Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mun on pakko päästä postaamaan nämä jonnekin, enkä keksinyt parempaa paikkaa. Kommentteja kait nämäkin, kohteena vain oma vartalo. Tässä siis pätkiä juuri äsken mesessä äitini (58v) kanssa käymästäni keskustelusta:

Äiti sanoi:
huomenna ajattelin hinata tän jumalaisen kroppani tonne salille, kaikkien rusinoiden ihmeteltäväks
Äiti sanoi:
mää katson mun ikäisiä rusinoita ja aaaaahhhrrrggggh että on hyvä mieli
Äiti sanoi:
siinähän hikoilevat makkaroineen, paaaaaaljon mua nuoremmat

Mun äitini :haart: Itsetunto kohdillaan ainakin. :D

"Rupia syömään kunnolla ku oot noin pieni". Tämän sanoi tänä aamuna mummoni. Ei vissiin vielä näy missään se reilun puolentoista vuoden aikana kertynyt vajaa 20 kiloa :S

Astun pukuhuoneeseen niin siellä oleva pikkupoika kuiskaa toiselle: -Pelottavan näkönen..

Uuden vaatekerran ostettua isä totesi ohimennen: '' Kylläpäs näyttävät vaatteet, ei tollaset kuitenkaan sovi jos ei olisi noin pitkä ja hoikka kun sä ''. -.-'

^ Motivoivaa :D sama ku mutsi kysy multa joku aika sitte etta miten paljon painan, noh sanoin sitte etta reilut 80kg. Mutsiha tokasee ''ohhoh, et kylla yhtaan nayta niin painavalta!'' :)

Oon duunissa hotellin respassa ja hotellin yökerho on auki vloppuisin. No siinä 04:30 sieltä on suurin osa henkilökunnasta mukaanlukien poket lähteny viimeistään. 05:00 aikoihin joku sälli soittaa respaan ja kertoo, että kaverin takki jääny narikkaan ja se on niin kännissä, että hän tulee hakemaan sen. Sanoin toki, että tervetuloa vaan. Menin vähän ajan päästä pihalle tupakalle ja sieltä tallustaa iso sälli yksinään kohti. Keskustelu menee näin:

Minä: "moro!"
Kaveri: "morjens! Olitko sä tossa ovella? Soitin siitä takista hetki sitten"
Minä: "noo en nyt ihan ovella vielä, mutta tossa respassa joo. Tuu tohon sisälle ni saat rotsin"

Alko lähinnä itteä huvittamaan, että eikai se oikeesti kuvitellu, että mä oisin siinä ovella ollu hommissa :D Ei ihan tän kokosella riittäis auktoriteetti seisoskella siellä.

Mullekki just tapahtunu joskus joissai baareis et oon seissy siin ovella ja ootellu jotai kaverii nii joku tullu sisään ja luullu mua pokeks ja kysyny paljo narikka on ym :D

Klassinen huomautus: ''Kai sä tiedät että kun saat tota lihasmassaa ni sun vehkees näyttää koko ajan pienemmältä ja pienemmältä'' :DD

Tää nyt on vanha ja muutenkin myöhässä mutta eikös tuo ole ihan väärinpäin ajateltu..?

Tosibodarihan ennen naisen edessä riisumista käy kylmässä suihkussa jotta vehkeen kutistuttua reidet näyttää vähän paksummilta.. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei mitään ihmeellistä, mutta erittäin mukavaa. Maanantaina otin treenin alussa etukyykkyä, ja siitä sitten penkin ja leukojen kautta maveen. Eräs pirun iso ja vahva äijä tuli sitten kysymään paljonko meni etukyykyssä 65kg:lla, sanoin että 3*6. Kehui voimaa ja tekniikkaa kovasti. Eihän tuo rauta ole mikään mutta mukavahan tuollaista on aina kuulla, ja tekniikka ilmeisesti on todellakin kunnossa. Ei muuta kuin ensi viikolla enemmän rautaa kehiin!

"Ei helkutti ku mul olis tollanen kroppa, ei helkutti" tämä kuultu sixpackin omaavalta kaverilta. (eikä ollut sarkasminen heitto vaan ihan tosissaaan)

Hauskan tästä tekee, että olen oikeasti aika pulska, mutta geenejä ilmeisesti lajiin löytyy (nopea kehittymään, ja leveät hartiat)

Tästä motivoituneena ostin 3kk salikortin :) Teki kaveri mulle elämänsä palveluksen, saapa nähdä miten treeni kulkee n. puolenvuoden tauon jäkeen. Ja hyvä mieli jäi ja motivaatio huipussaan.

Hmm. Ensimäistä kertaa pariin vuoteen tuli kommenttia istuessani lauantai-iltaa kaverin soffalla.. juteltiin niitä näitä ja kesken lauseen kaveri saa naurukohtauksen ja sekoo sanoissaan :D Kun puhe taas sujuu, kaveri saa sanottua "Eeeiii vittu tuota sun hauista :D :D" ja jatkaa nauramista.
Olin hetkeä aikasemmin raapinu ajatuksissani niskaa, ja 45cm naru oli näyttäny sen silmissä isolta. No, scott tanko salilla on eri mieltä tästä.. saipahan mukavasti lisäintoa treeneihin.

Ps. 50cm:n jälkeen 45cm näyttää ja tuntuu omasta mielestä ihan orkkis hanskalta. Elämäntapa treenaajan ikuinen vitsaus.

Tämä on sanaton kannanotto bodareihin: Arnold Classic oli käynnissä joten katsoin prejudgingia. Veljeni, joka on suurin bodauksen vastustaja maailmassa, tuli sitten pahaksi onneksi paikalle ja rupesi tietysti pilkkaamaan. No, lisäsin vain vettä myllyyn ja näytin kuvan jossa Coleman posettaa leveää selkää takaa. Jätkä meni ihan sanattomaksi kunnes totesi: "tuli kusi housuun". Lähti sitten vaihtamaan pöksyjä... :D:D:D

Ja kuinka vanha se sun veljes on?

Kai sitä pitää sit itekkin kertoa oma juttu, vaikka aika siimoja tässä ollaan :D... No mulla oli koulussa t-paita päällä ni siihen sitte yks luokkalainen sano että; Ompas sulla haba kasvanu :'D kyllä tuli hetkeks tosi hyvä fiiliis. Mut sit tipuin takas maanpinnalle ja ajattelin et ton oli pakko olla vinoilua, mut eipä kai ollukkaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom