Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oikeat tavat hoitaa tuollainen tilanne:

a) tiukka tuijoitus silmiin ja "Mä en juo kahvia" (+ SELÄN kääntö kyselijään päin)
b) "ööööööö...." (+ pikainen poistuminen paikalta)
c) vaivautunut hiljaisuus, jonka keskeyttää heleä herapieru

:hyper::hyvä:

Sain tänään vähän outoja katseita mutsilta. Pudotin teepussin maahan ja nostin sen ylös, sillä tavalla kuin maastavedossa menee se liikerata. Mutsi kysyi että miksi nostin sillä tavalla ja vastasin siihen sitten refleksinomaisesti "Ettei selälle käy huonosti" :D

Pitäiskö lopettaa mave hetkeksi? :D

Monta toistoa meni?

Tänään sain pitkästä aikaa houkuteltua isäukon salille, aktiivisesti ei ole vuosiin treenannut, äsken sit ku ehdotin että otetaan leikkimielinen kisa että kumpi pukkaa ekana sen maagiset 100kg penkistä niin heti se rupes kyselemään että mistä niitä nappeja saa, voitais laittaa tilaus tulemaan :D

Yks tyyppi sano joskus et en meinannu tuntee ku oot kasvanu niin paljon, sitten sanoo perään et oot tainnu syyä paljon lenkkimakkaraa:lol2:

En tiedä tarkoittiko sit et oonko lihaksikas vai läski.

Muhah... nosto ja kierto on kyllä paha yhdistelmä: koulukaveri kertoi aikanaan miten sen setä oli rikkonu selkänsä leikatessaan juustohöylällä siivua juustonpalasta.

Menee jo sivuraiteille, mutta pari vuotta sitten joku Valioliigan futaaja reväytti pahasti takareitensä lasagnea syödessään (omien sanojensa mukaan). Taisi olla 3-5 viikkoa sivussa kentiltä.

Erään lääkärin suusta kuullu, että yks yleisimpiä syitä välilevyn pullistumaan on hampaiden harjaus, että kannattaa sekin sitte lopetella.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Päätin reenin lopuksi kiskasta muutaman leuan salilla.
Jossain 10:n toiston kohdalla näin sivusilmällä, kun salin pappajengi kattelee rivissä ja kommentoi "kattokaas ku kundi vetää leukoja" "joo o kevyeltä näyttää".

Hiukan vaivaantunu fiilis tuli, mutta olihan noita kiva kuunnella.

Tänään sain pitkästä aikaa houkuteltua isäukon salille, aktiivisesti ei ole vuosiin treenannut, äsken sit ku ehdotin että otetaan leikkimielinen kisa että kumpi pukkaa ekana sen maagiset 100kg penkistä niin heti se rupes kyselemään että mistä niitä nappeja saa, voitais laittaa tilaus tulemaan :D

Asenneisipappa :D

Muhah... nosto ja kierto on kyllä paha yhdistelmä: koulukaveri kertoi aikanaan miten sen setä oli rikkonu selkänsä leikatessaan juustohöylällä siivua juustonpalasta.

Itse olen kärsinyt si-nivelen vaivoista ja selkä voi mennä "rikki" melko helposti. Kerran si-lukko napsahti päälle, kun pelkästään seisoin. Väsyneet lihakset ja vähänkään huono asento tekee ihmeitä. Lukon saaminen pois nivelestä vaatii käyntiä fysioterapeutilla, mutta sen jälkeen olo saattaa helpottua parissa sekunnissa.

Eukon kaveri muutama viikko sitten "Mulla on teoria että -Devi tarttee liukastetta saadakseen paidan päälle"

Eukko tökkii hauista illalla silmät pyöreenä ja sanoo että se on kohta niin iso että sille kasvaa oma sydän.

Noin puoli vuotta sitten, kun olin salilla, huomasin erään vanhan naisen katselevan minua (sanotaan häntä nyt mummoksi). Luulin, että vain kuvittelen. Menin tekemään vatsalihaksia erääseen laitteeseen ja tämä mummo sattui olemaan vatsalihaslaitteen viereisessä laitteessa. Sain tehtyä ensimmäisen sarjani, kunnes mummo sanoi minulle: "Mitäs sinä täällä salilla teet? Eihän sun tarvis täällä käydä, kun olet noin syötävän hyvännäköinen". En muista mitä hänelle vastasin, mutta todella kiusallinen tilanne kyllä oli :jahas:

Noin puoli vuotta sitten, kun olin salilla, huomasin erään vanhan naisen katselevan minua (sanotaan häntä nyt mummoksi). Luulin, että vain kuvittelen. Menin tekemään vatsalihaksia erääseen laitteeseen ja tämä mummo sattui olemaan vatsalihaslaitteen viereisessä laitteessa. Sain tehtyä ensimmäisen sarjani, kunnes mummo sanoi minulle: "Mitäs sinä täällä salilla teet? Eihän sun tarvis täällä käydä, kun olet noin syötävän hyvännäköinen". En muista mitä hänelle vastasin, mutta todella kiusallinen tilanne kyllä oli :jahas:
:lol2:

Vähän samanlainen tilanne kävi itselle, tosin mummeli kysyi selän takana "Onko ihanaa olla noin vahva?" :jahas:

Joskus tyttöporukalla tanssittiin baarissa ja siinä vähän jotain kaulailtiin, kun kaverini käsi osu jotenkin mun vatsan sivuun. Kaveri astahtaa taaksepäin silmät selällään ja huutaa "V*ttu Valerie oot treenannu!!".

Eipä minusta muuten paljo saliharrastusta huomaakaan, mutta kai se massu sentään oli sit kuitenkin perusmassua hieman jämäkämpi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom