Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kannettiin töissä kalja-/ lonkerokoreja alakerran varastosta yläkertaan baarin puolelle ... Kaveri otti yhden korin ja minä nappasin kaksi koria, jolloin duunikaveri huomautti: "Oletpa sä vahva!" Vastaukseksi mutisin jotain epämääräistä, kun en muutakaan keksinyt siihen tilanteeseen. :D

Kaverin kummipoika töräytti käydessaan pari kommenttia (oisko joku 5v).
Halkaisin munkin käsillä, koska yksi oli vain jäljellä ja poika tokaisi "sulla on vahvat lihakset" sitten tökki käsiä. Kaveri kysäisi että onko Huntterilla isot lihakset?poika käänty takaisin kattomaan minua ja tokaisi innostuneella äänellä "no on, sonnihärkä!"

Tosin n.5min kulutta kumosi koko asian sanomalla "ei sillä mitään lihaksia ole"

"Käytkö vielä salilla?" ... aika fail :( Tosin kysyjä on itse HC punttaaja joten ehkä maailma on vääristynyt hänelle, tai näin toivon :D

Perus "on alkanu kädet kasvaa" on aina hyvä kuulla, ja siihen sitä pyritäänkin. Mitään radikaalia en kyllä nyt keksi tähän hätään.

Heh. Itelle kävi kans samanlailla kun näin yhen kaverin salilla pitkästä aikaan. Kysy että oonko nykyisin reenannu ? Vaikka oli noussu paino 73- 82 kg puolen vuoden aikana kun olin panostanu reeneihin/syömisiin. Mutta ei kait +120 kiloinen karju huomaa pienten ihmisten muutoksia...

Kai tämän voi ottaa kohteliaisuutena: "tiiättekö miks tootsilla on nuo rintataskut tuosa paiassa?" No? "Se korostaa sen rintalihaksia hihi" :D

"kyllä susta huomaa että oot puntilla käyny, olkapäistä ja käsistä varsinkin..." faija uimahallin saunassa. :dance:
Samaa oli kuulemma siskopuolet sanonu ku näki mut ekaa kertaa pariin kuukauteen.
Muutama kaveri kans huomauttanu että alan olemaan äijän mitoissa jo.

tyytyväinen oon vasta ku joku epäilee että mulla on testokuuri päällä. :rock:

Tänään tuli pientä huomautusta.

Kummisetä soitti ja kysy paidan kokoo, että meneekö M-koko vai kiristääkö jo hauiksesta. Pientä piruilua huomattavissa.
Sitten kun se tuli meille muijansa kans, nii tää muija tokasee, että olis pitäny tuoda jotain proteiini lisää ku näyttää lihaksia olevan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"winstrollejako syöt"
mä : öööö, en.. kovasti vaan prodee ja ruokaa :) *tyhmänä
"ihan turhaa mulle selität, mä kyllä nään.... jne jne"

Eli kai pitää olla tyytyväinen kun nykyään tullut useammastakin suunnasta roina epäilyjä.

eilen baarissa joku lesbo (siis ihan itse sanoi olevansa) tuli puristamaan käsivarresta ja sanoi "sä oot joku fitness, etkö ookki? arvasinko oikein?"

sit alkoi armoton tenttaus, että onko hän itse läski ja voiko hän alkaa treenaamaan myös. kun kuulema haluaisi näyttää fitnessiltä ja oli lukenut jutasta ja juttakin päässyt kuntoon 6 kk treenillä :D

..onko hän itse läski ja voiko hän alkaa treenaamaan myös. kun kuulema haluaisi näyttää fitnessiltä ja oli lukenut jutasta ja juttakin päässyt kuntoon 6 kk treenillä :D

Noissa seiskoissa ym. muuten on mun mielestä annettu jotenkin harhaanjohtavaa tietoa. Niissä kun tosiaan luki jotain vastaavaa "puoli vuotta sitten Jutta päätti, että pystyy vielä treenaamaan itsensä kisakuntoon plaaplaaplaa.." Siis arvatenkin tarkoitettiin diettiaikaa :D Mutta eihän sitä kaikki tajua.

Yli puol vuotta Aasiassa reppureissussa olleet kaverini "Jätkästähän on tullut massiivinen!" Siinä sitten naureskelin et onhan tuota MASS:ia tullut syötyäkin :D

Sain avovaimon ylipuhuttua pesemään selkäni saunan jälkeen:

Hän: "Mitkä noi *bow* on sun kainaloiden alla?"
Minä: "Mitkä helvetin *bow*?"
Hän: "Tollaset möykyt. Ei mulla ole tollasia."
Minä: "No sä et käy salilla vaan cheerleedaat."
Hän: "No en mä tollasia haluakkaan."

:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom