Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:offtopic:

Eiköhän tän ketjun idea ole aika selvä. Joku kommentoi/huomauttaa jotain kuntoon yms. liittyvää ni voi sit tänne kirjotella. Ei kai tässä pitäs mitään säädöksiä olla, että ei pidä kirjottaa enne ku ite ahnuld kehuu gluteus maximuksen säikeitä.

Ja, että ei ihan ohi aiheen mene niin kaverin vaimoke sanoi kaverilleni, että kyllä sä aika laihalta näytät kun Jonskiin vertaa. Hymyilytti :dance:

Empä minä muuta kommenttii saa ko jos joku kaveri sattuu ottaan käsivarresta kiinni niin "Oho täälhän on perkele jotain".

Koulujen alettua viime syksynä käppäilin koulun käytävällä t-paidassa ja eräs heppu letkautti että "ootkos bodannut?" Mietin että mitä vittua, olin tuolloin heilutellut parin kilon käsipainoja ehkä kuukauden verran, itse en ainakaan ollut huomannut MITÄÄN kehitystä... oliko sitten vittuilua narukäsistä? Ei mitään hajua. Ei sinänsä kumma kommentti, mutta olosuhteisiin nähden oli :S

Koulujen alettua viime syksynä käppäilin koulun käytävällä t-paidassa ja eräs heppu letkautti että "ootkos bodannut?" Mietin että mitä vittua, olin tuolloin heilutellut parin kilon käsipainoja ehkä kuukauden verran, itse en ainakaan ollut huomannut MITÄÄN kehitystä... oliko sitten vittuilua narukäsistä? Ei mitään hajua. Ei sinänsä kumma kommentti, mutta olosuhteisiin nähden oli :S

Hyvä muisti sulla, jos viime syksyn huomautukset muistat :)

Todennäköisesti pään aukomista tuo oli. Itsekkin joskus hauskana kaverina aikoinaan letkauttanut kun joku kävelee appelsiinit kainalossa liian kireä t-paita/wifebeater päällä.

Itse muistan yläaste ajoilta, kun olin yksikseni treenailemassa ylätaljaa niin siinä sitten semmonen teinilauma kaveli ohi ja yksi niistä sanoi ääneen, että "mitä vit*?:eek:" Luultavasti ihmetteli sitä, kun olen/olin niin pienikokoinen ja vedin ylätaljaa lähes yli oman painon (pienestä nassikasta asti vetänyt leukoja ja joskus lisäpainoilla). Tekniikassa tuskin oli moittimista (tai no ainahan sitä on, teki sitä kuka vain) joten pistän tuon lausahduksen painomäärän piikkiin. :) Vittuilua tai ei, se antoi lisäpotkua treenille.

PS: Se teinilauma rynnisti lähes suoraa penkkaamaan :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kylpylän höyrysaunassa näin naispuoleisen opiskelukaverin. Oli hetken hämillään, ei ehkä arvannut näkevänsä saunassa ketään tuttua munasillaan, mutta totesi sitten seuraavaa:

"Sulla on isoin ***** minkä olen koskaan nähnyt. Eipä ole ennen tuollaista ****** vastaan tullut." Lämmitti mieltä kovasti.

Feikki edit: Kehui siis selkääni..

Kylpylän höyrysaunassa näin naispuoleisen opiskelukaverin. Oli hetken hämillään, ei ehkä arvannut näkevänsä saunassa ketään tuttua munasillaan, mutta totesi sitten seuraavaa:

"Sulla on isoin ***** minkä olen koskaan nähnyt. Eipä ole ennen tuollaista ****** vastaan tullut." Lämmitti mieltä kovasti.

Feikki edit: Kehui siis selkääni..
Älä kerro s-kolmoselle,oli häivähdys kiihottumista kysymyksen sävyssä.

Varsin kummallinen kysymys tuli oman ikäiseni suusta jokin aika sitten. Olin salilla yksisseni treenit vetäny sitten suihkun puolella semmonen aika pieni veikkaan 15-16v poika kysy, että mistä sä hommaat steroideja :hyper: mietin hetken, että näytänkö oikeesti niin isolta jonkun silmään vai mitä ja vastasin keittelen ite kotona nokkosista :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom