Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei muuta kuin äärilaidasta toiseen! Hyvä jätkät. Kyllä sen nyt näkee kuka on treenannut ja kuka ei ihan vain normi t-paita ja farkut -setilläkin. Ilman että sitä tarvitsee yhtään mitenkään korostaa. Totta kai mä sen ymmärrän, että joidenkin ego tarvitsee sen tietyn kohotuksen, minkä se hihaton paita tuo. Täysin normaaliahan se on, eikä siinä mitään väärää ole. Saan mä niille jätkille silti yksin hiljaa nauraa :)
Juu ei siinä, mutta miten se voi mennä niin että jos sä oot laihapoika ja vedät hihatonta päällä, niin se on normia ja sitten jos sulla on lihasta ja pidät hihatonta se onkin pullistelua. Eli sama asu toisen päällä korostaa automaattisesti ja toiselle se on vaan arkivaate mikä ei korosta. Siitä tuo munkkikaapuvertaus.

Eli jos sä käyt salilla vaikkapa lihaksen toivossa teet kroppaas muutoksia. Samalla ulkonäkö muuttuu, mutta se ja ne tulokset joiden eteen on sitä duunia tehty pitää kuitenkin peittää, jotta et vaan yritä olla jotain enemmän kuin muut. Saliharjoittelu on vähän semmoinen laji, että jos vuosia sitä harrastaa niin kyllä siitä huomiota saa eikä se ainakaan vähennä sitä, mutta tulokset silti pitäis pitää mahdollisimman vähäisenä, ettei kukaan vaan luulis yli-ihmiseksi ylitse muiden. Tai sitten kaikki/osa jotka niitä treenattuja jätkiä halveksuu, koska hakee huomiota salaa kuitenkin toivoo, että omistais edes samankokoset lapaset. Muutenkin jos joku tommosta paitaa pitää, niin kyllä ne JÄTKÄT sitä paitaa enemmän kattelee varmasti kuin muijat.:D

Kivahan näitä on samanlaisia juttuja on silti vääntää aina. :D:whip:

Ja vielä sen verran tähän paatokseen kun tuo kirjotusaika meni näppärästi umpeen, niin sama homma se salilla. Jos joku salilla treenaava kaveri kikkailee lihaisassa kunnossa, niin kyllä siellä ne miehet/pojat kyylää kyllä enemmän kuin yksikään nainen. Enpä usko, että saleilla kovin montaa kaveria on, jotka ei salaa kattelis lihaksikkaita miehiä. Ei vaan sitä myönnä.:D

Minäkin käytän hihatonta paitaa monesti ku treenaan. Aluksi kaverit vähä vittuilivat ku en yleensä käytä eikä kaveripiirissäni paljon kukaan mutta kai ne ovat jo siihen tottuneet :) Ei mulla kyllä lihasta ole että ei voi kukaan tulla egoilijaksi sanomaan :D

Viikonloppuna ku heräsin ja menin hakemaan ruokaa pelkät bokserit jalassa nii siellä oli isän kaveri tullu kahville, ku se näki mut nii sano isälle että "Et taida enää uskaltaa pojalles vittuilla, ei oo enää ihan niin ruipelo ku ennen" :D

Tuo on kyllä ihme paskaa, että hihatonta paitaa ei saa pitää :D Mitä helvetin väliä sillä on jos joku sitä pitää?

Ja jottei menisi ihan off topikiksi:

Eräs lapsi töissä: Ootko sie joku sumopainija?

Mul on lähes poikkeuksetta hihaton paita päällä salilla. Hihattoman päällä on tosin huppari, mutta se lähtee usein pois päältä ja välillä menee taas takasi päälle. Mulla ei mitenkään hirvittävän isot lihakset ole, mutta kyllä niitä katseita silti tulee aika paljon jos ei oo hupparia päällä. Oha se mukavaa ku muut kattelee ku treenaan =).

vittuun hihattomat, HC bodarit menevät paikkaan kuin paikkaan ilman paitaa.

Ei vaan, kyllä se hihaton on helvetin hyvä kesällä. Baarissa en tosin käyttäisi (paitsi etelässä(ulkomailla)). :)

Olin tässä viime viikonloppuna katsomassa teatteria. Totta kai siinä oli pikkusen tilanahtautta sun muuta. Mun enoni vaimo siihen loihe lausumahan: "Mahdunkohan mä istumaan, kun tuolla on niin leveät hartiat".

Ja edelleenkin: mä oon aika helvetin pieni vielä.

Mitä helvetin väliä millanen paita :D

Itellä aina ku on mahollista niin hihaton päällä iha mukavuuden takia ja treenin alussa huppari päällä kans

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kaverin mutsi kehu mulle kännissä jotain tyyppiä ja sano: "se ei ole mikään hormoonihirviö"..

Tänä aamuna salin pukkarissa joku mies sanoi kun puntarilta nousin, että: "Vieläkö riittää asteikko?" Tuli hyvä fiilis :rock::puntti:

(paitsi jos tarkoitti, että olen läski :eek::jahas::(:curs:)

Parhaita huomautuksia:

- Muija baaritiskillä poikaystävälleen kato tota äijää, jolla on harmaa paita. Et kai sä haluais olla noin iso?
- Poikaystävä: Kyllä mä salilla käyn mutta en mä nyt noin iso haluais olla

Kait se tarkoitti mun hyvän ruokahalun aiheuttamaa keskivartalon kasvua...

Parhaat roinakommentit:

Kaksi 15 v poikaa salilla: Kato noita käsiä! Ei ole kyllä hankittu laillisilla keinoilla.

Joo, vähän yli 30 cm paksuutta, roinallahan ne on hankittu

Hc treenaaja salilla kyseli kaveriltaan, et mitäköhän toikin vetää...

En ainakaan samaa kun sinä...

Parhaita huomautuksia:
Joo, vähän yli 30 cm paksuutta, roinallahan ne on hankittu
Vähän OT, mut miten tä siis mitataan? :rolleyes:

Eräs emäntä sanos kerran, ku samaan pöytään tulin: "hitto sul on paksut kädet."
Sit on useemman kerran tullu kuittii, et juma jätkä on kasvanu yms. :puntti:

Suositut

Back
Ylös Bottom