Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
taas pääsee heittää tänne muutamia saatuja "kohteliaisuuksia"
meillä on pari suht pientä vekaraa nii emännän kans noi intiimihetket jää hieman vähälle ja ei tuu pullisteltua sille, mut yhtenä iltana se tuumas saunan jälkee et sulle on make kasvanu tollasia patteja vähän joka puolelle ;) ja mieltä lämmitti, sit se alko tökkii sormella et rinta on kiinteytyny, vatsa on kiinteytyny ja kädet on muuten kasvanu....

toisena päivänä oltii kaupassa ostamassa mulle paitoja ku alkaa käymään pieneksi vanhat nii aina ku valitsin jonku paidan ja kokeilin nii emäntä kantaa isompaa mukana et pitää olla kasvun varaa ku sä kuitenki viel kasvat tuolta hartioista (ja morsian oli saliharrastuksen alussa sitä mieltä et saan vaan laihduttaa, mut musta ei saa tulla "köntti")

lääkärissä: sä vissii oot alkanu käymään salilla, ethän käytä hormooneja??? joudun aina 3kk välein käymää kontrollissa ku polvi on sökönä...

pääsykokeissa: ku oot tollanen skroden näköinen nii on pakko kysyy et käytätkö näitä "aineita"

kaveri: mitä nä oot vetäny??? näähän oot kahden kokoinen...
kaveri: mä haluun samoja nappeja ku sä
kaveri: onkos noi kaikki jauheet varmasti laillisia ku eihän tollee voi kasvaa ku hormooneilla

baarissa: no täällä tulee näitä perusjuttuja et tullaa puristelee ja hivelee paikkoja ja kysellää paljon penkki... jne tiedättehän

tänää sit mieltä kans lämmitti ku menin pukuostoksille nii myyjä katteli hetken et meiltä ei kyllä löydy valmiita paketteja sulle et me joudutaan kasaa sulle tosta tollanen setti ku sulla on tollaset hartiat... ja mistähän me löydetää sulle sellanen fiksun näköinen paita... onneksi löytyi yks sellanen välimallin paita joka istui ku valettu päälle... no ei paljoo tarvii nii mieltä lämmittää

ihmetyttää vaan noi kasvukommentit ku itestä tuntuu et ei nii hirveetä kasvuu kuitenkaa oo tapahtunu, mut pitää olla mielissää ku saa positiivista palautetta

Joku apina tuli baarissa kysymään: Onko sulla lupa noihin hanskoihin ? :wtf:

OT: Menit naimisiin 18-vuotiaana? Woah :D

E: Tosin oletan että tarkoittanet alkaneesi seurustella ko. daamin kanssa tuolloin, mutta täytyy tarkistaa.

Joo, alettiin seurustelemaan noilla tienoilla... :D Mutta ollan täs kyl oltu naimisissakin ihan tovin aikaa.... :pano:

Stockkan hulluilla päivillä tuli testattua pukuja, mutta mikään niistä ei ollut juurikaan sopiva. Myyjä joka auttoi siinä sovituksessa, että oon liian harteikas kaveri ja käski leikillä lopettaa salillakäynnin :D, kyllähä se vähän päivää piristi ku kehuja kuuli, vaikka niihin tuli yleensä suhtauduttua aina "suomalaisittain" vaatimattomasti.

Isäpappa sanoi tuossa yhtenä päivänä, että kuivutkohan sinä kasaan ilman noita aineitas. (Olin tekemässä palkkaria ja kaikenmaailman jauhepönikät pöydällä.)

Vastasin että niinhän siinä varmaan kävis :D...

Muutama viime viikkojen kommentti:

Kävin suihkussa ja puin vaatteita päälle (mimmi ei siis aikasemmin ollut nähnyt mua ilman vaatteita):

- Voit sä ilman sitä paitaakin olla, ei mua haittaa... hihhih ;)

Oli jotain keskustelua baareilusta samaisen naisen kanssa:

- Jos sä pistät vähänkään kireemmän paidan päälle niin tuskin saat baarissa rauhassa naisilta olla...

Ei meinannut uskoa, kun vänkäsin vastaan tuohon väittämään. Tampereella tuohon oon törmännyt, mutta hesassa saa olla ihan rauhassa.

Koulussa keskusteltiin parin luokkakaverin kanssa (yksi mimmi ja hieman pyöreähkö kundi), ja satuin tuijottelemaan jonkun energiajuomatölkin ravintoarvoja... :jahas:

Jäbä: Mä en jaksa kaloreita katsella - ja sen kyllä huomaa!
Minä: Nojoo, mä kyllä katselen.
Mimmi: Ja sen kyllä huomaa!

Pitkästä aikaa jotain naispuoleista kommentointia.

Baarissa istahdin vanhan tutun viereen. Ei tyttö ensin tajunnut, mutta moikkasin, niin käänty pää. Vilkas naamaa "Ai, moi!" ja sitte alko tuijotella tissejä (valkonen pitkähihanen päällä ja vielä t-paitaki sen alla, ei mitään guido-toppia). "Sähän oot treenannu" ja alko hiplata hartiaa ja tökkiä rintaa. "Siis mä oon varattu, mutta silti.. aika tosi kivat!" Aikamme siinä sitten tuijoteltiin toistemme tissejä ja minä ilmaisin loukkaantuneisuuteni tästä lihanpalana kohtelusta. Likka lähti tupakalle ja minä matkoihini.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Farkkujen vartin sovittelun jälkeen myyjä sanoo: "Ootahan niin käyn kattoon varastosta."
-ei löytyny kokoja, joten reisitaskuhousut lähti matkaan.

8kg dietanneena näin sitte yhtä naispuolista tuttua niin sano että olen muuttunut.
minä: "Milläs tavalla muka?"
Tyttö: "oot pienentynyt"
Vähän tuli sellai jaa kiitos vaan, ei muuta ku salille ettei tuuli vie mukanaan 176/85:(
Tuleepahan lisää motivaatiota

Fysioterapeutti sanoi kun tein voimapyörää: "Aika hyvin voimaa kun jaksaa vetää kädet korvien tasolle". Olin ylpeänä monta päivää, mut sit rupes taas lapaluuta särkemään..

Eilen eräs vanhusosaston asukki ruokailun yhteydessä katseli hetken aikaa touhujani ja kysyi lopulta: "harrastatko sinä voimistelua?". :)

Farkkujen vartin sovittelun jälkeen myyjä sanoo: "Ootahan niin käyn kattoon varastosta."
-ei löytyny kokoja, joten reisitaskuhousut lähti matkaan.

Tuli semmonen dejavu-fiilis tästä. Olin joskus kaupassa ostamassa paitaa, mut just sitä paitaa minkä halusin ni ei ollut ku pienintä kokoa. Siinä sitten aikani mietiskelin ja pyysin myyjältä, jos varastossa olisi minulle sopivaa kokoa. Myyjä sano siinä sitte kymmenen minuutin varastossa pyörimisen jälkeen että: "Valitettavasti teidän kokoanne ei löytynyt varastosta." :( En kyl sit ostanu yhtää mitään sieltä kaupasta.

Olihan se jälkeenpäin ajateltuna mieltäylentävää.

Haen iltapalaa tapani mukaan. Iskä heittää: ''Ei jumalauta poika. Sun takias ne kanafarmit varmaan vielä tuottaa rahaa.''
Minkäs mä sille voin jos tykkään syödä kananmunia? :(

Mun hartioista ja habastaha ne kaikki jaksaa aina paasata. ;) Kai se pitää sit uskoo, että ne on ISOT, vaikka en itse sitä tiedostakaan. Joku psykologinen hömppäjuttu. "Nälkä kasvaa syödessä", niihä se vissii menee.

Naapurissa mittailtiin verenpainetta, eikä laite sopinut käsivarren ympärille. "Miksi pitää olla noi jumalattomat kädet" Jännitettynä vaan 46.5cm :rolleyes:

"Käytkö vielä salilla?" ... aika fail :( Tosin kysyjä on itse HC punttaaja joten ehkä maailma on vääristynyt hänelle, tai näin toivon :D

Perus "on alkanu kädet kasvaa" on aina hyvä kuulla, ja siihen sitä pyritäänkin. Mitään radikaalia en kyllä nyt keksi tähän hätään.

''Eikö ylikunto jo iske?''
Kiitos huolenpidosta, mut vähän ihmetytti kommentti sellaselta henkilöltä, jonka kanssa en oo koskaan sanaakaan vaihtanut. Tyyppi käy itsekin lähes joka päivä vääntämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom