Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks teil mitää nautintoaineita?:jahas:Hmm. Ensimäistä kertaa pariin vuoteen tuli kommenttia istuessani lauantai-iltaa kaverin soffalla.. juteltiin niitä näitä ja kesken lauseen kaveri saa naurukohtauksen ja sekoo sanoissaan :D Kun puhe taas sujuu, kaveri saa sanottua "Eeeiii vittu tuota sun hauista :D :D" ja jatkaa nauramista.
Olin hetkeä aikasemmin raapinu ajatuksissani niskaa, ja 45cm naru oli näyttäny sen silmissä isolta. No, scott tanko salilla on eri mieltä tästä.. saipahan mukavasti lisäintoa treeneihin.
Ps. 50cm:n jälkeen 45cm näyttää ja tuntuu omasta mielestä ihan orkkis hanskalta. Elämäntapa treenaajan ikuinen vitsaus.
Taisi olla bulkki päällä. Kyseinen nainen ei vain jaksanut katsella kyllin kauas kantoisesti ymmärtääkseen, että ennen kesää seuraa kiristelyä. Kesällähän tilanne on toinen, sillä ranta-auringossa säihkyvä eightpack vie naisen huomion "liian bodatusta" kropasta.Sanopa baarissa viimeks yks tyttö, että oon liian bodattu ja samalla nosti omia hartioitaan ylöspäin. Just näin:jahas:
Oliks teil mitää nautintoaineita?:jahas:
Nah, ei sitä kesäkuntoon ryyppäämällä päästä Ja muita aivokoppaa sekoittavia aineita ei tueta.
Siis todellakin Budapestissa ollaan nyt perheen kans lomareissulla, kävin kysymässä hotellin ravintolassa että saanko tämän motivaatiokuvani laittaa tuohon kylmäkaapin oveen. Vannon että on totta.
Olen muiltakin hotellivierailta saanut mairittelevia kommentteja kehittyneestä fysiikastani, vanhemmat rouvat eritoten tykkäävät kun vedän kielimousthin hampaat irvessä ja vähän palaa päälle. Aamiaisen jälkeen käyn meressä uimassa ja rannalla myös huomautellaan ja epäillään roinasta. Suomessa ujompaa porukkaa sitten.
Sairaanhoitaja otti maanantaina muutaman putkilollisen verta. Katteli mun forkkuja. Tokaisi vaan, että eipä tarvi laittaa sidettä niin tiukalle, kun suonet näkyy niin hyvin.
Ja pointti oli? Kaikilla kenellä alhanen r% niin näkyy suonet.
Vaimokulta se jaksaa aina kannustaa:
"Toi on niin typerän näköistä kun on isot lihakset ja pieni pää"
"Ei enää yhtään enempää lihaksia, noikaan ei ole enää hyvännäköiset"
...
Onpas teillä kummallisia vaimoja. :wtf: