Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ku jännitin epäkkäitä niin sisko sanoi: "En tunnusta sua enää veljekseni jos paksunnat vielä tuota niskaas, se näyttää kohta yhtä kauheelta ku Räikkösellä" :D

Latasin kymmenen pakettia tiskille puolen hinnan kananmunia ja vanhempi naisrouva siihen, että sulla taitaa tänään olla leipomispäivä. Ihan kuin olisin joskus ennenkin kuullut...:D

Yleensä kun juhlimassa niin saa kuulla että kyllä voimaa löytyy noin pieneltä mieheltä paljon -onneksi sentään useimmiten tyttöjen suusta. :~)

Lukeeko paidassasi penkkituloksia vai mistä ne sun voimat tietää :D

Siinäpä idea!! Ei tarvisi enää vastata kyselyihin siitä, mitkä painot on käytössä missäkin liikkeessä, kun ne lukisi paidassa. Patentoi tuo idea..

Tolla saatais myös baarissa helposti ja nopeesti otettua selvää kuka on kovin jätkä, kyykky penkki ja mave tulokset paidan selässä.

Töissä valittelin polvee kun oli kipee ja työkaveri totes "Sen siitä saa kun tekee salilla jalkoja". Heitti onneks puolläpällä :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kesällä:
"Ai mä luulin et sä oot syntyny -87. Käytsä sit salilla? Tekee noi lihakset susta vanhemman."
Tänää:
"Nii mulla on tosi nuori naisystävä, jopa suakin nuorempi."
-minä: Minkä ikänen?
"Se on vaan 23v."

On se kiva aina kaupan kassoilla, kun ne aina niin tarkkaan kattelee sitä ikää. Hyvä ku saa muumilimua ostettua -.-

Baarissa, joku random tyyppi: "Jätkä on käyny salilla!"

Tuttu: "Oot treenatun näkönen, harrastatko jotain voimailua?" tai jotain sinne päin... :)

Lämmitti mieltä toi jälkimmäinen kommentti ja motivaatio nousi taas kummasti.

Haen kaupasta satsin vihanneksia, rahkaa, tonnikalaa ja kananmunia. Nuori kassaneiti vilkaisee ostoksia ensin ja sitten mua: "käyksää salilla?"

Itse asiassa oon otettu tuosta. Hän nimittäin oli ensimmäinen joka multa on sitä koskaan kysynyt suoraan :D

Eilen baarissa kaverin kanssa ollessa tuli eräs äijä tiskillä juttelemaan ja kutsui meitä "Punttiäijiksi" "Nää on punttiäijiä!" ja sitä aijemmin taas kaupungilla tuli kaveri vastaan ja tökkäsi vaan vatsaan ja sanoi "Näkyy tulleen salilla käytyä!" Jotain tollaista pientä kommenttia tullut nyt vaihteeksi :dance:

Anoppi tokasi aika osuvasti eilen kun oltiin vaimokkeen kanssa niillä saunomassa ja syömässä. "Juha on kyllä siinä kunnosa että joko nää käytät anabolisia tai sitten nää käytät sitä syntholia". Mitä ton jälkeen voi tehä?? Pidin turpani kiinni ja söin salaattini :D Eniten meni luu kurkkuun sen vuoksi että miten se ylipäätään voi tietää mitä on syntholi? Se on joku lasten sairaanhoitaja tai terveyshoitaja eikä kyllä mun mielestä ihan kuulu sen osioon noi öljyt.

Anoppi tokasi aika osuvasti eilen kun oltiin vaimokkeen kanssa niillä saunomassa ja syömässä. "Juha on kyllä siinä kunnosa että joko nää käytät anabolisia tai sitten nää käytät sitä syntholia". Mitä ton jälkeen voi tehä?? Pidin turpani kiinni ja söin salaattini :D Eniten meni luu kurkkuun sen vuoksi että miten se ylipäätään voi tietää mitä on syntholi? Se on joku lasten sairaanhoitaja tai terveyshoitaja eikä kyllä mun mielestä ihan kuulu sen osioon noi öljyt.

Tais anoppi olla varta vasten käydä netissä ottamassa selvää body asioista, että pääsee vähän näpäyttämää:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom