Parhaat huomautukset

Isäntä meinas kotona että "ethä vaa käytä mitää niitä kiellettyjä aineita, ei se oo luonnolista että paino nousee noin nopeeta".

Ei ainakaan omaan silmään ole fläsää kertynyt, kai... :rolleyes:

Taisi olla tuossa eräänä päivänä hieman kireämmänpuoleinen paita päällä. Välittömästihän siitä tuli kommenttia:

Yks muija: "Vähänkö tolla Masalla on isot tissit! Mä en oo ennen huomannutkaan."

Minä: "Jaa, pärjäänkö jo sulle, hehheh?"

Muija siihen: "No mut sulla noi on ihan lihasta. Teetkö sä paljon penkkiä?"

Minä (huom. todenmukaisesti :)): "En lainkaan."

Muija: "Ai jaa, ala tekeen niin saat kans C-koon kupit. :)"

Vietnamissa (Saigon/HCMC) johtaja esitteli mut toimiston henkilökunnalle keskustelu siirtyi ruuan tilaamiseen kun kerta ravintolassa oltiin, ja seuraavaksi kyseltiin että riittääkö nää tilaukset mulle. Johtaja totesi että "otetaan nyt jotain muutakin kun toi syö niin hirveesti, kato nyt... ei se käsi ole normaali". Siitä sitten joku keksi kysellä paljon nostaa jne. jne.

Olin mummon luona kerran kylässä käsiä korostavassa T-paidassa. Mummo katto mun käsiä ja kysy et onks noi nyt täynnä sitä proteiinia mitä annoin sulla synttärilahjaks? Sanoin et ei.. Ne on täynnä lonkeroo ja tortillaa.. :D

Ei nyt suoranainen huomautus ollu mut kai tää on siihen verrattavissa. Eilen bileissä yks tyyppi yliopistolta, jonka kanssa nyt en oo pahemmin ollu tekemisissä, tuli sanomaan että tarvii saliohjelmaa itelleen ja vinkkejä treenaamiseen.:rolleyes:

Eilen joku tuli baarissa nyrkki pystyssä haastamaan riitaa:
"vaikka oot iso voimailija ni säkin tipahdat jos osuu oikeaan kohtaan" :D

Ja sit kanssa eilen joku prätkäjengi halus mut niitten henkivartijaksi... :D

Aika usein joku yläasteaikainen kaveri, jota näkee nyt muutaman vuoden jälkeen uudestaan, ihmettelee että miten oon kasvanut näin paljon. yksi kaveri sanoi, että mun käsivarret on "mullistuneet". Tiedä sitten, mitä tarkoittaa.

Tää nyt ei ollu ihan huomautus, mut olin kyll otettu.. :)
Jokunen aika sit salilla ollessani, taisin tehä just selkätreeniä, niin yks parikymppinen mies kysy et tulisinko varmistamaan sen penkkiä. Olin vähä niiku wtf.. :wtf::wtf: , tyyliin osotin itteeni ja vilkuilin sivuille, minäkö? Se sitte penkkas 100kg, muistan miten mietin et jos toi ei jaksais niin miten mä saisin sen tangon muka ylös :D . Mut sen verran köykäsesti se sitä nosti et ei se mua tainnu sen takii kysyy..:rolleyes::)

No ei sillä kyllä juuri väliä ole kuka siellä takana kyykkii. Ei mulla ainakaan ole koskaan voimat niin loppu etteikö varmistaja saisi vaikka 2 sormella sitä tankoa autettua ylös asti.

Ei vittu mikä spede on tänään salilla. :dance2:
Sattunutta pukuhuoneessa...
Olin lähdössä pois pukuhuoneesta ja koko salilta, menin vielä ottamaan vettä shakeriin.
Noh siellä on penkki sillein aika keskellä, ja sitten mä kuljin siltä puolelta missä on WC:seen ovi.
No siinä oli joku vanha äijä väliltä 40-50 vuotias, siinä vaihtamassa kamppeitaan, ajattelin ei täs mitään ongelmaa et kyl mä tästä puolelta silti mahdun, ja tarpeen tullen se kaveri tekee vähän tilaa.

Mut ei... äijä rupee räyhään onks sun pakko kulkea tästä. Mä vastaan tsori tai jtn. Laitan repun penkille ja meen hakeen vettä. Tän jälkeen tää äijä tulee ja paiskaa täysii oven kiinni. Sit hetken kuluttua mä tuun pois WC:stä. Niin tän äijän tilitysjatkuu. Pieni hiljainen hetki ja pahannäköistä mulkoilua, jonka jälkee tää tokasee. Sul on varmaan joku aivovamma.
Mä vastaan niin on, mutta hyvin on silti tähän asti pärjännyt. Kerään repun lattialta minkä tää sankari on viskonut myös lattialle. Ja lähen meneen ja sanon vielä että hyvät jatkot vaan sulle.

Tais olla huono päivä tällä tyypillä. Kun ihan pienestä asiasta järjestää hirveen kohtauksen, ja luulee että voi tolla aggressiivisellä käytöksellä ottaa tilanteen haltuun, mutta muhunhan se ei tepsinyt, vaan pysyin ihan rauhallisena. Tossa olis ollut vaikka tappelut alkeet olemassa. Oli varmaan vaan kateellinen kun oli ite niin paskas kunnossa ja elämä muutenkin potkinut perseelle, että teki mieli vähän räyhätä ulkopuoliselle.:zzzz:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei helvetti, miten pysyit kuitenkin noin tyynenä? Mulla hitsaa heti kiinni jos joku ihminen ei osaa esittää asiansa asiallisesti.

Olisin ite kyllä pistänyt nostamaan repun jos se sen lattiallekki heitti. Onneks täällä Keski-Suomessa ei tommosia spedejä oo vielä vastaan tullut.

Asiaan, eilen salilla poikkes vanha kaveri joka on puol vuotta ollu ulkomailla, ja nyt näin ekaa kertaa ni sano heti "oot vissii tainnu iha urakalla käydä salilla?", tietenkin kuulin mitä se sano mut kysyin vielä että mitä ni kaveri pisti kirsikan kakun päälle. "Noku sun yläkroppa on nykyää aika lihaksikas, sillonku mä lähin ni olit iha kuikelo". Kyllä osas kaveri piristää juuri sopivasti. Sit se kyl vielä kysy perinteisen että onko noi ihan puhtaasti hankittu :D

Eräs mieshenkilö baarissa tuli haastelemaan minua, naishenkilöä, kädenvääntöön. "Hei väännetäänkö kättä, sul on julmetun isot hauikset!" En kuitenkaan lähtenyt haasteeseen.

Ps. Oliskin isot. :(

Entisen tyttöystävän pikkuveli kuulemma pelkäs mua kun näytin muka bodarilta. Samalla se oli levittänyt koko suvulle tietoa, että nyt se seurustelee jonku bodarin kanssa.:D

Luokkakaverit ihmetteli kovaan ääneen sitä kun uusissa luokkakuvissa olin selvästi muita leveempi.:wtf:

Mut ei... äijä rupee räyhään onks sun pakko kulkea tästä. Mä vastaan tsori tai jtn. Laitan repun penkille ja meen hakeen vettä. Tän jälkeen tää äijä tulee ja paiskaa täysii oven kiinni. Sit hetken kuluttua mä tuun pois WC:stä. Niin tän äijän tilitysjatkuu. Pieni hiljainen hetki ja pahannäköistä mulkoilua, jonka jälkee tää tokasee. Sul on varmaan joku aivovamma.
Itse oisin tuohon vastannu "- kyllä on" jonka jälkeen kun tämä ois aivovammasta maininnut niin siihe sitte "juuh mutta onpa hyvä että oon vielä näi nuori ettei ihan sinun tasolle oo kuitenkaa kehittyny"

Tänään tuli taas kivaa kommenttia, kun olin uimahallissa pulikoimassa. Siinä juttelin yhden valvojarouvan kanssa, että miten kannattaa sovittaa tää uiminen muun treenaamisen kanssa, kun ollaan dieetillä. No sehän sit kerto mulle avuliaasti, että mun ei kannata pelästyy vaikka se paino pari kiloa nousis tässä untiharrastuksen+dieetin alussa. Saattaa kuulemma muhunkin tarttua lihasta kun aloitan treenaa kovaa. :david: . Aamupaino 96kg-183cm-rasvat noin 12%

Nyt repes ja pahemman kerran:hyper::lol2::lol2:

Tänään tuli taas kivaa kommenttia, kun olin uimahallissa pulikoimassa. Siinä juttelin yhden valvojarouvan kanssa, että miten kannattaa sovittaa tää uiminen muun treenaamisen kanssa, kun ollaan dieetillä. No sehän sit kerto mulle avuliaasti, että mun ei kannata pelästyy vaikka se paino pari kiloa nousis tässä untiharrastuksen+dieetin alussa. Saattaa kuulemma muhunkin tarttua lihasta kun aloitan treenaa kovaa. :david: . Aamupaino 96kg-183cm-rasvat noin 12%
Vinkkasitko tätille näon tarkastuttamisen tarpeellisuudesta?:D

Hassu juttu, kyllä noissa mitoissa on jo sen verran varaa että tyhmempikin tajuaa urheilun merkityksen. Vai oliko tuo "noin" 12% eli todellisuudessa lähempänä 20%?

Eikä mitään herneitä sitten, mutta kyllä muutama oma frendi vastaavissa mitoissa näyttää jo kohtalaisen kovalta :)

Suositut

Back
Ylös Bottom