Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo eipä noita youtuben kommentteja voi kovin tosissaan ottaa. Toi oli kyllä ihan perus youtube-laatua taas. Siellä ei kyllä aina tiedä, että trollaako porukka tahallaan vai onko niin tyhmiä ihmisiä oikeasti olemassa. Suurimmassa osassa tapauksia epäilen toista vaihtoehtoa ja se on itseasiassa aika surullista.

Näitähän on youtube täynnä, ihan itkettää lukea niitä kommentteja joita sinne postaillaan. Muistuupa eräässäkin videossa jossa joku tyttö/nainen pystypunnersi 50kg, niin eikös jonkun kusipään(miehen, totta kai) pitänyt laukaista että itsellään menee enemmän :curs:
Jep ärsyttävää ehkä, mutta en kovin tosissan ottaisi. Minua ennemmin huvittaa kun lukee niitä tyhmiä kommentteja ja ajattelee, että suurimmasta osasta tuskin on mihinkään oikeasti.

Tänään tuli eka kunnnon positiivinen kommentti! :dance2: Autoin vanhaa mummoani autoon ja se otti käsivarresta kiinni ni totes vaan "ohoh! ompas patti kasvanut"

Kävin tossa porukoitten luona taas kyläilemässä ja tietenkin napsahtaa nakki mennä äitin kanssa kauppaan. Noh, kaupasta pois tullessa tietysti otan molemmat kassit kärrystä ja olen lähdössä autoa kohti niin eikös äiti kysy "Jaksatko molemmat?". Ei taida treeni paljon vielä näkyä päällepäin :D

Viime keskiviikkona koulussa istuin hissan tunnilla musta t-paita päällä kun hissan ope kysy suoraan kesken tunnin koko luokan eessä että " käyksää puntilla?" vastasin
vaan "no miten niin? kyllä sitä tulee aina käytyä" "eiku tuo sun hauis näyttää niin eloisalta" :D sen jälkeen oli hieman hieman leija olo loppupäivän ajan :)

Toinen hyvä kommentti tuli tuossa kuukausi sitten kun olin ulkomailla isän luona käymässä, oltiin siinä isukin kanssa autotallin
luona kun naapuri sattu tulemaan siihen juttelemaan ja sano sitten mua "muscle maniksi" ja kyseli monestikko käyn salilla viikossa ja muuta vastaavaa :rolleyes:

Muutenkin aina kavereilta kuulee nuita kommenteja kuinka hauis on kasvanu ja aina tykkäävät puristella hauiksiani tai pyytävät jännittämään habaa, ja yksikin kaveri on joskus haukkunu "hormonihiireksi".

Viime viikolla duunikaveri kysy, että kauanko mä nyt oon käyny salilla.

Kerroin, että nyt kutakuinkin vuosi tullut putkeen käytyä, niin kommentti oli: "No ei se ainakaan käsistä näy" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täytyy tunnustaa että itte menen kehuista / hyvistä kommenteista sen verran hämilleni perinteiseen suomalaiseen tapaan, että pitää ruveta selittelemään jotain "noh, on tässä vielä pirusti työtä jäljellä, pohkeet on paskat" jne jne jne. Pitäis vaan suoraan sanoa että "kiitti, on tässä pirusti työtä tehty".

Onhan se mukavaa toki kun kehutaan mutta... Paljon helpompaa meikäläiselle jos joku tulee ja sanoo että kuules, sun takareidet lagaa perässä muuta kroppaa. :/

EDIT: No pistetään kommentti vielä joka tuotti hyvää mieltä. Eli "huhhuh, johan on kovettumat kämmenissä, kätellessäkin tuntuu". :)

Paras itselle tulleista tuli tänään töissä. Kävin siinä ruokatunnilla vaa'alla ja toinen kysy, että paljonkos se näytti. Sanoin sitten, että xx kg ja se sitten sanoi "no on se vähän pullukka". Toinen työkaveri sitten siihen, että:"nii, hatioista..." :D menin sitten tyytyväisenä pelaileen korttia.

Kaveri sano tänää ku käveltiin ruokailusta takasinpäin että "Kuulitko ton?"
Sanoin "et joo se puhu jtn isosta kaveristaan."
Tää sit heitti että "ei se kaveriaa meinannu ku sua" :)

"Olit joskus kyllä ihan hyvässä kunnossa" Sitä se säännöllisen epäsäännöllinen treenaus teettää:(

Tää ei liity saliin, mutta ulkonäkööni yleisesti:

1. Sä näytät ihan Jeesukselta (näin sanoi rakas äitini nähtyään mut tukka auki ja täysparrassa)
2. Vittu! Mä luulin tuota muijaks (joku mua about 5-6 vuotta nuorempi kundi sanoi kaverilleen, kun jonotettiin pankkiautomaatille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom