Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
hemoglobiinin ollessa 186 lekuri kysyi että käytänkö EPOA. Oliski mahdollista käyttää niin johan hiihto kulkisi talvella!

ja valitellessa ylävatsa kipuja (epäilin itse haimatulehdusta tai jtn), lekuri kysyy että käytätkö anabolisia streoideja? Mieltä ylentävää..

Eli jos 15-17v. iässä lihasmassa kasvaa ja tulee finnejä, niin luultavasti käyttää steroideja.:lol2: Ja tämä vielä terveydenhuollon ammattilaiselta!:eek:

Empä nyt tosta ammattilaisesta sanois mitää. Ainaki, jos puhen on kouluterveydenhoitajasta niin omien kokemusten mukaan ei välttämättä ihan kärkipäätä sillä tietämyksellään:rolleyes:

Huoh tänään yks tyyppi sano jotain että oot melkoinen kaappi, tommonen jos tulis kadulla vastaan niin....en muista miten jatku mut kuitenkin. :david:

Ja oon n. 82kg/183cm enkä ees koita kasvattaa lihasta. :D

Oltiin koulukaverin kans syömässä, jonka kanssa käydään yhdessä punttailemassa. Meidän porukkaan tuli syömään yks luokkakaveri ja pöydästä lähtiessään meni tyttökaverinsa luo ja kuulin, kun tyttö sano että "jaa olit syömässä isojen miesten kanssa". Ei enempää.. :zzzz:

Polven 3 viikkoa sitten operoinut ortopedi tänään kontrollissa:

"Ei sulla varmaan tuu olemaan mitään ongelmaa tuon jalan kuntoutuksessa. Lihasmassa on kuitenkin MELKOINEN"

En tiiä painottiko se jotenki tuota "melkoista" vai kuvittelinko vain :D Jokatapauksessa lämmitti mieltä. Vielä lähtiessä sanoin että pitäis päästä fysioterapeutille kattomaan jonkulaista treeniohjelmaa ku alkaa maistuun ne kuntoutusliikkeet puulta. Lekuri:

"No ilman muuta se raavasta miestä haukkaa kun ei pääse kunnolla treenaamaan"

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hierojalla kuultua: "Harvalla naisella on selässä noin hyvät lihakset"

Baarissa: "Ooksä joku telinevoimistelija, ku sul on noin leveet hartiat". Tuo oli kyllä hämmentävä kommentti :D

Eilen olin mummolassa pitkästä aikaa ja mainitsin siinä sitte, että meen lukion yleisurheilukisoihin kuulaa työntelemään.
Mummo: Miten sä muka saat sitä kuulaa edes maasta ilmaan?

Saatana.

Sain kesälomalla isukin pitkästä aikaa houkuteltua salille kotikonnuilla käydessä. Siellä se lueskeli lehtiä ja teki muutaman etureisikoukistuksen.

Kovaa yritin treenata...paluu matkalla se tokas vaan autossa: "loppujenlopuksi sullakin on aika vähän tehoja kokoon nähden

Semmosta.

Sain kesälomalla isukin pitkästä aikaa houkuteltua salille kotikonnuilla käydessä. Siellä se lueskeli lehtiä ja teki muutaman etureisikoukistuksen.

Kovaa yritin treenata...paluu matkalla se tokas vaan autossa: "loppujenlopuksi sullakin on aika vähän tehoja kokoon nähden

Semmosta.
Vähän tyyliin: Loppujenlopuksi en pidä sun tekemiä saavutuksia juuri minään. Yhtä tyhjän kanssa. (Vaikka olisitkin tehny niiden eteen vuosikausia duunia ruokapuolella sekä reeneissä. Itse pystyisin koska vaan samaan jos vaan haluisin tai jos sitä tai tätä.....:D)

Tänään koulussa otin kunnon lautasellisen ruokaa, kaveri siinä sit pöydäs että nyt tyypil alkaa olee jo miehen kokonen annos. :) mut sitte ku tunnille menossa, tää tarraa narustani, ja huitasee "hitaasti mutta varmasti" :( eipä sitä kyl vielä ookkaa nii hirveesti kehittyny parin viikon G6 taustalla... mutta jos sitä joskus... :rolleyes:

Tänään koulussa otin kunnon lautasellisen ruokaa, kaveri siinä sit pöydäs että nyt tyypil alkaa olee jo miehen kokonen annos. :) mut sitte ku tunnille menossa, tää tarraa narustani, ja huitasee "hitaasti mutta varmasti" :( eipä sitä kyl vielä ookkaa nii hirveesti kehittyny parin viikon G6 taustalla... mutta jos sitä joskus... :rolleyes:

Ite kuulen aika useasti koulussa isosta annoksestani "painonnostajan annos" ja keittäjätkään ei enää jaksa valittaa siitä että mulla on 8 jauhelihapihviä sallitun 3 sijaan, vaan tokaisevat että ei tarvi epäillä jaksanko syyä kaikki :D

Ite kuulen aika useasti koulussa isosta annoksestani "painonnostajan annos" ja keittäjätkään ei enää jaksa valittaa siitä että mulla on 8 jauhelihapihviä sallitun 3 sijaan, vaan tokaisevat että ei tarvi epäillä jaksanko syyä kaikki :D
Ai niin tämähän on tässä tohinassa unohtunut...Lapsuuden traumoja...Olen aina ollut kova syömään !!:)
Oli ystäväni 10-vuotis syntymäpäivät. Ystäväni äiti sanoi jo legendaksi muuttuneet sanat:
Tein kaksi kakkua, kun "pyssykin" tuli !!!:D:lol2:

"En ole pitkiin aikoihin nähnyt noin hyvännäköistä runkoa ja kunnon tarakkaa" Tämän kuulin yhdeltä tutultani, pisti kyllä hymyillyttään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom