Joku everstiluutnantti heitti äsken kutsunnoissa "Sinut laitetaan kyllä sotilaspoliisiksi, kun olet noin korsto kaveri". Pidän kyllä hyvin mahdollisena, että sotilaispoliiseista on pulaa ja pieni kehu saisi minut huomaamaan, että hän on kaverini ja suostumaan päätökseen:D

, edellyttäen toki että kunto on oikeesti biiffi ja rasvaton. baareissa nää bf paidat, niiko joku niitä tykkää kutsua, on kyllä muille kanssaolijoille (lue:miehille) kuin vittu punanen vaate härälle. mä en tajuu miten jotkut urpåt provosoituu nähdessään too much ojentajaa ja hartiota ilman kangasta..."kivat hihat sulla" siis wtf? mun mielestä jokainen saa pukeutuu niiko lystää, toki ois hyvä olla silmää et tietää mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. mut siis voi
mee, ni yks kaunis päivä salilla eräs paikan vakkari pappa tokas et "on siinä tytölle lihaa siunaantunu!" jmonesti on tultu myös kysyy et mikä mun laji on :D on se jännä miten tollasilla pienillä saleilla ihmiset tulee kommentoimaan ja kyselee innoissaa treenitaustoja...