Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Äitienpäivänä äiti heitti:
Syötkö sä jotain lisäravinteita, et sä noita lihaksia ilman niitä ole saanut :)
Joo, ja nehän on melkein sama ku doping :D

parhaat kommentit on kyllä tullu hoitoalan ihmisiltä.
Fysioterapeutti totes pari vuotta sitten polvivaivoja tutkiessaan "Sulla nää ongelmat ei ainakaan johdu lihasten puutteesta!"
Tammikuussa lekuri otti koepalaa reidestä "Täällähän on mistä ottaa!"

Jaloissa on kyllä lihaa, mutta muussa kropassa ei.

Mieltä ylentävä huomautus tuli kans hoitoalan ihmiseltä kun olin kutsuntojen terveystarkastuksessa, terveystarkastaja tokas et "oho, sullahan on melkosesti lihaksia" Aika perus, mut nostatti mielialaa taas.

Kaveri: "Kui monta kertaa viikossa käyt salilla?"
Minä myhäillen: "Arvaa"
Kaveri korjaa: " Vai käytkö ollenkaan?" :)

Sitten tulin kerran salilta kotiin niin oli 2 ala-asteikäistä pentua ja vittu,paska,perkeleet lensivät joka toisella sanalla. Siinä sitten nauroin ääneen, että mihin tämä maailma on muuttumassa niin tuli takas komentti: " Pidä turpas kii........ vittu...... läskiperse" :rolleyes:

Vastakkaiselta sukupuolelta tullu aika paljo jotain tämän tapaista, ennen olit naru, nyt hemmetin moinen keho. Vähän ne naiset aina liioittelee, mut ei se mitään. :D

"Koita nyt edes kerta viikkoon syödä ettei seuraavalla kerralla tarvitse kiikareita, kun yrittää sinua katsoa." Jes, kiitos näistä. :jahas:

Vaimolta tänään: "sulla on kaikki noi t-paidat ruvennu kiristää" "Täh, miten nii? Mistä kohtaa?" "Ei ku esim tosta rinnan kohalta" Pisti kyllä hymyä naamaan!

Vaimolta tänään: "sulla on kaikki noi t-paidat ruvennu kiristää" "Täh, miten nii? Mistä kohtaa?" "Ei ku esim tosta rinnan kohalta" Pisti kyllä hymyä naamaan!

Mulle emäntä sanoo yleensä että "tuonkin paidan olet venyttänyt pilalle tuosta mahan kohdalta" :(

Eikä siinä, totta se yleensä on.

Nostattaa kyllä kummasti mielialaa, kun kauniimman sukupuolen edustajilta tulee näin kesäkeleillä kommenttia. :rolleyes:

"vähänkö sää oot nykyään hunks"
"no mutta kyllä susta näkee selvästi kuinka oot käyny salilla"

Tekee hyvää motivaatiolle. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mieltä ylentävä huomautus tuli kans hoitoalan ihmiseltä kun olin kutsuntojen terveystarkastuksessa, terveystarkastaja tokas et "oho, sullahan on melkosesti lihaksia" Aika perus, mut nostatti mielialaa taas.

Olin myös soveltuvuuskokeiden terveystarkastuksessa, ja sittenhän ne käski rullata hihat ylös että kattovat onko neulan jälkiä, viiltoja yms.

Minä sitten käärin hihat ylös ja pistin kädet pöydälle, terkkari (nainen) siinä sitten hetki tarkasteli ja koitteli käsiä. Tokas sitte että "taidat käydä salilla, tuntuu ja näyttää niin jänteviltä noi sun kädet." Vähän laittoi hymyilyttämään, ja vastasin sitten että "juu, kyllähän sitä tulee käytyä".

Vaikkei niin kummosia kommentteja, niin aina ne nostaa motivaatiota :)

Kaveri intistä lomilla, eikä oo nähny mua johonki kuukauteen sano eilen "Vittu sulla on taas toi kroppa kasvanu". Sit vaimokkelle sanottiin myös eilen "sun on varmasti turvallista kulkea ton möykky666:n kanssa ku se on noin iso".

Tyyliin: "vitsit kun tuolla Miksulilla on isot rintalihakset, olisipa minullakin..." ja "voi elämä tuo Miksulihan on raamikas kaveri, leveet hartiat ja paksut kädet...."

"Ootko sie joskus ollu meilä portsarina? Aattelin vaan kun sullon just samanlaiset hiukset.."

Mistäpä sitä lihasta tällaselle kehonpaino -vääntäjälle siunaantuisi. Hiukset sentään kasvaa, se riittää.

Kaveri: "Kui monta kertaa viikossa käyt salilla?"
Minä myhäillen: "Arvaa"
Kaveri korjaa: " Vai käytkö ollenkaan?" :)

Sitten tulin kerran salilta kotiin niin oli 2 ala-asteikäistä pentua ja vittu,paska,perkeleet lensivät joka toisella sanalla. Siinä sitten nauroin ääneen, että mihin tämä maailma on muuttumassa niin tuli takas komentti: " Pidä turpas kii........ vittu...... läskiperse" :rolleyes:
jäätävä kuitti :D

hunterille

eiku kyseinen nainen on nähny mut viimeksi kun painoin n. 65kg ja nykysin paino on siellä 85-90kg. olin ennen katsos sellainen pikkuruinen laiha kamppailu-urheilija ja nykyään hieman isompi, tosin kynäniska vieläki mutta siltiki....

Viimeksi muokattu:
Mitä sinun aivoille on tapahtunut?Vai onko ongelma siinä että nimenomaan ei ole tapahtunut?

ja toisekseen aivoille ei tietääkseni oo tapahtunu mitään... Vaikka nuo jotkut porisevatki että protskuista voi tulla melko pahojaki sivareita... Kreatiiniaki oon käyttäny voikohan se sitte tehdä aivoille jotain??? Valaise minua oi suuri hunter killer

Joutuu oikeen kirjottaa kun lämmitti sydäntä niin kovasti elinen ja tämänpäiväinen.

Heitettiin tänään kaverin kanssa paikallisen järven ympäri menevä lenkki rullaluistimilla ja kun oltiin päästy yleisiltä rannoilta hieman etemmäksi niin otin hihattoman pois päältäni, että kalpea ruhoni ottaisi edes hieman aurinkoa. Hetken päästä takaa ajoi tyttö skootterilla ohi ja näytti peukkua.

Eilen jaakko joneksissa myyjätär sanoi kun sanoin etten koskaan ole ostanut tälläisia farkkuja kun huonosti löytää kokoja johon saisi hanurin sopimaan, että ymmärtää ettei urheilijan takamusta oteta tarpeeksi huomioon, tai otetaan huomioon, mutta ei vaatteitten osalta.

Eli minua pidettiin urheiliajana ja näytettiin peukkua. :puntti:

Eli minua pidettiin urheiliajana ja näytettiin peukkua. :puntti:

Oliko mimmillä peukkua näyttäessä sellanen vittumaisen säälivä "just joo.." -ilme? ;)

Ei sentäs, stemppiä! nyt lähtee saksanpojilta luulot, täytyy lähtä kattomaan! ->

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom