Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En kyllä tarkastanut, mutta äijä meni ihan hiljaiseksi sen kuvan nähtyään ja kyllähän se sinne pyykkihuoneen puolelle läksi

Tai sitten se on kaappihomo ja sillä tuli sekunnissa mällit housuun puolialastoman Colemanin nähdessään:D?

Vuokatin rinnepaarissa ripaksessa samassa pöydässä istu pariskunta. Mies kysy multa ''harrastatko kamppailulajeja? meinaan noita sun käsivarsia, ei taija olla ihan joka pojalla'' Vitsit että tuli hyvä mieli siitä! :) sanoin kiitos, ja selitin että ehei pojat eihän sotaa näin käydä ;)

Joo tiedäks ihan varmaan veljes kusi housuun ku näki kehonrakentajan kuvan.

No luuletko että sitä kusta tuli vittu ämpärillinen? Tiedäks ihan varmaan voi tulla tippa. Tämä keskustelu on kyllä ihan sairasta nyt mutta pointti on että kyllähän moinen on mahdollista :D

no-body: onhan se mahdollista, bodarit ovat oikeasti niin mahtavia että heterotkin ihastuvat!

Tänään koulun ruokalan naapuripöydässä supistua: "Kyllä nyt lihaksia saa olla, mut toi on kyllä liikaa" ja pitkä katse muhun päin :O

Tää nyt on vanha ja muutenkin myöhässä mutta eikös tuo ole ihan väärinpäin ajateltu..?

Tosibodarihan ennen naisen edessä riisumista käy kylmässä suihkussa jotta vehkeen kutistuttua reidet näyttää vähän paksummilta.. :)

Upea näkökulma ;DD enään ei tarvii munkaan huolehtia tosta asiasta, kiitos pelastit mun päivän :))

Broidin kanssa tuli pieni riita ja se vähän sohas jotain pöydän kulmaa. Joku lautanen putos lattialle ja hajos. Äiti ylireagoi ja meni salaa kaatamaan gainerit pöntöstä alas. Kuulemma tekee meistä väkivaltaisia. :) "Täynnä kaiken maailman hormoneja." Maksohan se sit kuitenkin ne kun vähän rauhottu.

Broidin kanssa tuli pieni riita ja se vähän sohas jotain pöydän kulmaa. Joku lautanen putos lattialle ja hajos. Äiti ylireagoi ja meni salaa kaatamaan gainerit pöntöstä alas. Kuulemma tekee meistä väkivaltaisia. :) "Täynnä kaiken maailman hormoneja." Maksohan se sit kuitenkin ne kun vähän rauhottu.

LOL!!!

Ihme tyyppejä kyl ei hitto, oikein ketn ei näytä tajuavan et se on jumalauta vaan ruokaa!

Oon kyl niin onnellinen et silloin aikoinaan oma mutsi ei välittäny hirveesti, vaan ajatteli iha realistisesti

HAHA :hyvä:

Eilen kun aamupalalle menin ilman vaatteita niin iskä ja äiskä siinä yhteen ääneen kauhistelivat että Geishallahan alkaa olla komeampi lihaksisto kuin Kai Greenellä, samalla osoittaen jääkaapin ovessa olevaa Kain kuvaa. Naurahtelin ja punauttelin päätäni, kyllä Kai Greene saa vielä monet carnivoret ryypiskellä ennen kuin minun lihoissa voi sanoa olevansa.

Muutamat poset näytin siinä keittiössä ja yhdessä naureskeltiin kun bodatessa lihas kasvaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen kun aamupalalle menin ilman vaatteita niin iskä ja äiskä siinä yhteen ääneen kauhistelivat että Geishallahan alkaa olla komeampi lihaksisto kuin Kai Greenellä, samalla osoittaen jääkaapin ovessa olevaa Kain kuvaa. Naurahtelin ja punauttelin päätäni, kyllä Kai Greene saa vielä monet carnivoret ryypiskellä ennen kuin minun lihoissa voi sanoa olevansa.

Muutamat poset näytin siinä keittiössä ja yhdessä naureskeltiin kun bodatessa lihas kasvaa.

Oot 29 ja asut porukoilla?

Mieltä lämmittävimmät on jo vuosien takaa. Judossa oli mukavaa kun paljon suuremmat äijät mainitsi, jotta oot aika vahva kokoiseksesi. Nykyisin kommentit tuppaa olemaan, että ootpa kasvanut ja saanut massaa. Ja kaveri heitti viimeksi sauna porukan kesken, jotta sustahan on veistetty kreikkalainen patsas. Erityisesti tuollaiset kommentit lämmittää koska nuorena sain aina kärsiä siitä kun olin sellainen laiha ruipelo jolla ei ollut hartioita eikä ollut hauista eikä vatsalihaksia. Hieman offtopic. En ymmärrä naisia jotka suhtautuu jotenkin vastahakuisesti siihen jos mies käy salilla. Tuo ei vain mene mun kaaliin. Sekö sitten on hienoa, että vatsa roikkuu tai ilman paitaa ei ole yhtään mitään muuta kuin luu ja nahka?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom