Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siis todellakin Budapestissa ollaan nyt perheen kans lomareissulla, kävin kysymässä hotellin ravintolassa että saanko tämän motivaatiokuvani laittaa tuohon kylmäkaapin oveen. Vannon että on totta.

Olen muiltakin hotellivierailta saanut mairittelevia kommentteja kehittyneestä fysiikastani, vanhemmat rouvat eritoten tykkäävät kun vedän kielimousthin hampaat irvessä ja vähän palaa päälle. Aamiaisen jälkeen käyn meressä uimassa ja rannalla myös huomautellaan ja epäillään roinasta. Suomessa ujompaa porukkaa sitten.

Siis todellakin Budapestissa ollaan nyt perheen kans lomareissulla, kävin kysymässä hotellin ravintolassa että saanko tämän motivaatiokuvani laittaa tuohon kylmäkaapin oveen. Vannon että on totta.

Olen muiltakin hotellivierailta saanut mairittelevia kommentteja kehittyneestä fysiikastani, vanhemmat rouvat eritoten tykkäävät kun vedän kielimousthin hampaat irvessä ja vähän palaa päälle. Suomessa ujompaa porukkaa sitten.

Kävit oikeasti näyttämässä Greenen kuvaa jollekin ravintolatyypille ja kysyit että saanko laittaa tämän esille, se motivoi minua? Kuullostaa vain hauskalta : D

Piti ravintolasta kysyä lupa, saako laittaa kuvan hotellihuoneen jääkaapin oveen? Vai oliko se se ravintolan jääkaappi? Jotenki tää kuulostaa vähän oudolta :)

Olen muiltakin hotellivierailta saanut mairittelevia kommentteja kehittyneestä fysiikastani, vanhemmat rouvat eritoten tykkäävät kun vedän kielimousthin hampaat irvessä ja vähän palaa päälle. Aamiaisen jälkeen käyn meressä uimassa ja rannalla myös huomautellaan ja epäillään roinasta. Suomessa ujompaa porukkaa sitten.

:kuvia:

ja ootko siis kehittyny lomareissun aikana niin mahottomasti vai ootko jokaisen hotellivieraan vanha tuttu jo vuosien takaa...? :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tuli hiukset leikattuu ja sen jälkee tuli isält kommenttii:
"nyt oot tiukan näkönen, hauiksetki näyttää isommilta, paljos painat?" sit vaa vastasin et 77. "vittu äijä on kaappi nykyää"

Perisuomalainen kateus nostaa taas päätään. Geisha kuitenkin äärimmäisen kehittynyt kundi, massat toista sataa kiloa ja makarooni massamiehen eväänä ulkomailla asti. Siihen ei moni pysty.

Mieltä lämmittävimmät on jo vuosien takaa. Judossa oli mukavaa kun paljon suuremmat äijät mainitsi, jotta oot aika vahva kokoiseksesi. Nykyisin kommentit tuppaa olemaan, että ootpa kasvanut ja saanut massaa. Ja kaveri heitti viimeksi sauna porukan kesken, jotta sustahan on veistetty kreikkalainen patsas. Erityisesti tuollaiset kommentit lämmittää koska nuorena sain aina kärsiä siitä kun olin sellainen laiha ruipelo jolla ei ollut hartioita eikä ollut hauista eikä vatsalihaksia. Hieman offtopic. En ymmärrä naisia jotka suhtautuu jotenkin vastahakuisesti siihen jos mies käy salilla. Tuo ei vain mene mun kaaliin. Sekö sitten on hienoa, että vatsa roikkuu tai ilman paitaa ei ole yhtään mitään muuta kuin luu ja nahka?

täälläpäin naiset vaan tykkää jos poika käy salil... :D

täälläpäin naiset vaan tykkää jos poika käy salil... :D

OT:Veikkaanpa, että jotkut naiset pitävät miestä joka kiinnittää huomiota siihen että ABZZZit näkyy jotenkin turhamaisena ja narsistisena. Luulevat varmaan että kaikki miehet käyvät salilla ulkonäön takia. Mun 2 senttiä tähän.

OT:Veikkaanpa, että jotkut naiset pitävät miestä joka kiinnittää huomiota siihen että ABZZZit näkyy jotenkin turhamaisena ja narsistisena. Luulevat varmaan että kaikki miehet käyvät salilla ulkonäön takia. Mun 2 senttiä tähän.

Öö...minkä takia sitten? Itseäni ei ainakaan kiinnosta lehmänvitun vertaa onko kyykky/mave/penkki maksimi 250kg vai 50kg, kunhan ulkonäkö muuttuu itselleni mieluisaan suuntaan. Ellei oikeasti treenaa kisoja tai muuta harrastusta varten, en oikeasti näe mitään muuta syytä treenata. Paitsi tietysti ihan liikunnan/urheilun ilosta, mutta silloinkin varmaan tähdätään ulkonäön kohentamiseen.

No juuri sen takia, ettei olis ihan turha ihminen:

"It’s currently in vogue to have a spindly, thin appearance which is typically accompanied by a low body fat percentage. Regardless of why this has come to be, those who have such an appearance are not very useful. Imagine asking someone of this “stature” to help you move your car out of the road, haul some lumber, or even fend off a potential zombie attack. It simply wouldn’t be feasible. " - 70sbig.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom