Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Spurguilta ne parhaat kommentit aina tulee....

Eilen illlalla olin kävelemässä kaverin kans pitkin keskustaa limukkapullo kourassa.

Yhtäkkiä puskista hyppää raitapaitainen käppänä joka viittoo meille keskellä katua semmoisessa klonkku-asennossa.

Kun tullaan kohdalle, niin papparainen lyö kätensä minun olkapäälle.

"Siinä on MIES."
"ai... moro."
"Siinä on leveäharteinen, voimakas, hhhhhelvetin komea, viisas ja kaunis mies."
"oho... kiitti."

Ja sen jälkeen juoppo kiinnitti huomionsa meitin kaveriin.

"Ja sinä... sinä olet vähän pieni... mutta sinussa on jotain taianomaista." (hah... :D)

... papparainen kuitenki liukeni kohtuullisen pikaseen ku selvis, että mun kädessä olevassa limukkapullossa ei todellakaan ollut muuta kuin limpparii.... et tota... :rolleyes:

ahahaha hitto ku repesin :hyper:

:david:

Kouluun mennessä ekana päivänä (dieettasin maalis-touko), ilmeisesti pikkasen turvonnutkin kesän aikana:

Kaveri: "ootko käynyt salilla, vai mäkissä? Vai molemmissa?"

Taidan olla hyvissä rasvoissa... :jahas:

Tultiin juuri Turkista. Olin ravintolassa syömässä ja tarjoilijat halusivat vääntää kättä (ei pärjänneet). Yksi kysyi kauanko oon treenannut salilla ja vastasin että 6-7 vuotta. Sitten kaveri kysyi : "then why are you so small and fat?":jahas:

...ja sitten tie vei lähimpään apteekkiin.

Ei vaan oon saanut sellaisen käsityksen, että käyttö on yleisempää kuntosaliharrastelijoilla Turkissa ja muutenkin siellä päin, kuin esim. täällä Suomessa. Miettivät varmaa, että onpa surkea kaveri:D

Tuossa muijakaverin kanssa istuttiin iltaa joku viikko sitten ja se sitten huomas mun yhen käsipainon(15kg) ja rupes sitä kaksin käsin nostelee. Tein sitten muutaman hauiskäännön sen mieliksi ja eikös se sitten tokassu: "oho, sieltähän tuli ihan hauis näkyviin!" :D

Oli vielä oikein hämmästyny ilme sillä, ei vittu että meni kyl fiilikset kohilleen. Ei vissiin paljoa normaalisti siis erota mitään.. :/ Siitäkös sitä lisä potkua treeneihin tuliki. :)

Sillon tällöin tulee palautetta, ku käytiin kaverin kanssa puntarilla ja kaveri painaa vähän enemmän, tokasin vaan, ettei vielä olla samoissa painoissa, kaveri pisti " joo,mutta sulla onki kaikki lihasta" :), sitte isällä se meinaa ottaa vähän tai aika paljoki luonnon päälle. Jopa kerran ku alottelin salilla käyntiä nii isäntä sano salin jälkeen, ettei kannatais syä niin paljoa (siis eli proteeni annosta salin jälkeen). Nykyään sillä on sitte pakko mielteenä koittaa tulla puristeleen hauista ja alkaa esitteleen omaansa surkastunutta hauista, varsinki pikku maisteissa :). Ja äiteeltä on kanssa tullu kommentia ku istuttiin olohuoneessa ja oli reikä farkuissa polvien kohalla, nii emäntä kysyy "Mikä patti sulla on tuossa polvessa" Se on ihan lihas vain :lol2... Alko kyllä naurattaa vähän :D

Koulussa Kotitalouden opettaja sanoi, että säähän oot lihaksikas, ja sitten kysyi peruskysymyksen et kai sää käytä niitä HORMOONEJA? :hyvä: :lol2:

Törmäsin tuttavaan jota en ole nähnyt about puoleen vuoteen... alku moikkauksen sijasta sanoi mulle: "Oho! Missäs sä olet kesän juoksennellu, on kuosi meinaan aika kohillaan!" Koko loppu viikko, vai oliko se vuosi pelastettu!!!:dance2:

On näköjään olankohautukset yms muut hinkutukset menneet sinne minne pitääkin. Oli firman saunailta perjantaina. Nojailin sitten teranssilla ilman paitaa pöytään. Nojasin jotenkin niin, että toinen epäkäs pullistui ylös päin. Yksi työkaveri yht'äkkiä repes ja kysyi:

"mikä vittu toi nyt sitten on"
minä siihen ihmeissäni: "nii mikä"
työkaveri: "no tuo tuossa, tossa niskassa"
minä: "jaa, no se on epäkäs"

Kummastelivat siinä lihaksen nimeä ja joku kysy sitten et no minkäs muun nimisiä lihaksia mulla on johon tottakai jännitin ensin toista hauista ja taisin nimetä Bellaksi ja toinen tais olla Donna.

Oli muuten kova saunailta :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kesällä on varmaan tapahtunut jotain outoa kehityksessä:

Menin bileisiin ( meijän tiedekunnan semmone iso kerhohuone), ni heti ovella yks luokkalainen tarras kiinni haukkariin ja sano et hirmune pala sulla :worship:
Sitte saunan jälkeen pyyhepäällä käppäilin ni seuraavaks kuuluu "en o koskaan nähny noin leveit hartioit". Eikä loppunu viel siihen vaan piti selkääki näyttää. Tosin käännyin vaan ku en lonkero kädes mitää tuplahauis-posei kehdannu ees alkaa yrittämään :lol2:
Ja viel kiertotietä kuulin koulussa et kauheesti oli kesän aikana kasvanu toi poika...

Eikai paris kuukaudes tommost voi vanha mies natuna saada :wtf:

Muutin tossa alkuvkosta Tapanilaan ja päätin sit eilen kokeilla Tapanilan erän salia ku se tossa lähellä on...nooo, joha siel joku karvakäsi tiirailee jonkun aikaa ja sit ku oli keskustelu etäisyydellä ni heitti ihan ohi mennen: "Näkee et on rautaa nostettu". Kyllähän siinä tietty ihan hämilleen meni mukavasta kommentista mut toisaalta ois miel tehny kommentoida takas et ei ku mä tykkään tääl hien ja paskan hajussa vaa käydä esittelee mun jumppatrikoita...:D

no sit tänään oli mun ensimmäinen roinaepäily (nii-i, olin itekki ihan että mitä v*ttua:lol2:), hävettää sanoo, mutta siis naamakirjassa. Joku jenkki laitto viestiä mis oli suunnilleen et; taidat tykätä lihaksista, eikös roinat (käytti ilmaisua special supplements) ole laillisia Suomessa? :puntti:

"Ootsä joku vitun painija?"
"Nope"
"No nosteletkos sinä sitten painoja?
"Oujea"

Minun ja jonkun randomtytsyn välinen keskustelu baarissa. Se oli kylläkin joku kaverin kaveri, vaan enpäs ennestään tuntenut, lämmitti kyllä mieltä, vaikken nyt hääppöisessä kunnossa ollutkaan :)

Pyöräillessä jouduin soittamaan kelloa, kun kaksi leveää naista ja miestä tukki pyörätien. Ohi mennessäni yksi nainen huusi: "Hyi helvetti! Urheilija!"

ja meikäläinen vaan haaveilee urheilijasta...:D

Kaksi vanhaa mummoa oli tukkineet jalkakäytävän rollaattoreineen ja höpisivät siinä jotain. Käppäilin samaa jalkakäytävää pitkin ja toinen mummoista totes "voi sentään, taidetaan viedä koko tie tässä" ja ryhtyi sitten siirtymään sivuun. Sanoin että eipä tässä mitään ja astuin alas autotielle siitä jalkakäytävältä, väistin mummot ja sitten hyppäsin takaisin jalkakäytävälle.

Kuului takaa "Voivoi, kyllä niillä nuorilla on sitte hyvät jalat ja leviät hartiat..." ja jatkoivat sitten jotain juttelua.

Oli tuosta jonkun aikaa hyvä fiilis vaikkei nyt kummoinen huomautus ollut. :)

Duunissa nostelin ja auttelin miespuolista asiakasta sängyltä pyörätuoliin.
"Ei sunkaan tartte käydä enää salilla, alat vaan täällä mun luona käydä useemmin."

En oo edes kertonut sille että käyn salilla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom