Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yksi random mies salilla, jota näen satunnaisesti samaa aikaa treenaamassa, sanoi tänään: ''Älä ota liikaa painoja :)'' Minä sulle painot näytän vaikka nuori ja pieni tyttö oonkin... :puntti:

Hyvä petra, näytä sille! :D

Sairaanhoitaja otti maanantaina muutaman putkilollisen verta. Katteli mun forkkuja. Tokaisi vaan, että eipä tarvi laittaa sidettä niin tiukalle, kun suonet näkyy niin hyvin.
Olin verikokees pari vuotta sitten ja hoitaja sano että kylläpäs on heleppo ottaa sulta verta kun suonet näkyy niin hyvin..arvakkaas kusiko se sen homman ja kellä oli kananmunan kokoinen patti parin tunnin päästä kädessä ? -.-

e. Jos ei aivan offtopic niin tossa yks tyttönen sano että mun yks parhaimmista puolista on että mulla on habaa. Iha hyvä mieli tuli siitäkin. :)

e. Jos ei aivan offtopic niin tossa yks tyttönen sano että mun yks parhaimmista puolista on että mulla on habaa. Iha hyvä mieli tuli siitäkin. :)

ei se si kai ihan nappiin oo menny :D

Eipä tässä hirveemmin kehuja oo tullu.. Tänää kaverin muija mainitsi kyllä että huomaa selkeesti että on hartiat leventyny ja paremmassa ryhdissä. Siitä tuli kyllä hyvä fiilis :) Samalla siitä sai hyvän tilaisuuden vähän jauhaa tästä omasta harrastuksestaan kun ei siitä kellekkään täällä netin ulkopuolella voi höpöttää kun ei KETÄÄN kiinnosta. Noh, kyl se tästä kun usko omaan tekemiseen on kova :D Seuraavia positiivisia kommentteja odotellessa kun äijä paisuu :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eipä tässä hirveemmin kehuja oo tullu.. Tänää kaverin muija mainitsi kyllä että huomaa selkeesti että on hartiat leventyny ja paremmassa ryhdissä. Siitä tuli kyllä hyvä fiilis :) Samalla siitä sai hyvän tilaisuuden vähän jauhaa tästä omasta harrastuksestaan kun ei siitä kellekkään täällä netin ulkopuolella voi höpöttää kun ei KETÄÄN kiinnosta. Noh, kyl se tästä kun usko omaan tekemiseen on kova :D Seuraavia positiivisia kommentteja odotellessa kun äijä paisuu :whip:

Vipit ja kuvia. Saatana!

Itselle tuli mainintaa äskettäin. "Vittu, että mies on käyttänyt hormoneita!" Jokunen kilo tullut lisää vuoden aikana. Vanhat lihat ja ehkä jokunen lisukkeeksi.

Vipit ja kuvia. Saatana!

No ei tällänen naru kehtaa PAKKIKSELLE mitään kuvia laittaa :D Katotaan niitä sitten vuoden päästä kun sit ehkä jo näyttää siltä että ois joku sunnuntai salille eksyny.. Nyt ei kukaan edes ota tosissaan jos sanoo että harrastan aktiivisesti salilla käyntiä.. Aloittelijan vitsaus kai :rolleyes:

No ei tällänen naru kehtaa PAKKIKSELLE mitään kuvia laittaa :D Katotaan niitä sitten vuoden päästä kun sit ehkä jo näyttää siltä että ois joku sunnuntai salille eksyny.. Nyt ei kukaan edes ota tosissaan jos sanoo että harrastan aktiivisesti salilla käyntiä.. Aloittelijan vitsaus kai :rolleyes:

Minut mukaanlukien yli puolet kuvien laittajista on perusharrastajia. Eli rohkeasti vain kuvia. Et jää jalkoihin. Ja vaikka jäisitkin, niin mitä sitten. Itseänsä varten moni jumppaa. Ihan samalta näytän nyt, kuin 20kg sitten.

Yks kaveri tossa kävi mitä en oo nähny syksyn jälkeen, oon kuulemma kutistunu. Otan ton kyllä kohteliaisuutena koska tuntuu että fläsää ei ois lähteny yhtään syksyn jälkeen ku ollaan viimeks nähty :hyvä:

Tuolla ylempänä kun joku puhui suonista niin tuli kans mieleen kun olin toisen asteen opintoihin tutustumassa tossa pari kuukautta sitten, ja oltiin ensihoitajien tunnilla mukana. Siinä sitte istuksiin t-paita päällä, niin yhtäkkiä yks niistä oppilaista nousee seisomaan ja sanoo että jumalauta mitkä suonet sulla on, laitetaanko heti kanyyli suoneen? :D

Toissapäivänä kun mentiin kaverin kanssa baarista ulos nauttimaan hapesta, niin kohtapuol siihen vieree tullee joku lähemmäs 40 v nainen ja mies. Nainen sit alkaa mittaileen mua päästä varpaisiin ja toteaa sit melko kovaan ääneen " EI JUMALAUTA! Sä oot täydellinen, ootko sä jumala? Saanko mä palvoa sua? Kattokaa kuinka isot lihakset, eikä yhtää läskiä " :D hahahah... Mies vaan sano kunnioittavansa mun päätöstä olla juomatta jne :)

Olin kesätyöhaastattelussa, niin ensimmäisiä kysymyksiä mitä haastattelija kysyy oli "Paljon nousee penkistä?". Vähä kummastelin sitä sit siinä, haastattelija kun kuitenki oli joku 50v nainen.

pariin kuukauteen en ollut salilla yhteen hemmoon törmännyt niin tuli tämmöistä kommenttia.

H:"oletko pitänyt vähän salilta taukoa?"
M: En, kyllä kai sitä 4-6 kertaa pitänyt viikossa koittaa käydä. Painoa tässä koittanu pudotella

H:" Eiku ajattelin kun mies näyttää niin kuin ois maratoonille lähössä"

Meinasi vituttaa kun tuo yhdistetään valtaisaan voimien katoamiseen.

Laita Ilkka 3 college-paitaa päälle ja appelsiinit kainaloon ni oot taas iso mies! Kyllä mun mielestä vähän kireempi kondis on parempi vaikka ei vaatteet päällä näyttäiskään enää niin isolta.

Laitetaan nyt muutama huomautus myös vaikka ei mitään parhaita olekaan:

Noista lääkärikäynneistä jäi mieleen joskus kun ekan kerran kävin lääkäriltä hakemassa reseptiä aknelääkkeeseen. Rupesi lääkäri oikeen kuulustelemaan käytänkö anabolisia steroideja, moneen otteeseen vielä. Varmaan siihen vaikutti se, että olin just dieetannut niin lihakset oli tietenkin paremmin esillä. Siihen päälle vielä se akne ja edellisen talven työterveystarkastus missä oli verenpaine päässyt vähän kohoomaan bulkin takia. :D Kysy ensin suoraan ja kun sanoin etten käytä niin hetken päästä kun kysy jostain vitamiineista lisäravinteista mitä käytän, että oonko ihan varma, että ne on vaan vitamiineja ja lisäravinteita. Meinas hermo mennä. Roidragen kun olis vielä siihen saanut niin olisi ollut tosi vakuuttavaa. Kyllähän sitä nyt pitäis tajuta, että saisi aika säälittävä olla jos näin kynis olisi vaikka roinaisi.

Selkää kun olin tutkituttamassa niin sain virallisen vahvistuksen siitä, että olen lääketieteellisesti katsottuna lihaksikas. :D Fysiatrin lausunnossa ja kaikissa muissakin lekureiden papereissa lukee, että lihaskunto on erinomainen.

Äidiltä joku aika sitten: Eihän tuo enää mahdu ovesta edes sisään :D
Salilla 1: Mitkäs hormoonit on päällä?
Salilla 2: Sähän nostat jaloillas pienen auton jo! (Kun nostin 600kg jalkaprässissä)
Salilla 3: Jätkähän turpoo koko ajan vaan lisää!

ja paljon muita ja onhan noita kiva kuulla :P

Suositut

Back
Ylös Bottom