Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse oisin tuohon vastannu "- kyllä on" jonka jälkeen kun tämä ois aivovammasta maininnut niin siihe sitte "juuh mutta onpa hyvä että oon vielä näi nuori ettei ihan sinun tasolle oo kuitenkaa kehittyny"Mut ei... äijä rupee räyhään onks sun pakko kulkea tästä. Mä vastaan tsori tai jtn. Laitan repun penkille ja meen hakeen vettä. Tän jälkeen tää äijä tulee ja paiskaa täysii oven kiinni. Sit hetken kuluttua mä tuun pois WC:stä. Niin tän äijän tilitysjatkuu. Pieni hiljainen hetki ja pahannäköistä mulkoilua, jonka jälkee tää tokasee. Sul on varmaan joku aivovamma.
Vinkkasitko tätille näon tarkastuttamisen tarpeellisuudesta?:DTänään tuli taas kivaa kommenttia, kun olin uimahallissa pulikoimassa. Siinä juttelin yhden valvojarouvan kanssa, että miten kannattaa sovittaa tää uiminen muun treenaamisen kanssa, kun ollaan dieetillä. No sehän sit kerto mulle avuliaasti, että mun ei kannata pelästyy vaikka se paino pari kiloa nousis tässä untiharrastuksen+dieetin alussa. Saattaa kuulemma muhunkin tarttua lihasta kun aloitan treenaa kovaa.. Aamupaino 96kg-183cm-rasvat noin 12%
Tänään tuli taas kivaa kommenttia, kun olin uimahallissa pulikoimassa. Siinä juttelin yhden valvojarouvan kanssa, että miten kannattaa sovittaa tää uiminen muun treenaamisen kanssa, kun ollaan dieetillä. No sehän sit kerto mulle avuliaasti, että mun ei kannata pelästyy vaikka se paino pari kiloa nousis tässä untiharrastuksen+dieetin alussa. Saattaa kuulemma muhunkin tarttua lihasta kun aloitan treenaa kovaa.. Aamupaino 96kg-183cm-rasvat noin 12%