Yksi random mies salilla, jota näen satunnaisesti samaa aikaa treenaamassa, sanoi tänään: ''Älä ota liikaa painoja'' Minä sulle painot näytän vaikka nuori ja pieni tyttö oonkin...
![]()
Hyvä petra, näytä sille! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi random mies salilla, jota näen satunnaisesti samaa aikaa treenaamassa, sanoi tänään: ''Älä ota liikaa painoja'' Minä sulle painot näytän vaikka nuori ja pieni tyttö oonkin...
![]()
Onpas teillä kummallisia vaimoja. :wtf:
Onpas teillä kummallisia vaimoja. :wtf:
Hyvä petra, näytä sille! :D
Haha! Wepperihän se siellä :D ;)
No ihan kuule minä iteooks muistanu kyykätä rajusti ;)
Olin verikokees pari vuotta sitten ja hoitaja sano että kylläpäs on heleppo ottaa sulta verta kun suonet näkyy niin hyvin..arvakkaas kusiko se sen homman ja kellä oli kananmunan kokoinen patti parin tunnin päästä kädessä ? -.-Sairaanhoitaja otti maanantaina muutaman putkilollisen verta. Katteli mun forkkuja. Tokaisi vaan, että eipä tarvi laittaa sidettä niin tiukalle, kun suonet näkyy niin hyvin.
e. Jos ei aivan offtopic niin tossa yks tyttönen sano että mun yks parhaimmista puolista on että mulla on habaa. Iha hyvä mieli tuli siitäkin.![]()
Eipä tässä hirveemmin kehuja oo tullu.. Tänää kaverin muija mainitsi kyllä että huomaa selkeesti että on hartiat leventyny ja paremmassa ryhdissä. Siitä tuli kyllä hyvä fiilisSamalla siitä sai hyvän tilaisuuden vähän jauhaa tästä omasta harrastuksestaan kun ei siitä kellekkään täällä netin ulkopuolella voi höpöttää kun ei KETÄÄN kiinnosta. Noh, kyl se tästä kun usko omaan tekemiseen on kova :D Seuraavia positiivisia kommentteja odotellessa kun äijä paisuu :whip:
Vipit ja kuvia. Saatana!
No ei tällänen naru kehtaa PAKKIKSELLE mitään kuvia laittaa :D Katotaan niitä sitten vuoden päästä kun sit ehkä jo näyttää siltä että ois joku sunnuntai salille eksyny.. Nyt ei kukaan edes ota tosissaan jos sanoo että harrastan aktiivisesti salilla käyntiä.. Aloittelijan vitsaus kai![]()