Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Koulussa luokkalaiset pelleili nippusiteillä ruokatauolla kun itse otin lepoa pulpetilla ruokailun jäljiltä niin kaveri tuli laittamaan nippusidettä hauiksen ympärille.

Kaveri: Ei tää mee täst ympäri, älä jännitä sitä habaa!
Minä: En mä sitä jännitä.

Ihan mukavasti lämmitti mieltä vaikka ei nyt suoranaine kehu ollutkaan :rolleyes:

Koulussa luokkalaiset pelleili nippusiteillä ruokatauolla kun itse otin lepoa pulpetilla ruokailun jäljiltä niin kaveri tuli laittamaan nippusidettä hauiksen ympärille.

Ihan mukavasti lämmitti mieltä vaikka ei nyt suoranaine kehu ollutkaan :rolleyes:

Ja mitenköhän iso noin valtava haba on?:hyper:

Ole onnellinen, etteivät viiltäneet kaulaa auki. Hauis pelasti sinut.

Eräs naispuoleinen henkilö: '' Helvetti, että sun jalat on lihonu '' :(

Tämä kyllä vähän ärsyttää, kun monet naispuoliset tuntuvat ajattelevan että jaloissa ei ole lihasta. Eli kaikki kehut jalkojen osalta menevät näille tikku-ukoille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
työporukan oltiin kuntosalilla tänään ja vedin ylätaljaa 90kg:lla ja rupeaa takaa kuulumaan oho sehän liikkuu kevyesti, o sillä näköjää muutakin käsissä ku luut.. mitä aineita nä vedät työkaveri sano vitsillä:D

Mä en kyl tiedä mimmosia trikoita jengi sit käyttää, mut ei kyllä jostain reisitaskuhousuista tms näy lihasten muoto läpi vaikka olis mimmoset tukit.

Yks päivä vetelin leukoja pihalla nii kaveri sitte sano et "vittu että sää oot köntti nykyää" ja kyllähä tuosta tuli iha hyvä mieli ku saa hyvää palautetta nii jaksaa punttailla viel enemmä:puntti:

Mä en kyl tiedä mimmosia trikoita jengi sit käyttää, mut ei kyllä jostain reisitaskuhousuista tms näy lihasten muoto läpi vaikka olis mimmoset tukit.

No joo housutkin vaikuttaa, mutta kyllä ainakin semmosilla suhkot kireillä farkuilla sopivasti istuessa etureiskat erottuu jos niitä vaan on. Useammankin kerran niitä on sitten tultu hipelöimään.. :rock:

Mutta sen verran pitää vielä antaa siimaa että jos on kauttaaltaan oikeasti paksut kintut eikä ns. etureisi painotteiset niin ne varmaan kyllä näyttää housut jalassa läskeiltä joidenkin mielestä.

Ei oo kukaan mun jaloista sanonu mitään vaikka onkin aika isot reiskat. Jotenki aina ollu isot jalat vaikka en oo sen enempää niitä treenannu. Farkkujakin saa nykyään repiä päälle kun reiskat vaan kasvaa :D

Sillon jokelan koulusurmien aikaan kaverini (tyttö) sanoi että "onneksi minun ei tarvi tommoisia pelätä kun ****(nimeni) on niin lihaksikas". En kyllä sitten tiedä että miten se lihas semmosiin juttuihin auttaa, mutta kyllähän se motivaatio parantu. Silloin olin kyllä ihan kukkakeppi, eikä kyllä vieläkään kuin 15kg lihasta sen jälkeen tullut.

Hmm, mieleeni tulee kaksi kommenttia joista toinen tapahtui lukio ikäisenä. Tultiin lomien jälkeen kouluun ja kaveri sitten tokaisi: "Jätkähän on käynyt salilla, oot ihan selkeesti kasvanut!". Kommenttihan oli ihan kiva, mutta syy miksi olin kasvanut oli, että söin koko kesän roskaruokaa aina kun olin ruokatunnilla + sitten kotona kaikkea mitä kaapeista löytyi. Painoja päin en tuona kesänä edes katsonut, eli oli se meikäläisen "kasvu" +11kg tuosta mahan kohdalta! :D

Toinen kommentti oli tässä hiljattain, kun näin vanhan opiskelukaverini joka sanoi: "Sähän näytät nykyään hyvältä, käytkö salilla tai jotain? Koulussa sä olit sellainen pallo.". Tähän kommenttiin syynä oli mitä todennäköisemmin se, että olin työllä ja tuskalla saanut laihdutettua. Toki painoja nostellut, mutta lihaksista en kyllä puhuisi mitään.

Eli kun on paksummat jalat kun tikkujaloilla = huono, tosi paljon paksummat = hyvä? :hyper:

Kun ei siinä sitä läskiäkään ole.
Jep! Vielä kun on jalat sellaiset, että reisissä erottuu kunnolla lihat, mutta sitten se loppujalka on yhtä tikkua niin näyttää helposti siltä, että sielä mitään muuta oo ku läskiä roikkumassa..

Noh, tikut ne joka tapauksessa vielä on, että ei mitkään kommentit motivaatiota kadota.. Perkeleen kovaa reeniä vaan!! :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom