äiti sano eilen että: "otahan tuosta mustikkapiirakkaa mukaan töihin"
lämmitti mieltä mukavasti..
Nyt meni ohi aiheen? :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
äiti sano eilen että: "otahan tuosta mustikkapiirakkaa mukaan töihin"
lämmitti mieltä mukavasti..
Sarkasmiparkasmi. :hyvä:Nyt meni ohi aiheen? :lol2:
Ei avautunut mullekkaan:itku:Nyt meni ohi aiheen? :lol2:
Ei avautunut mullekkaan:itku:
Koulussa luokkalaiset pelleili nippusiteillä ruokatauolla kun itse otin lepoa pulpetilla ruokailun jäljiltä niin kaveri tuli laittamaan nippusidettä hauiksen ympärille.
Kaveri: Ei tää mee täst ympäri, älä jännitä sitä habaa!
Minä: En mä sitä jännitä.
Ihan mukavasti lämmitti mieltä vaikka ei nyt suoranaine kehu ollutkaan![]()
Ole onnellinen, etteivät viiltäneet kaulaa auki. Hauis pelasti sinut.Koulussa luokkalaiset pelleili nippusiteillä ruokatauolla kun itse otin lepoa pulpetilla ruokailun jäljiltä niin kaveri tuli laittamaan nippusidettä hauiksen ympärille.
Kaveri: Ei tää mee täst ympäri, älä jännitä sitä habaa!
Minä: En mä sitä jännitä.
Ihan mukavasti lämmitti mieltä vaikka ei nyt suoranaine kehu ollutkaan![]()
Nipparit oli muistaakseen 30cm pitkiä eli eipä tuo nyt valtavaa ollu nähnykkään :DJa mitenköhän iso noin valtava haba on?![]()
Eräs naispuoleinen henkilö: '' Helvetti, että sun jalat on lihonu '' :(
Ei avautunut mullekkaan:itku:
Tämä kyllä vähän ärsyttää, kun monet naispuoliset tuntuvat ajattelevan että jaloissa ei ole lihasta. Eli kaikki kehut jalkojen osalta menevät näille tikku-ukoille.
Pläty, Kyllä se muuttuu sitten ku ne lihaksen muodot erottuu housujen kans.. :D
Mä en kyl tiedä mimmosia trikoita jengi sit käyttää, mut ei kyllä jostain reisitaskuhousuista tms näy lihasten muoto läpi vaikka olis mimmoset tukit.
Jep! Vielä kun on jalat sellaiset, että reisissä erottuu kunnolla lihat, mutta sitten se loppujalka on yhtä tikkua niin näyttää helposti siltä, että sielä mitään muuta oo ku läskiä roikkumassa..Eli kun on paksummat jalat kun tikkujaloilla = huono, tosi paljon paksummat = hyvä?
Kun ei siinä sitä läskiäkään ole.