Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joku everstiluutnantti heitti äsken kutsunnoissa "Sinut laitetaan kyllä sotilaspoliisiksi, kun olet noin korsto kaveri". Pidän kyllä hyvin mahdollisena, että sotilaispoliiseista on pulaa ja pieni kehu saisi minut huomaamaan, että hän on kaverini ja suostumaan päätökseen:D

Oma top 1 tapahtui baarissa. Musta mies (hetero ainakin toivottavasti) sanoi: "wau, I like your body" :)

ihan varmana hetero :dance2:

Mikäli kaveri sanoi sen englanniksi (kuten viestistä voi päätellä) on kyseinen henkilö varmaankin ulkomaalainen, ja uskon, että on hetero. Suomalaiset nyt vaan tykkää nimittää heti homoksi mikäli mies kehuu toisen miehen ulkonäköä hiukankaan eri tavalla kuin "vittu sul on iso hauis". Saman asianhan voi huomata myös siinä hiattoman t-paidan käytössä; USA:ssa se on ihan normaalia pitää hihatonta, Suomessa taas tulee heti kommenttia "mikä luulet olevas" tai muuta vastaavaa. :jahas:

viikonloppuna kuulin että onko sitä alettu käyttämään estrogeenia ja toiselta perään saunassa että ompa tissit kasvanut. en tiiä sitte että oliko hyvällä vai huonolla :D ainahan niissä läskiä on ollut. nyt oon aineki saanu hyvän tuntuman rintaliikkeisiin ja painotkin kasvaneet hyvin. toivottavasti olis lihaa eikä gynoo :(

Mikäli kaveri sanoi sen englanniksi (kuten viestistä voi päätellä) on kyseinen henkilö varmaankin ulkomaalainen, ja uskon, että on hetero. Suomalaiset nyt vaan tykkää nimittää heti homoksi mikäli mies kehuu toisen miehen ulkonäköä hiukankaan eri tavalla kuin "vittu sul on iso hauis". Saman asianhan voi huomata myös siinä hiattoman t-paidan käytössä; USA:ssa se on ihan normaalia pitää hihatonta, Suomessa taas tulee heti kommenttia "mikä luulet olevas" tai muuta vastaavaa. :jahas:

Viestiin pääpiirteissään sama, sillä monesti jäyhät härmäläiset jättävät mielummin kehut antamatta ja ottamatta. Tuohon boldattuun taas täysin eri, sillä kyllä maailmallakin vain juntit ja tyylittömät verhoutuvat wifebeateriin ihmistenilmoilla. Toki erinäisissä rantakohteissa myös fb menee paitana, muttei silloinkaan illanvietoissa tms. tilaisuuksissa.

Haen kaupasta satsin vihanneksia, rahkaa, tonnikalaa ja kananmunia. Nuori kassaneiti vilkaisee ostoksia ensin ja sitten mua: "käyksää salilla?"

Yksi päivä tässä kävin valintaladossa, ostin raikkua, rahkaa useamman purkin, maitoa, kanaa ja ruispaloja. Sanoi kassatäti: kunnon punttisali ruokaa, minäkin ostan pojalleni samoja ruokia. :D

Hihaton näyttää hyvältä ainoastaan silloin hyvältä jos sen pitäjä on lihaksikas ja vähillä rasvoilla. Muuten näyttää aivan idiootilta oli missä tahansa päin maailmaa.

Kyllä se hihaton on junttipaita sille lihaksikkaallekin kaverille. "Kattokaa hei kaikki kuin niiq lihaksikas mä oon!!!" Kyllä toi aika selkeä sanoma on.

Kyllä se hihaton on junttipaita sille lihaksikkaallekin kaverille. "Kattokaa hei kaikki kuin niiq lihaksikas mä oon!!!" Kyllä toi aika selkeä sanoma on.
Entäpä sitten shortsit? ne on kyllä niin junttijuttuja semmoset. "kattokaa hei kaikki mun pohkeita"
T-paitojaki treenaavat pitää vaan että muut huomaa kuinka iso forkku on.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hihaton näyttää hyvältä ainoastaan silloin hyvältä jos sen pitäjä on lihaksikas ja vähillä rasvoilla. Muuten näyttää aivan idiootilta oli missä tahansa päin maailmaa.

Siis hihatonta paitaa ei saa käyttää muut kuin lihavat ja laihat. Lihaksikkaat ihmiset ei saa käyttää hihatonta, sillä se on välittömästi itsensä esittelyä. Näin se menee suomessa. :dance:

Treenaavan kaverin pitää pukeutua nimenomaan semmoseen munkkikaapuun, ettei kukaan vaan huomaa grammaakaan sitä lihasta, mitä salilla on kovalla työllä hankittu. On sitten kiva yksin pimeessä huoneessa ottaa kaapu pois, mutta vain niin ettei kukaan muu ole näkemässä. Haalari on tietty yks kova sana, pilkkihaalari sellainen oikein. Laihalla pojalla hihaton on normia, mutta jos alkaa lihasta olemaan, pitääkin ittesä verhota kaapuun. Tai ainakin peittää kaikki ne osat joista huomaa, että treenattu on.

Ei muuta kuin äärilaidasta toiseen! Hyvä jätkät. Kyllä sen nyt näkee kuka on treenannut ja kuka ei ihan vain normi t-paita ja farkut -setilläkin. Ilman että sitä tarvitsee yhtään mitenkään korostaa. Totta kai mä sen ymmärrän, että joidenkin ego tarvitsee sen tietyn kohotuksen, minkä se hihaton paita tuo. Täysin normaaliahan se on, eikä siinä mitään väärää ole. Saan mä niille jätkille silti yksin hiljaa nauraa :)

Saanen esittää yhden naisnäkökulman tähä (naurettavaan) hihaton-keskusteluun. sanotaanko näin että ainakin kesälämpimillä lihaksikkaat, hihattomissa kulkevat miehet on yleensä tosi hot :kuola:, edellyttäen toki että kunto on oikeesti biiffi ja rasvaton. baareissa nää bf paidat, niiko joku niitä tykkää kutsua, on kyllä muille kanssaolijoille (lue:miehille) kuin vittu punanen vaate härälle. mä en tajuu miten jotkut urpåt provosoituu nähdessään too much ojentajaa ja hartiota ilman kangasta..."kivat hihat sulla" siis wtf? mun mielestä jokainen saa pukeutuu niiko lystää, toki ois hyvä olla silmää et tietää mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. mut siis voi :david: pitäkää t-paitoja ni vältytte monelta!

ja ettei ihan :offtopic: mee, ni yks kaunis päivä salilla eräs paikan vakkari pappa tokas et "on siinä tytölle lihaa siunaantunu!" jmonesti on tultu myös kysyy et mikä mun laji on :D on se jännä miten tollasilla pienillä saleilla ihmiset tulee kommentoimaan ja kyselee innoissaa treenitaustoja...

Treenaavan kaverin pitää pukeutua nimenomaan semmoseen munkkikaapuun, ettei kukaan vaan huomaa grammaakaan sitä lihasta, mitä salilla on kovalla työllä hankittu. On sitten kiva yksin pimeessä huoneessa ottaa kaapu pois, mutta vain niin ettei kukaan muu ole näkemässä. Haalari on tietty yks kova sana, pilkkihaalari sellainen oikein. Laihalla pojalla hihaton on normia, mutta jos alkaa lihasta olemaan, pitääkin ittesä verhota kaapuun. Tai ainakin peittää kaikki ne osat joista huomaa, että treenattu on.

:thumbs: Vitamiini on oikeassa. Jos kuitenkin treenaava kaveri erehtyy ulkoilmaan ilman munkinkaapua tulee hänen välittömästi suorittaa katumusharjoituksena "olen naurettava pelle" -hokemaa...

Ei muuta kuin äärilaidasta toiseen! Hyvä jätkät. Kyllä sen nyt näkee kuka on treenannut ja kuka ei ihan vain normi t-paita ja farkut -setilläkin. Ilman että sitä tarvitsee yhtään mitenkään korostaa. Totta kai mä sen ymmärrän, että joidenkin ego tarvitsee sen tietyn kohotuksen, minkä se hihaton paita tuo. Täysin normaaliahan se on, eikä siinä mitään väärää ole. Saan mä niille jätkille silti yksin hiljaa nauraa :)

:lol2: Nii tai sitte tässä on vain ihan puhtaasti kysymys mukavuudesta. Käytä joskus kokeeksi sitä hihatonta paitaa päälläs kesällä t-paidan sijasta, jos sattuisit huomaamaan eron, jos nyt yleensä liikut kesäisin ulkona. Peitä nyt ihmeessä sitte se t-paita vielä villapaidalla, ettei sun egos saa kohotusta siitä, että joku saattaa nähdä, että olet käyny salilla... :david:

Jännä noista hihattomista tosiaan,että kukaan ei kiinnitä suurempaa huomiota, jos joku laiha/lihava niitä pitää... mutta jos vähänkään lihaksikkaampi niin heti katsotaan että onpas siellä lesoa poikaa... :rolleyes:
Muutamakin kaveri joskus kesällä tiedusteli miksen pidä hihattomia, kun on pitäny treenata kroppa kuosiin ja sitten ei edes esitellä... Ja sitten jos sen hihattoman laittaisi niin samoilta henkilöiltä tulee taasen kommenttia tyyliin "Kylläpä se nyt esittelee itteään.." Mikään ei kelpaa! :rolleyes:

Erään naispuolisen ystäväni äiti oli sanonut, että; "Onpa hyvä, kun sulla on tollainen raavas ja luotettava miespuolinen kaveri... ei tarvitse turhaan huolehtia" :hyvä:

Tuo hihaton keskustelu menee aina samaksi väittelyksi. Eiköhän se vain ole kateellisten ja lihaksettomien panettelua väittää hihatonta rumaksi tjsp. En ymmärrä miksei lämpimänä kesäkelillä voisi laittaa tyylikästä hihatonta päälle kun muutenkin on jo kuuma. Yhtä provosoivaa on musta käyttää liian kireää t-paitaa korostamaan omia lihaksia. Tätäkin nimittäin näkee. Melkeinpä hanskan kohdalta kireä t-paita korostaa hauberia enemmän kuin hihaton. Minua ei kyllä haittaa kumpikaan paitamalli, jokainen pukeutukoot miten haluaa.

Kesäisin jos tulee oltua koko päivä ulkona ja sitten menee suoraan illalla baariin niin hihattomassa yleensä aina tulee ongelmia. Itsellä lähinnä portsarien kanssa, koska hihaton ei ole sopiva asuste heidän ravintolaansa... No tästä oppineena t-paita yleensä varalla mukana. Baarissa muiden asiakkaiden kanssa ei ole ikinä tullut mitään vääntöä/provosoitumista vaikka hihaton olisikin päällä. Ehkä se hanska on sitten sen verran suuri ettei ihmiset uskalla tulla valittamaan... :D Positiivisiakin kommenttejan joskus baarissa kuulee, mutta yleensä vasta reippaasti humaltuneilta ihmisiltä. Kait suomalaiset ovat sen verran ujoja etteivät uskalla selvin päin tulla kyselemään.

Sitten vielä itse salipukeutumiseen. Itse olen viimeiset 5 vuotta treenannut aina hihattomassa koska pidän siitä enemmän. Kuitenkin aina välillä kuulee että joidenkin mieletä ei ole sopivaa treenata hihattomissa, että on muka jotenkin pullistelua...? Itse ainakin koen selväksi hyödyksi että tietyissä liikkeissä näkee peilistä paremmin että treeni menee perille juuri oikealle lihakselle. Kyllähän noita katseitakin aina välillä salilla tulee, mutta tiedä sitten onko ne paheksuvia vai ei...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom