Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
viime viikolla salilla kaksi miestä supisi ja katseli minua. kun tulin lähemmäs toinen näytti toiselle, että pitää olla hiljaa. käännyin selkä heihin päin vetääkseni leukoja, mutta näin heidät peilin kautta. toinen tökkäsi toista sormella, osoitti minua ja artikuloi SELKEÄSTI, mutta ÄÄNETTÖMÄSTI sanan : "HORMOOOOOOONIT".

kiitos, se oli juuri se mitä naturaalisti treenaavana naisena haluankin kuulla :)

heh, viimesyksyn kutsunnoissa tää pääjehu kysy ekana ku tulin huoneesee ja istuin alas että paljos nousee penkistä! Se oli lähinnä hämmentävän huvittavaa kun tuli niin puun takaa :D Ja vähän aikaa sitten lääkärin vastaanotolla kun katsottiin ilman paitaa niin eiköhän eka kommentti viitannut hormooneihin, huvittavinta on se ettei itseään peilistä näe koskaan hyväkuntoisena. Salaa hymyilin tälle sitten kun läksin poies :)

Parhaan itsetunnon kohotuksen sain kun tyttöystävä letkautti kesken seksin että, "vähän sä näytät seksikkäältä kun pa**t".

Et semmosta :D

siskoni totesi kerran että ai tuossakin on lihas:D ja salilla yksi ihan tuntematon totesi "mitään en ole ottanut" kun katseli treenailuani:D olen oikeasti naiseksi suht lihaksikas ja helposti lihaksia haaliva lähemmäs olemattomalla treenillä:) (ihan pelottaa ajatella jos olisin joku himo pumppailija;D) vaikka tekisi kyllä mieli kokeilla... jos jaksas:)

Tänään käyty jutustelu vanhemman herrasmiehen kanssa salilla:

-Olen usein katsellut kun neiti niiiiin oikeaoppisella tekniikalla tekee kaikki liikkeet, että mistäköhän on oppi tullut! Maastavetoakin teet niin täydellisillä nivelkulmilla että!
"Ooh, mummunmömmön jopas"
-Ihan vaivihkaa olen katsellut ja aina pojille sanon, että kattokaapa neitiä, siitä mallia!
"Mummunmömmön no joo. Muksuistahan se parhaan tekniikan näkee kun eivät ole itseään rötvänneet pilalle"
-Ai lapsista? Sun lapsista?
"No kenen lapsi tahansa, mulla on yks neljävuotias."
-AI SULLA! Sä näytät ihan joltain 14-vuotiaalta! No, kai se voisi silti olla.
":confused:"

Ei siis kannata huolestua tekniikasta tai loppuvasta teini-iästä! Pyr0n kannattaisi sedältä käydä kyselemässä neuvoa tuohon salakatseluun, koska mä en ole huomannut mitään :wtf:

Vekaranjärven vexillä: Mulle oli tullut rasitusvammat polviin, ja kysyin lääkäriltä että voiko antaa erikoisluvan käydä treenaamassa muuta kroppaa.
"Näin kyl että on aikamoiset reidet sulla, en anna"
Jaa no mikset? "Tunnetko yhtään yli 30vuotiasta bodaria?"

En tiiä miten nyt tuli vasta mieleen kirjottaa tänne, aika mielenkiintonen näkökanta. :D

On tullut viimme aikoina niin paljon positiivistä kommenttia, että alkaa itsee vituttaa jo ku joutuu joka välissä posettaa peilin edessä :david:. Kusi selkeesti tainnut nousta päähän..

Mutta enivei kyllähän positiivinen palaute aina itseluottamusta nostaa, mutta vähä tälläselle perus juntille joka yrittää pysyä mahdollisimman näkymättömissä kiusallinenkin tilanne välillä. :D

Viimme viikolla baarissa ku poikkesin kahvilla niin menin parin puolitutun pöytään morjestaan, joista toinen on mukamas niin keho ja toine perus puliainen. Tää pulliainen tokas eka mulle että"sulla on muuten pirun leveet hartiat" ja saman tien kaverilleen "ettei sulla oo tommosia hartioita lähellekkään vaikka sulla on toi nahkatakki". :rock:
Vähän ajan päästä menin rööki kopille, niin vanhempi rouva kyseli mitä lätkän pelaaja polttaa röökiä vai mitä harrastan ja kehu saman tien urheilulliseksi ymym.. (En harrasta lätkää, tai mitään sinne päin)

Pari viikko sitten tuli totaalinen punastuminen ku oltiin kaveri porukalla saunomassa, niin ne oli sitä mieltä että oon menny hauiksen koossa yhen toisen paikalla olevan kaverin ohi. Joka on kuitenkin treeni jutuissa paljon kokeneempi. :)

Sitten vielä kuukauden sisällä on pari kertaa muijat baarissa tullu jotai puristeleen ja kyseleen sali hommista ku sano että näkee kyllä hyvin että on treenattu.

KIITOS HELPOTTI, puhuminen auttaa monesti, mutta näistä asioista harvoin kehtaa puhua missään muutakuin pakkiksella :DD

Oltiin vähän aikaa sitten ulkona. Kaverit tietää, että yritän pikkusen tiputella kesäksi painoa. Eksyttiin baarin jälkeen grillille hakemaan safkaa. Itse tilasin katkarapuja, salaattia ja riisiä. Kaveri tuijottaa mun annosta ja sanoo "vittu nuo sun dieettisafkat on säälittäviä" :D

Rakas vaimo tuossa taas loihe lausumaan kun tein vähän vinopenkkiä kotosalla;

"ei anna kovin älykästä vaikutelmaa kun on tollaset isot lihakset ja pieni pää siellä keskellä"

Taas jaksaa painaa :D

Rakas vaimo tuossa taas loihe lausumaan kun tein vähän vinopenkkiä kotosalla;

"ei anna kovin älykästä vaikutelmaa kun on tollaset isot lihakset ja pieni pää siellä keskellä"

Taas jaksaa painaa :D

Suolaa 20g päivässä, hiilareita 500g päivään ja kreatiinit päälle niin kyllä pää turpoo ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pyörittelin koripalloa sormen päällä urheilukaupassa ja joku vanhempi mieshenkilö tokaisi mulle "Ei ne koripalloilijat sun näköisiä ole".

Korviini on kantautunut kaikenlaisia, muttei kaikkee nyt muista.

- Yläasteella pariin otteeseen verikokeissa hoitsu tokaissut: "sulla on tämmöset bodarin suonet"
- Monet perhetutut kysynyt käynkö salilla, kun on niin leveet hartiat ynms.
-Kaverit kutsunut pikkukehnariks

Nää tuli paljon ennen ku salilla rupesin käymään.

Salin käynnin jälkeen kuullut tämmösiä:
-Olin kaverin kanssa pukuhuoneessa treenin jälkeen ja vaihdoin siinä paitaa nii kaveri tokas: "Sullahan on hirvee sixpäkki!"
- Olin jossakin rippijuhlissa, kun otin takin pois ja päällä normaalia pienempi tpaita, nii johan tuli kuittia, että:"hirvee hauis", kun nojailin käsiini ja tästä sai sit kuulla muilta vierailta loppu juhlien ajan.
-Äiti kuittaillu jotain, että mun jalat on ku puhelintolpat eli yhtä paksu koko mitalta, kun jalat jääny vähän tekemättä
-Muijaki jtn kuittallu aina saunassa, ku pieni pää ja isot lihakset :D
-Sitten eräs itseäni 5vuotta vanhempi lapsuuden kaveri, joka kans ruvennu reenaileen, tokas että oon päässy hyvin lihoihin ja mulla on hyvä ruumiinrakenne

Nyt kun rapeet 6kk salia takana niin alkanut ekoja kommentteja kuulumaan sieltä sun täältä.

Työterveystarkastuksssa hoitsu ihmetteli hetken mun painoa ja kysy: "Käytkö salilla?"
Ja yksi puolituttu "Kaunako olet käynyt salilla" mä: "joku 6kk" "sen kyllä huomaa selvästi"

Tuli tosta pari päivää sitten kaupan myyjältä kommenttia ''kohtahan joudut kulkemaan ovista poikittain!''. Noh, tuohan toki munlaisen kynäniskan mieltä lämmitti :)

Jos pitää jotaki muuta ku kehuja kertoa nii kerronpa tämän: olin vetelemässä salilla leukoja nii joku vanha pappa sano että vielä banaani kouraan nii menet ihan apinasta, naamastas oot jo apinan näkönen. Oon kyllä saattanu postata tuon joskus aiemminki tänne.

Jos pitää jotaki muuta ku kehuja kertoa nii kerronpa tämän: olin vetelemässä salilla leukoja nii joku vanha pappa sano että vielä banaani kouraan nii menet ihan apinasta, naamastas oot jo apinan näkönen. Oon kyllä saattanu postata tuon joskus aiemminki tänne.

haha, apulus kerrohan vielä mitä vastasit, vai jäädyitko totally? entä mitä pappa teki sen jälkeen? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom