helvetinmoisilla helteillä, kaikki oli hanskassa kiinni ja tökkimässä :D
Hauskin kuitenkin että yks jantteri jota en siedä yhtään ja aina vaan jaksaa vittuilla kaikesta, oli hyvin nöyrää poikaa >: D

Yks 14-vuotias poika kysy multa että paljoko painan, sanoin että joku 67 tällä hetkellä ja parhaimmillaan 72.. "VITTU sää oot täyttä lihasta!!" Sanoin että miten niin sehän on ihan vitun vähä :D "No kun oot tuon mittanen! (162)" Ei kyllä ainakaan siltä tunnu :)

Olen rauhallinen ihminen, mutta joskus tätä rauhallisuuden linnaketta yritetään järkyttää kaikenlaisilla sanomisilla ja teoilla. Tulee mieleen 1,5 viikkoa sitten tapahtunut... tarina kertoo seuraavaa:

Työn puolesta tutuksi tullut rapia 35v nainen oli vieressäni seisoskelemassa ja aloimme juttelemaan niitä näitä. Puhe eksyi treenaukseen jossain vaiheessa ja muistaakseni kommentoin naiselle, että sain juuri dieetin päätökseen ja sen johdosta muun elämän helpottumista. Kommentoin myös sitä, että eipä ole paljon järkeä vetää enää tästä tiukempaan kuntoon, koska poltetun lihaksen määrä alkaa nousta matalemmille rasvoille dieetatessa ja että en ole kuitenkaan kisoihin menossa. Tähän nainen kommentoi kuta kuinkin seuraavaa...

- Mistäs sinä enää laihdutat? (fiilikset tässä vaiheessa hyvät, "ai kiitos, no eihän tuossa vatsapalikoiden ympärillä ole oikeastaan mitään enää")
- Ja mihin kisoihin sinä muka olisit menossa? Korkeintaan fitnekseen tai aerobicciin. ( samalla nauraen hirnuen ja alan pikku hiljaa hahmottaa, että mitä nainen hakee takaa )
- Eihän sinulla näytä hauistakaan olevan eikä reisiä... ( samalla kokeilee kauluspaidan hihassa olevaa tyhjää ja katsoo reisiä )

Jep jep, siihen loppui se keskustelu ja muistui mieleen taas, että miten on joskus hyvä yrittää olla hienotunteinen puheissaan. :rolleyes:

Ikinä ennen en ole kokenut noin röyhkeää käytöstä ja puhetta kenenkään suusta. Ei mikään "paras huomautus" välttämättä, mutta ainakin ikimuistoinen. Ja kyllä siellä hihassa ja reisissä jotain on, kun on kuitenkin 6 vuotta treeniä takana, painoa 182 cm varressa 90 kg ja vielä 10 rasvoilla.

Viimeksi muokattu:
Työkaveri kysy kahvitauolla
"No, paljon nousee"
Kerkesin vastata vaan
"Niin mitä nousee ja mistä?" :D
Mutisi sitten jotain että ei hän tiedä mitä/mistä nousee, mut niin aina kuuluu kysyä :D
Ja heti perään toinen työkaveri sano et sä oot laihtunu paljon.

Mukavia kommentteja! :)

Appiukko totesi juuri pari viikkoa sitten kun istuskelin sohvalla, "no sulla ei ainakaan oo paino pudonnut tuossa katselin". Johon vastasin, että itse asiassa olen dieetillä ja paino on tippunut 4,5kg. Appiukko jatkoi, "Ai jaa, no käytkös sä enään lenkillä, katoin vaan ettei tuossa kunnossa enää jaksa hölkkäillä"
Saattoihan tarkoittaa hyvälläkin, ei vaan tullut suusta oikeassa muodossa....

"Mitä sä oot tehny et oot saanu tollaset rintalihakset?" kysyi baarissa yks kaveri, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Olin tuolloin treenannut pari vuotta ja painoa oli tullut lisää noin 10 kg. Pelkkää lihasta tietysti ;)

No voi LOL!!! :hyper:

Tää lause, anteeks vaan, teki tästä postista huutonaurujen arvoisen :D

Tais hieman ottaa itsetunnon päälle, vai?

Hyvä vaan et asiat sanotaan suoraan:) Kyllähän se alkaa kuulostaa aika ylimieliseltä ku jollekki puoli tutulle alkaa kisoista ja dieeteistä puhua ja ihan oma-aloitteisesti.

Mä oon välillä leijunu ihan pilivissä ku pari(kymmentä) kiloo paino noussu nyt, niin tuntee et jotain lihastakin ois tullu. Nii sit siskot palauttaa todellisuuteen sanomal et mulla on maha vaan kasvanu:(

Kaveri totes vaan "sullahan näkyy nyt posketkin takaapäin", hyvä muistutus että ehkä nyt olisi aika lopettaa bulkkaaminen, 6kk myöhemmin 80 -> 71 kg... :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom