Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Salilla ollessani eräs mies tokaisi minulle, kun olin vääntämässä leukoja myötäotteella: "Eikös sulla viimeeks ollu lisäpainoja tossa hommassa?" "Joo, oli sillon ku tein vasta-otteella, tää myötäote on mulle vähä uutta ni teen ilman lisäpainoja." Mies oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi: "Ok, sillon ku viimeeks teit niillä lisäpainoilla niin oli pakko ite kokeilla sun lähettyä, eihän siitä mitää tullu" :)

Tänää korisreeneissä pelasin ilman paitaa. Ex-apuvalmentaja oli tulossa omiin harkkoihin, en siis ollut nähnyt moneen kuukauteen tätä herraa. Kun harkkojen lopussa kävelin sen ohi niin se sanoi: "********** hirvees fysiikas"

-hyvä mieli tuli:)

oon kassalla töissä nii eilen yks vakkari asiakas tokas että: " Mää kattosin et susta on tullu vähän tollanen piiffi, sillon ku alotit(syyskuu 08) olit viä hoikka poika.." sano viä että taitaa tää kaupan työ käyä treenistä, mutta oikasin että käyn toki salillakin;).
Ainahan tollanen mieltä lämmittää vaikka sanoja oiskin puolituttu 50v naine

Kun on kehittyny ni kaverit yleinsä kehuu. Meillä päin tosin on muutenkin tapana kehua toisten suorituksia ja kannustaa kavereita urheiluun mukaan.

No ei varmasti asu, ei tollanen oo täällä mahdollista :P

Ainoa mikä täällä on mahdollista on helvetinmoinen kateus.

Kaveri koitti hieroa vähän hartioita ja kommentoi "jumalauta, enpä ole näin leveisiin hartioihin ennen koskenu. Äijällähän on täällä lihasta"

Koululla oli hyvä ku istuttii penkeillä, niin yks tyttö tarttu yht`äkkiä hauikseen ja mähä vaistomaisesti sen jännitin. Noo siihe tyttö tokas keskellä käytävää(täynnä porukkaa) että " ei stna mikä haba, eihän mun käsi riitä ees toiselle puolelle(tarkotti ojentajista hauiksen päälle). Olihan se mukavaa ku parin vuoden reeni saa tunnustusta n.150 oppilaan edessä :dance:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen ku koulut alko nii pari tsiksiä puristi tisseistä mua ja sano että tissit kasvanu :D

Kai puristit takas ;).
No joo ohan noita komennetteja tullu tyyliin: "vittu sulla on toi selkä levinny" ja "näytä haukkaa, tai no näkeehän sen tosta lepotilastaki et on iso" :hyper:. Kylhän ne aina motivoi mutta ite kyllä tunnen itteni ihan pieneks, ja parempi niin. :puntti:

Ite oon kuulluu vai näitä perus ''ootko bodannu'' ja yks tyttö sano kerran myös: ootpas sä kasvanu, sullaki toi murrosikä alkanut''

Habaa tosiaan on aikojen saatossa pyydetty näyttämään varmaan miljoona kertaa, ekan kerran muuten kun leikillään 7. luokalla, kun työnnettiin koulussa kuulaa. Näytin vaan sen oikean, koska vasemmassa kädessä oli pelkkä kuoppa :D Oli kädet kehittyny vähä eri lail, kun oikealla olin viskonu keihästä ja kuulaa 10 ikäsestä jo harva se päivä.

"your gay.... i can rep that 5 times and im 17"

YouTube :haart:

Varsinki just kersat vittuilee toisille netissä :D:D

Kattoo jonku teini-ikäsen ikäsekseen ja kokosekseen vahvan jätkän videoita ja yli puolet kommenteista on tyylii "LOL im a year younger and i can do that too!"
Tai tyyliin "I can do twice that much but ure still strong!" :rolleyes:

Varsinki just kersat vittuilee toisille netissä :D:D

Kattoo jonku teini-ikäsen ikäsekseen ja kokosekseen vahvan jätkän videoita ja yli puolet kommenteista on tyylii "LOL im a year younger and i can do that too!"
Tai tyyliin "I can do twice that much but ure still strong!" :rolleyes:

Näitähän on youtube täynnä, ihan itkettää lukea niitä kommentteja joita sinne postaillaan. Muistuupa eräässäkin videossa jossa joku tyttö/nainen pystypunnersi 50kg, niin eikös jonkun kusipään(miehen, totta kai) pitänyt laukaista että itsellään menee enemmän :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom