Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Muutin tossa alkuvkosta Tapanilaan ja päätin sit eilen kokeilla Tapanilan erän salia ku se tossa lähellä on...nooo, joha siel joku karvakäsi tiirailee jonkun aikaa ja sit ku oli keskustelu etäisyydellä ni heitti ihan ohi mennen: "Näkee et on rautaa nostettu". Kyllähän siinä tietty ihan hämilleen meni mukavasta kommentista mut toisaalta ois miel tehny kommentoida takas et ei ku mä tykkään tääl hien ja paskan hajussa vaa käydä esittelee mun jumppatrikoita...:D

no sit tänään oli mun ensimmäinen roinaepäily (nii-i, olin itekki ihan että mitä v*ttua:lol2:), hävettää sanoo, mutta siis naamakirjassa. Joku jenkki laitto viestiä mis oli suunnilleen et; taidat tykätä lihaksista, eikös roinat (käytti ilmaisua special supplements) ole laillisia Suomessa? :puntti:
Bongasin sut reenailemassa ja kyllä sä selkeesti siltä näytit, että oot puntteja nostellu. Tosin en ollut se karvakäsi. Mulla ei ole tapana kauheesti häiritä muiden reenejä.

Muutin tossa alkuvkosta Tapanilaan ja päätin sit eilen kokeilla Tapanilan erän salia ku se tossa lähellä on...nooo, joha siel joku karvakäsi tiirailee jonkun aikaa ja sit ku oli keskustelu etäisyydellä ni heitti ihan ohi mennen: "Näkee et on rautaa nostettu". Kyllähän siinä tietty ihan hämilleen meni mukavasta kommentista mut toisaalta ois miel tehny kommentoida takas et ei ku mä tykkään tääl hien ja paskan hajussa vaa käydä esittelee mun jumppatrikoita...:D

no sit tänään oli mun ensimmäinen roinaepäily (nii-i, olin itekki ihan että mitä v*ttua:lol2:), hävettää sanoo, mutta siis naamakirjassa. Joku jenkki laitto viestiä mis oli suunnilleen et; taidat tykätä lihaksista, eikös roinat (käytti ilmaisua special supplements) ole laillisia Suomessa? :puntti:
Sut on bongattu. Näin kun se äijä tuli selittää sulle. En kyllä ollut kuuloetäisyydellä, mut ajattelinkin et tuli jotain selittää sun habasta, oli niin sen näköstä. :D

Mä olin se katkaravun näkönen tyyppi siellä.

Bongasin sut reenailemassa ja kyllä sä selkeesti siltä näytit, että oot puntteja nostellu. Tosin en ollut se karvakäsi. Mulla ei ole tapana kauheesti häiritä muiden reenejä.

:lol2: ei vittu mä repesin. joo kyl se karvakäsi näytti vähä vanhemmalta ku 23 :D mä taisin myös näyttää siltä etten tiedä mitä oon tekemässä, kaikki laitteet on niin oudon näkösiä et piti vähä aikaa zoomailla mitä milläkin tehdään.. ja kysyä kun ei kehtaa :( ens kerralla tuu ees moikkaa!

Sut on bongattu. Näin kun se äijä tuli selittää sulle. En kyllä ollut kuuloetäisyydellä, mut ajattelinkin et tuli jotain selittää sun habasta, oli niin sen näköstä. :D

Mä olin se katkaravun näkönen tyyppi siellä.

sori mut en mä nähny mtn katkarapuja siellä ;) olin niin paniikissa etten varmaa nähny mitään muutakaan :lol2: (sitä se satsilla käynti teettää...)

Isännältä kuuluu aina ne parhaat.. Tarjoo mulle lapiohommia punttisalin korvikkeena.. mikä parasta niin ei maksa mitään! :) "tätäkö lapioit ni ei tarvi salilla käyä!"

Sitten toine samantyyline juttu tapahtui ku haettiin polttopuita yheltä äijältä.. sanoi sitten että hän ei ymmärrä et miten jotku maksaa salilla käynnistä, ku voi ihan ilmaseksi pilkkoa kirveellä puita ja saa vielä klapeja itselleen :)

itsellekki näitä ihan hyviä huomautuksia (kehuja siis tullu)

esim kerran ku olin baarissa, kyseessä oli siis pieni baari joten menin sinne ilman asianmukaista vaatetusta ja jouduinkin jättämään takkini narikkaan ja alla olikin vaan hihaton paita, no ei mitää menin bariin siinä dokailin ja röökillä sitte siellä pihalla joku about omanikäiseni jamppa tulee siihen selittämään (oli samassa baarissa) ja ihmettelemään, ensimmäiseksi se sanoi että -katoin ku tulit baariin ja ajattelin että toi jätkä tulee oleen ongelma, äijähän ei oo ku hartiat ja pää :wtf:- ja sitte tiedusteli että olenko joku nyrkkeilijä ym, ja sitte vielä loppuun että jätkä tosiaanki on vaan hartiat ja pää :wtf: kai tonki voi sit kohteliaisuutena ottaa :rolleyes:

ja kerran eräs vanha tuttavani(miespuolinen) tulee baarissa halaamaan jo viidennettä kertaa saman iltana ja pussas mua kaulalle ja ryhtyi kehumaan miten kovassa kunnossa olen... (olen itsekki mies)

mutta paras ns kehu minkä oon saanu oli sanaton sellainen kerran, (ei urostelua) ku yksi sankari halusi välttämättä aloittaa tappelua kaverini kanssa ja yritti lyödä tätä niin mä sitten sivusta blokkasin sen lyönnin ennenkö meni perille ja no tämä sankari sitte suuntaa vihansa muhun ja repii sen takkinsa pois, saman teen sitten minäki ja mulla sattui olemaan laittoman kireä t-paita päällä, loppui kaverin tappeluhalut siihen. :D (ku huomasin kaverin reaktion niin jätin itsekki homman sit vaan siihen ja ilta jatkui :kippis1:

nää oli ne mielenkiintoisimmat.

mutta paras ns kehu minkä oon saanu oli sanaton sellainen kerran, (ei urostelua) ku yksi sankari halusi välttämättä aloittaa tappelua kaverini kanssa ja yritti lyödä tätä niin mä sitten sivusta blokkasin sen lyönnin ennenkö meni perille ja no tämä sankari sitte suuntaa vihansa muhun ja repii sen takkinsa pois, saman teen sitten minäki ja mulla sattui olemaan laittoman kireä t-paita päällä, loppui kaverin tappeluhalut siihen. :D (ku huomasin kaverin reaktion niin jätin itsekki homman sit vaan siihen ja ilta jatkui :kippis1:

hehe...loistavaa :hyper: vältit turhan tappelun tyylikkäästi :rock:

Kiva nähdä että muitakin käy Tapanilan Erällä!

Työkaveri istui mun paikalla ja jutteli puhelimeen duunissa. Kun saavuin paikalle niin sanoi puhelimessa olevalle "Nyt mun on varmaan hyvä siirtyä tästä, "Timotei" tuli duuniin ja näyttää käyvän sen verta mua useemmin salilla, että tulee nekkuun kohta".

Toinen on mutsilta; "tarviiko sun enää treenaa noita reisiäs kun ei enää housuihinkaan tunnu mahtuvan". Tää lämmitti jo vähän enemmän mieltä. :D

työkaveri istui mun paikalla ja jutteli puhelimeen duunissa. Kun saavuin paikalle niin sanoi puhelimessa olevalle "nyt mun on varmaan hyvä siirtyä tästä, "timotei" tuli duuniin ja näyttää käyvän sen verta mua useemmin salilla, että tulee nekkuun kohta".

*reeeeeps* :D

Ruotsinristeilyllä (joskus helmikuussa?) (vanhojen risteilyt) tuli joku känninen homppeli kysymään että oonko painija :D. Sanoin sitten että ei, ku iha taistelulajeja, nii se oli iha että jösses, ku olin niin lihaksikkaan näkönen, mut hyvältä näyttää.

Samalla risteilyllä sitten valvoja tuli vastaan käytävällä ja kysyi että mitäs bodari, hehe

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Minun hyppiessä alusvaatteisillani äidillä kylässä ollessani, hänen miehensä oli todennut tähän tyyliin äidille, että "onpa tolla meahilla miehekkäät jalat, ku se tos kääntyili niin kauhee lihas möykky erottui reidestä kun sivusta katsoi.

:lol2:

Minun hyppiessä alusvaatteisillani äidillä kylässä ollessani, hänen miehensä oli todennut tähän tyyliin äidille, että "onpa tolla meahilla miehekkäät jalat, ku se tos kääntyili niin kauhee lihas möykky erottui reidestä kun sivusta katsoi.

:lol2:
Pedobear.gif

:lol2: ei vittu mä repesin. joo kyl se karvakäsi näytti vähä vanhemmalta ku 23 :D mä taisin myös näyttää siltä etten tiedä mitä oon tekemässä, kaikki laitteet on niin oudon näkösiä et piti vähä aikaa zoomailla mitä milläkin tehdään.. ja kysyä kun ei kehtaa :( ens kerralla tuu ees moikkaa!
Se "karvakäsi" ei muuten ole edes karvakäsi. :D Ihan suomalainen mies ja nimikin on Arto. :D Ehkä ne kiharat hiukset hämää ja näyttäähän se vähän joltain intiaanilta. En mä sua uskalla moikkaa ku oot niin lihaksikas.

Se "karvakäsi" ei muuten ole edes karvakäsi. :D Ihan suomalainen mies ja nimikin on Arto. :D Ehkä ne kiharat hiukset hämää ja näyttäähän se vähän joltain intiaanilta. En mä sua uskalla moikkaa ku oot niin lihaksikas.

kieltämättä on arto-pojun pohjoismaalaisiin geeneihin siinä tapauksessa jossain vaiheessa eksynyt ripaus eksotiikkaa...:D ja höpö höpö mä mtn lihaksikas edes ole, se on vaa turvotusta natriumin liikakäytöstä :lol2: mut ei oo pakko moikkaa, mä alan hengaa arton kaa...:rock:

Kaupassa tänään kun ostin kananmunia pari pakettia, niin kassa kysy että syönkö keitettynä vai paistettuna. Vastasin: "Molempia, (dramaattinen tauko) joka päivä!" Sitten värisyttelin rintalihaksiani. Oli kassa selkeästi vakuuttunut näkemästään.

Iteltä kysy about 4v sitten terveydenhoitaja että käytänkö steroideja :D vastasin rehellisesti että "en" ja kysyin perusteluita sen kysymykselle: "no sulla on tässä parin vuoden sisällä lihasmassa ainakin silmämääräisesti kasvanut ja sulla on finnejä olkapäissä" :D

Iteltä kysy about 4v sitten terveydenhoitaja että käytänkö steroideja :D vastasin rehellisesti että "en" ja kysyin perusteluita sen kysymykselle: "no sulla on tässä parin vuoden sisällä lihasmassa ainakin silmämääräisesti kasvanut ja sulla on finnejä olkapäissä" :D
Eli jos 15-17v. iässä lihasmassa kasvaa ja tulee finnejä, niin luultavasti käyttää steroideja.:lol2: Ja tämä vielä terveydenhuollon ammattilaiselta!:eek:

Eli jos 15-17v. iässä lihasmassa kasvaa ja tulee finnejä, niin luultavasti käyttää steroideja.:lol2: Ja tämä vielä terveydenhuollon ammattilaiselta!:eek:

Niinpä :D Tosin se oli muutenki aika ihmeellinen hiippari ja vanha ukko, tiedä tuota vanhoillisten ihmisten ajatuksenjuoksua :P Ja vaikkei tuo varsinaisesti kohteliaisuus ollukaan niin muistan että kyllä se mieltä jollain tasolla kohotti, ainaki joku huomas muutoksen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom