Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tämä ei ole itsestäni vaan kaveristani.

Oli tuossa kutsunnat taannoin. kaverini meni sitten lautakunnan eteen, siellä odottivat 3 kaveria ja sanoi, että "jaaha, on tainnu olla aamupalalla vähän muutaki ko pelkkää lauantaimakkaraaa. Ivaloon vaan" oli kaveri sit ottanu haasteen vastaan.

E: hups, tuplapostaus.

"Koska sä olet oikein liittyny noihin sikspäkkihomoihin?!"

En oikein tajunnu että mikä helvetin sikspäkkihomo mut putosin silti.

haha, apulus kerrohan vielä mitä vastasit, vai jäädyitko totally? entä mitä pappa teki sen jälkeen? ;)
Ei kai siinä, naureskelin vaan :D Jos olisin vastannu vittuiluun vittuiluna nii se vanhempi herrasmies olis ownannu mut täysin, sen verran kovaa settiä siltä tuli aina välillä :D

Olin äitini kanssa eilen tavaratalossa Helsingissä. Menimme liukuportaita ylös ja kuulin, kun takana tuleva mies sanoi jotain minulle. Käännyin ja kysyin, että ''anteeksi mitä?'' Mies vastasi: ''Niin sanoitko, että käyt spinningissä?'' Minä: ''En sanonut...mutta olen mä sielläkin käynyt.'' Mies tokaisi: ''joo'o, huomaa''

Olin äitini kanssa eilen tavaratalossa Helsingissä. Menimme liukuportaita ylös ja kuulin, kun takana tuleva mies sanoi jotain minulle. Käännyin ja kysyin, että ''anteeksi mitä?'' Mies vastasi: ''Niin sanoitko, että käyt spinningissä?'' Minä: ''En sanonut...mutta olen mä sielläkin käynyt.'' Mies tokaisi: ''joo'o, huomaa''

Ihanaa, irstas setä :D

Eilen kaapelitehtaalla suht humalassa ollut sankari tuli taputtelemaan olkapäätä ja sanoi että olen "skrode" jätkä ja vielä pakkotoistostakin taisi puhua :confused: Tunnustaako joku? Aika puskista tuli, nimittäin mulla oli kauluspaita päällä eli ei kovin paljastava vaate.

Pistää hymyn naamaan lueskella näitä :)
Pitäny pidemmän puolen tauon salilta akillesjänne vamman takia, mutta nyt on jalka kunnossa ja maanataina alkaa...Rantavartalo jää ens kesään :D
Mutta joo, itse aiheeseen, pari vuotta takaperin kun rauta vielä nousi tuli kommentteja:
- Olin juuri syömässä kovan reenin jälkeen, siihen sitten tupsahti setäni (ei oltu n.2v nähty), paikalleen se pysähtyi ja sanoi: Mitäs nappeja sää oot vedellyt, kun kädet noi isot on!? Tokaisin vain, että tällä ruoalla se kasvaa.

Ennen ollut myös kova pelaaman tietokonepelejä..such as WoW. Noh... oman killan sivuilla oli mahdollisuus postata omia kuvia, pistin kuvan suoraan salilta jossa poseeraan hauista näyttäen. Yksi naisista sanoi jälkeenpäin: Miten on mahdollista, että noin treenatulla kropalla pelaillaan nettiroolipelejä 24/7 :D Ja että kaikki muut pelaajat ovat ruipeloita.
Sain myös lempinimen "Arnold" pelikavereilta :D

Mutta yleisesti, onhan niitä kommentteja tullut jo varhais kouluajoilta, on nimittäin geneettisistä syistä leveämmät hartiat kuin muilla, joten se jo luo kuvan hyvin urheilullisesta kropasta.
Armeijassa, skappari kommentoi kun kannoin betoni möriköitä: Ookkos sää joku uimari kun tollasseet hartiat on?

Pakko tänne on kai itsekkin kirjottaa. Jokunen vuosi sitten olin kotkan meripäivillä ottamassa kuppia ja baarissa tuntematon mies kysyi "taidat kuulua noihin bodypiireihin, onko kotkan hercules vielä voimissaan?" tulin vähän wtf fiilis ku en paikallisia ollut. Ja perus känniläisten kyselyjä "mitäs vittua sä luulet olevas?" Paras kumminkin ku olin menossa kaverille alottelemaan ja sen äiti tuli ovella vastaan, kysyin että missäs kaverini on, sillä jäi suu auki ja osoitti yläkertaan, myöhemmin kuulin että oli luullut ensin mua miesystävänsä kaveriksi joka on 40v ja harrastaa voimannostoa:) kyllähän noista itsetunto nousee

Yökerhossa tanssittiin viikonloppuna, siinä sitten miehen kädet oli jossain välissä mun selällä ja se jäi tunnustelemaan niitä hetkeksi.
Sitten sanoi koko porukalle ihanasti: "ompa hyvät fileet tällä mun akalla". jep.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Et sä oo nii urheilulline miltä näytät."

Tuossa eräs viikonloppu piti kännissä ruveta tekemään yhdenkäden punnerruksia. Vedin niitä sitten siinä vajaa 20 yllytyksestä, kun eräs keski-ikää lähestyvä tuttu sanoo: "Jumalauta mä oon aina luullu että sä oot aivan paska jätkä, mutta toi mies pärjää varmasti vähintään 2 miestä vastaan tappeluissakin."

Päästiin käymään vaimon kanssa piiiitkästä aikaa saunassa yhdessä, kun meidän vaippaikäiset olivat jo nukkumassa. Siinä se sitten hetken katseli "kiiltelevää kroppaa" ja tokas, että sähän tarttet kohta rintsikat... Siihen tuumasin, että eipä tartte, kun on niin kiinteät, että menis "silikoneista"... :D

Ohan se tuo tuolla sängynpuolella kyllä kiinnitellyt huomiota asiaan ja sielläkin tuli kommentti sitten nukkumaan mentäessä, että mun käsi ei yllä enää kuin sun rinnanpäälle, eikä yli asti kuten ennen.... Ihan positiivisia siis molemmat. :D
Tuolla saunassa märkänä, tosiaan näyttää muuten kroppa "paremmalta", kuin kuivana kirkkaassa valossa... ;) Kun ei ole ennen omaan kroppaan silleen kiinnittänyt huomiota tai sitten ei vain muista yli 3 vuoden päähän.... Ja nyt siis puhun ihan omasta kropasta.. vaimon kroppa näyttää aina hyvältä... ;) näin 9 vuoden jälkeenkin... :pano:

Ja täytyy vielä yks heitto töistä, että kun olen tosiaan rasvaprosentiltani niin pieni (7-9) , niin työkaverit sano puolivuotta sitten, kun aloin enemän nostelemaan 3 vuoden tauon jälkeen, että ton kokonen sälli EI VOI syödä noin paljoa..... Niiim-pä.... :)

Mutta tuommosiahan niitä on kuullut.. vielä ei isompia, mutta jos ne lisääntyy ajan myötä ja kesäkin on tulossa.... :dance:

OT: Menit naimisiin 18-vuotiaana? Woah :D

E: Tosin oletan että tarkoittanet alkaneesi seurustella ko. daamin kanssa tuolloin, mutta täytyy tarkistaa.

...Ja täytyy vielä yks heitto töistä, että kun olen tosiaan rasvaprosentiltani niin pieni (7-9) , niin työkaverit sano puolivuotta sitten, kun aloin enemän nostelemaan 3 vuoden tauon jälkeen, että ton kokonen sälli EI VOI syödä noin paljoa..... Niiim-pä.... :)

Viime kesäduunissa porukka kans pudisteli päätään, kun aloin syömään eväitäni. Mut kaikki työntekijät tuntukin olevan niitä, joille 5 perunaa on iso annos. Meen tänä kesänä taas samaan paikkaan ja ajattelin kasvattaa annoskokoja viimekesäisestä ihan vaan huvikseen.

Duunikaverin suusta tänään: "On se Pode kiva kun sä leviät tolleen tasasesti joka kohasta" :wtf: Tyyppi semmoi totuuden torvi kyl, pakko oli vaan nauraa ja kiittää :D Ovat pistäneet merkille senki että en mahdu enää samankokosiin duunivaatteisiin ko vielä viime kesänä, ja yllättäen huomautelleet myös tästä.. :rolleyes:

Hierojalla käydessä (edellisestä käynnistä vuosi):
Miten usein käyt salilla? -> n. 3kertaa viikossa
Käytätkö palautusjuomia? -> joo aina treenin jälkeen
Luitko lehdestä miten Boogielle kävi? -> ???? liittyy minuun miten?

Yleisimmin hieronnassa käy lihasmassaltaan olemattomia sohvaperunoita???

Ei voi ymmärtää ei... Lihasmassaltani tulitikkujalkainen, narukätinen vinkuheinä... Ei tämmöiseen roinaa kaivata :)
Vatsan perusteella ennemminkin Suomen ensimmäinen raskaana oleva mies (ensimmäinen kolmannes takana) kuin kisadieetillä oleva bodari :) Nestettä kropassa sen verran etteivät munuaiset voi kuivuuden vuoksi poksua.
Paino ei ole pariin vuoteen laskenut, jos ei ole noussutkaan. Nooh ilmeisesti oli vuodessa lihaskunto kuitenkin parantunut, kun aletaan bodauksen vaaroista vihjailemaan.

Hierojalla käydessä (edellisestä käynnistä vuosi):
Miten usein käyt salilla? -> n. 3kertaa viikossa
Käytätkö palautusjuomia? -> joo aina treenin jälkeen
Luitko lehdestä miten Boogielle kävi? -> ???? liittyy minuun miten?

Yleisimmin hieronnassa käy lihasmassaltaan olemattomia sohvaperunoita???

Ei voi ymmärtää ei... Lihasmassaltani tulitikkujalkainen, narukätinen vinkuheinä... Ei tämmöiseen roinaa kaivata :)
Vatsan perusteella ennemminkin Suomen ensimmäinen raskaana oleva mies (ensimmäinen kolmannes takana) kuin kisadieetillä oleva bodari :) Nestettä kropassa sen verran etteivät munuaiset voi kuivuuden vuoksi poksua.
Paino ei ole pariin vuoteen laskenut, jos ei ole noussutkaan. Nooh ilmeisesti oli vuodessa lihaskunto kuitenkin parantunut, kun aletaan bodauksen vaaroista vihjailemaan.

OT: Tuosta Boogien valitettavasta sairastumisesta saadaan me sunnuntaikehoilijat kuulla vielä pitkään ja hartaasti. Odotan innolla seuraavaa visiittiä vanhempieni luokse jossa kuulee taas miten rohheiini tuhoaa munuaiset ja aiheuttaa syöpää, kyllähän yhden ihmisen sairastuminen on jo tilastollisesti hyvin merkitsevää...

edit: niin ja aiheeseen, kovalla dieetillä ollessa aina kuulee kommenttia että "oot kutistunut" vittu että vituttaa, ihan kynäniskaolo tulee täs, onneks salilla porukka sanoo että oot kiristynyt :)

Tuli puhetta yhden tutun kanssa treenaamisesta. Vähän se heitti pientä vinoilua tyyliin "joo... horppaile vaan ja kehoile niin päseet samaan aikaan dialyysiin Savolaisen kanssa". Minä siihen, että jos mä horppaisin niin varmaankin oisin paljon ja isompi ja joku penkkituloskin ois vähintään kolminumeroinen. Sen jälkeen tuli "vittu... ekkö nää saa ees sataa kiloa penkistä?"

Minä lähdin kotiin.

Tuli puhetta yhden tutun kanssa treenaamisesta. Vähän se heitti pientä vinoilua tyyliin "joo... horppaile vaan ja kehoile niin päseet samaan aikaan dialyysiin Savolaisen kanssa". Minä siihen, että jos mä horppaisin niin varmaankin oisin paljon ja isompi ja joku penkkituloskin ois vähintään kolminumeroinen. Sen jälkeen tuli "vittu... ekkö nää saa ees sataa kiloa penkistä?"

Minä lähdin kotiin.
Kannattaa ottaa vaan kohteliaisuutena noi epäilyt, tietää ainakin että näyttää jonkun silmissä "isolta." :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom