Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"anteeksi kun tulin bodarin eteen" (c) jotkut pojankoltiaiset salin pihalla :D tuli jotenkin niin puskista tuo tilanne, kun naperot meinasi päälle kävellä.

Seuraava lausahdus lämmitti vanhan mieltä laivalla, viime viikolla...

...Random pariskunnalla oli tappelu menossa ja kävelin heidän ohitsensa...

- Mimmi poikaystävälleen :" sä sanoit sen väärän sanan, sanoit sen sanan"

- Johon vastaus " joo, joo ite alotit"

- Sitten mimmi tulee luokseni ja sanoo : " Mitä tähän sanoo VOIMAMIES, toi haukkui mua huoraksi "???

Minä ::wtf: (Mitä se mulle kuuluu) En vastannut mitään...

Kundi sitten tähän : " Vähän sitä varmaan meidän riidat kiinnostaa"...

Kundihan oli aivan oikeassa...Ei paljoa humalaisten riidat nappaa VOIMAMIESTÄ...:D

Seuraava lausahdus lämmitti vanhan mieltä laivalla, viime viikolla...

...Random pariskunnalla oli tappelu menossa ja kävelin heidän ohitsensa...

- Mimmi poikaystävälleen :" sä sanoit sen väärän sanan, sanoit sen sanan"

- Johon vastaus " joo, joo ite alotit"

- Sitten mimmi tulee luokseni ja sanoo : " Mitä tähän sanoo VOIMAMIES, toi haukkui mua huoraksi "???

Minä ::wtf: (Mitä se mulle kuuluu) En vastannut mitään...

Kundi sitten tähän : " Vähän sitä varmaan meidän riidat kiinnostaa"...

Kundihan oli aivan oikeassa...Ei paljoa humalaisten riidat nappaa VOIMAMIESTÄ...:D

:D Kumpi voittaa teräsmies vai VOIMAMIES?

Haha, hauska toi kakkossivun "vittuako siinä pullistelet"

Ja, aika kiva treadi, 617 sivua.

Itellä ei hirveästi (vielä, äsken alotin salilla käymisen) oo tultu mitään sanomaan. Pappa tais mainita, että "on se hapa kasvan"

Viimeisin mukava tapaus sattui tässä pari viikkoa sitten kun kävin duunin terveystarkastuksessa ja siellä mitattiin verenpaine. Hoitsu sitten alkoi laittamaan mansettia käden ympärille ja tokaisi tyyliin että: "taidanpa laittaa suoraan tämän isomman mansetin, koska ei tuo pienempi kuitenkaan mene kunnolla sun käden ympärille".

Näin on käynyt mullekin aikoinaan ennen leikkausta, kun mitattiin verenpaine :whip:

Tuli oltua joku reilu vuosi takaperin eräällä isohkolla rakennustyömaalla töissä.
Noh siinähän sitten tuli tehtyä töitä erään vanhemman kirvesmiehen kanssa jonka
kaverina piti yhtenä päivänä liikutella saksinosturia työntämällä. Sattumoisin
työmaan mestari oli just sillon siinä kuulomatkan päässä kun liikuteltiin sitä nosturia
ja tuumas vaan että " ette te sitä kahestaan mihinkään saa liikuteltua kun siinä on vielä
ylämäkikin" no mehän ei sitä kuunneltu vaan työnnettiin se nosturi paikalleen
Siinä sitten se vanhempi kirvesmies tuumas että poika on helvetin kova työntämään..
mestari sano vaan että ei ois kyllä uskonu :D

Työharjoittelupaikalla yksi toinen hoitsu tuumasi että se on ''ennemmin LVI-alan kuin laboration työntekijöiden hommaa ottaa minulta verikoe''. Oli silloin dietillä sen verran ronskisti letkut näkyvissä käsivarsista kun yhtään pinnisteli :) Se lämmitti mieltä.

Salilla just lopettelin treeniä ja hörpin palkkaria, niin itseäni varmaan kymmenen vuotta nuorempi nainen tuli sanomaan,

"Kattelin tuossa äsken, että sulla on aika lihaksikas selkä. Voisitkohan vähän valottaa mulle selkätreenin saloja vaikkapa kahvikupin äärellä treenin jälkeen?"

Salilla just lopettelin treeniä ja hörpin palkkaria, niin itseäni varmaan kymmenen vuotta nuorempi nainen tuli sanomaan,

"Kattelin tuossa äsken, että sulla on aika lihaksikas selkä. Voisitkohan vähän valottaa mulle selkätreenin saloja vaikkapa kahvikupin äärellä treenin jälkeen?"

Oikeat tavat hoitaa tuollainen tilanne:

a) tiukka tuijoitus silmiin ja "Mä en juo kahvia" (+ SELÄN kääntö kyselijään päin)
b) "ööööööö...." (+ pikainen poistuminen paikalta)
c) vaivautunut hiljaisuus, jonka keskeyttää heleä herapieru

No elä nyt jätä juttua puolitiehen: miten loppu meni? :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kai se teki muijalle jonkun maastavedon ympärillä pyörivän ohjelman ja meni kotiin itkemään miksei kukaan ole kiinnostunut hänestä. Tai niin mä olisin tehnyt..

No elä nyt jätä juttua puolitiehen: miten loppu meni? :)

Kiitin kehuista, mutta en todellakaan lähtenyt kahville. Tuossa 90-luvun puolella yksi nätti nainen kysyi minua teelle. No yksi asia johti sitten toiseen ja nyt ollaan naimisissa ja meillä on kaksi lasta.

Jos teekupillisesta on tuollaiset seuraukset, niin mitä voisi seurata kahvista?!

Sain tänään vähän outoja katseita mutsilta. Pudotin teepussin maahan ja nostin sen ylös, sillä tavalla kuin maastavedossa menee se liikerata. Mutsi kysyi että miksi nostin sillä tavalla ja vastasin siihen sitten refleksinomaisesti "Ettei selälle käy huonosti" :D

Pitäiskö lopettaa mave hetkeksi? :D

Sain tänään vähän outoja katseita mutsilta. Pudotin teepussin maahan ja nostin sen ylös, sillä tavalla kuin maastavedossa menee se liikerata. Mutsi kysyi että miksi nostin sillä tavalla ja vastasin siihen sitten refleksinomaisesti "Ettei selälle käy huonosti" :D

No eikö se oo hyvä et käyttää oikeaata formia oli paino mikä tahansa :D

No eikö se oo hyvä et käyttää oikeaata formia oli paino mikä tahansa :D

Näin juuri. Tiedän kaverin, joka veti maasta 240 x5. Kerran sillä pamahti selkä, kun teki kiertoliikkeen laittaessaan jotain 25-30kg käsipainoa telineeseen. Kävi sitten seuraavat puoli vuotta useammin fysioterapiassa kuin salilla.

Näin juuri. Tiedän kaverin, joka veti maasta 240 x5. Kerran sillä pamahti selkä, kun teki kiertoliikkeen laittaessaan jotain 25-30kg käsipainoa telineeseen. Kävi sitten seuraavat puoli vuotta useammin fysioterapiassa kuin salilla.

Muhah... nosto ja kierto on kyllä paha yhdistelmä: koulukaveri kertoi aikanaan miten sen setä oli rikkonu selkänsä leikatessaan juustohöylällä siivua juustonpalasta.

Avovaimon sisko käymässä meillä:

S:"Oletko taas alkanut harrastamaan kehonrakennusta?" (taukoa ollut pari vuotta)
M:"Joo, jotain yritetään.."
S:"No olet sä aika kaappi, onko toi lihasta vai "potentiaalista" lihasta?" ..ja nauru päälle :jahas:

Kai nostit sen vielä sumo tyylillä?? :hyper::hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom