Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraava lausahdus lämmitti vanhan mieltä laivalla, viime viikolla...
...Random pariskunnalla oli tappelu menossa ja kävelin heidän ohitsensa...
- Mimmi poikaystävälleen :" sä sanoit sen väärän sanan, sanoit sen sanan"
- Johon vastaus " joo, joo ite alotit"
- Sitten mimmi tulee luokseni ja sanoo : " Mitä tähän sanoo VOIMAMIES, toi haukkui mua huoraksi "???
Minä ::wtf: (Mitä se mulle kuuluu) En vastannut mitään...
Kundi sitten tähän : " Vähän sitä varmaan meidän riidat kiinnostaa"...
Kundihan oli aivan oikeassa...Ei paljoa humalaisten riidat nappaa VOIMAMIESTÄ...:D
Viimeisin mukava tapaus sattui tässä pari viikkoa sitten kun kävin duunin terveystarkastuksessa ja siellä mitattiin verenpaine. Hoitsu sitten alkoi laittamaan mansettia käden ympärille ja tokaisi tyyliin että: "taidanpa laittaa suoraan tämän isomman mansetin, koska ei tuo pienempi kuitenkaan mene kunnolla sun käden ympärille".
Salilla just lopettelin treeniä ja hörpin palkkaria, niin itseäni varmaan kymmenen vuotta nuorempi nainen tuli sanomaan,
"Kattelin tuossa äsken, että sulla on aika lihaksikas selkä. Voisitkohan vähän valottaa mulle selkätreenin saloja vaikkapa kahvikupin äärellä treenin jälkeen?"
Salilla just lopettelin treeniä ja hörpin palkkaria, niin itseäni varmaan kymmenen vuotta nuorempi nainen tuli sanomaan,
"Kattelin tuossa äsken, että sulla on aika lihaksikas selkä. Voisitkohan vähän valottaa mulle selkätreenin saloja vaikkapa kahvikupin äärellä treenin jälkeen?"
No elä nyt jätä juttua puolitiehen: miten loppu meni?![]()
Jos teekupillisesta on tuollaiset seuraukset, niin mitä voisi seurata kahvista?!
Sain tänään vähän outoja katseita mutsilta. Pudotin teepussin maahan ja nostin sen ylös, sillä tavalla kuin maastavedossa menee se liikerata. Mutsi kysyi että miksi nostin sillä tavalla ja vastasin siihen sitten refleksinomaisesti "Ettei selälle käy huonosti" :D
Pitäiskö lopettaa mave hetkeksi? :D
No eikö se oo hyvä et käyttää oikeaata formia oli paino mikä tahansa :D
Näin juuri. Tiedän kaverin, joka veti maasta 240 x5. Kerran sillä pamahti selkä, kun teki kiertoliikkeen laittaessaan jotain 25-30kg käsipainoa telineeseen. Kävi sitten seuraavat puoli vuotta useammin fysioterapiassa kuin salilla.
Sain tänään vähän outoja katseita mutsilta. Pudotin teepussin maahan ja nostin sen ylös, sillä tavalla kuin maastavedossa menee se liikerata. Mutsi kysyi että miksi nostin sillä tavalla ja vastasin siihen sitten refleksinomaisesti "Ettei selälle käy huonosti" :D
Pitäiskö lopettaa mave hetkeksi? :D