Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
2. Vittu! Mä luulin tuota muijaks (joku mua about 5-6 vuotta nuorempi kundi sanoi kaverilleen, kun jonotettiin pankkiautomaatille.
Tuota kuulee baarin tjms. vessassa lähes joka kerta. "Eikös tää ollutkaan miesten vessa", vähän kulunut läppä kyllä... :david:

Pari kommenttia..

Kun ryyppäilemässä oltiin kaverilla ja saunassa käytii ja ku ulos tultii nii siinä 1 kaveri terassilla että "jätkä näyttää iha joltai nyrkkeilijältä!"
Ja toinen kerta ku serkku sano että "sustaha on kasvanu jo mies" tms... vähä olin ehkä kasvanu sitte viime näkemästä ja siitäki oli 1½ vuotta.

Kaverin suusta : "ethä sä mahu koht enää luokkaa sisää ku oot noi saatanan levee!"
ja toinen tyttökaverin suusta : "Mun silmät taitaa olla väsyneet..ei,ei sun hauis oo kasvanu" Ja taas motivaatio katossa!

joo, tämmöstä porukoitten kanssa:

äiti: jjaa, MIKÄS se tämmönen pussi on, hera80...
minä: jjoo...
äiti: et kai vaa oo mömmöjä ruennu vetää
minä: joo, kauheesti mömmöj ni rupee lihakset kasvaa. :DDDD
äiti: me ei kohta anneta sun ostaa näitä kun MAKSAA NIIN PALJON, syöt vaikka sitä tonnikalaa ja raejuusto tän sijaan...
minä: FFFFUUUUUU---:curs::curs:

että tämmöstä, pari kertaa ku uimassa kavereiden kaa ollu ni sanovat että "hei, jännitä vatsaas" "kato, tossahan on jo pari palikkaa" ... : DDDD mutta juu, vähä :anssi: toi porukoitten heitto jauhoist... :jahas:

Yleensä jos tulee puheeks niin sieltä tulee vaan haukkuja "mitä järkee treenaa noin useasti" "emmä aikaa maksais et pääsisin salille" :(. Kaikkea tuon tyylistä, en oikee tiiä mitä vastais niille, väliäkö sillä mitä ne ajattelee

Serkkupojan häissä oltiin hetki sitten rivissä isän ja toisen serkun kanssa niin joku sieltä taustalta kommentoi joku että taitaa olla teillä sukuvika tuo pienuus.
Itellä sinä aamuna saunan jälkeen 100,5kg ja isällä 124,6kg ja serkku joku reilu 120kg.

Laitahan kuvaa takalistosta ;) Tänään perhetuttu sano että mulla on nyt "hirviä pates", otin sen kyllä vittuiluna ku ei se oo mikää iso :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tultiin juuri Turkista. Olin ravintolassa syömässä ja tarjoilijat halusivat vääntää kättä (ei pärjänneet). Yksi kysyi kauanko oon treenannut salilla ja vastasin että 6-7 vuotta. Sitten kaveri kysyi : "then why are you so small and fat?":jahas:

Yleensä jos tulee puheeks niin sieltä tulee vaan haukkuja "mitä järkee treenaa noin useasti" "emmä aikaa maksais et pääsisin salille" :(. Kaikkea tuon tyylistä, en oikee tiiä mitä vastais niille, väliäkö sillä mitä ne ajattelee

Kateellisten puhetta :thumbs:

Menin tossa pippaloihin viime vloppuna ja ku pääsin ovesta sisään ni tuli kundi morjestelee ja kysy et oonko painija.
No siinä kelasin et noh kaipa tuonki kohteliaisuutena ottaa, lisäs siihen sit sen jälkee nii et ku noi korvat on samallaiset ku painijoilla
Siinäpähän hajosin sitte :D
Eipä sillä vaihtelu virkistää niihi hauis kommentteihi :)

Vastaa: "Mitä järkee dokaa noin useesti?" ja "En mä ainakaa maksais siitä, että pääsen baariin ostamaan kaljaa, jota saan 5 kertaa halvemmalla alepasta."

Vastaa: "Mitä järkee dokaa noin useesti?" ja "En mä ainakaa maksais siitä, että pääsen baariin ostamaan kaljaa, jota saan 5 kertaa halvemmalla alepasta."

Tai voi jättää kysymyksen vaan siihen, että: "Mitä järkeä on dokaa? Käytät helvetisti rahaa siihen että pääset jurriin ihan vaan sen takia, että sulla olis pokkaa mennä vonkaa joltain rumalta jurriselta lehmältä pillua?"

Spurguilta ne parhaat kommentit aina tulee....

Eilen illlalla olin kävelemässä kaverin kans pitkin keskustaa limukkapullo kourassa.

Yhtäkkiä puskista hyppää raitapaitainen käppänä joka viittoo meille keskellä katua semmoisessa klonkku-asennossa.

Kun tullaan kohdalle, niin papparainen lyö kätensä minun olkapäälle.

"Siinä on MIES."
"ai... moro."
"Siinä on leveäharteinen, voimakas, hhhhhelvetin komea, viisas ja kaunis mies."
"oho... kiitti."

Ja sen jälkeen juoppo kiinnitti huomionsa meitin kaveriin.

"Ja sinä... sinä olet vähän pieni... mutta sinussa on jotain taianomaista." (hah... :D)

... papparainen kuitenki liukeni kohtuullisen pikaseen ku selvis, että mun kädessä olevassa limukkapullossa ei todellakaan ollut muuta kuin limpparii.... et tota... :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom