Parhaat huomautukset

Näytän kuulemma Tekkenin Paulilta:D
paulphoenixheadod7.jpg

Paul on pirun kova sälli!

Ilmeisesti dietti on puraissut oikein huolella, koska vaimo totesi vaatekaupassa, kun olin sovittamassa uusia treenirensseleitä: "Voi kauhia, sähän näytät ihan maratoonarilta"
En tiedä millainen käsitys vaimollasi on maratoonareista mutta omiin silmiin ne on ainaki aika nälkää nähneen näkösiä :D

Töissä kaks naispuolista työntekijää puhu siitä että niillä on niskat jumissa ja, että ne ei ite jaksa hieroa ku ei voimat riitä, sitte blondimpi niistä sano, että Jatimaticcihan ois hyvä hieromaan ku on tuollanen kroppa.:nolo: no joo...

Suvulta kuultua.

Junnuna puotin thaihommiin painon 88 kilosta 69:ään (vartta 188cm), niin setä nakkas saunareissulla hyvän: "Jätkähän on ku jumalan ruoska"

kelataan joku vuosi eteenpäin...

Sama setä lyö joka kerta äkkiarvaamatta(yleensä sukujuhlissa/yms.) kämmenellä helkkarin lujaa selkään niin, että läsähtää ja tokaisee isoon ääneen: "Siinä on lapa joka ei lotise" (painoa onkin sitten jo hivenen lisää, huitelee tuossa 110 korvilla).

:thumbs:

Mummi äsken ku juotiin kahvia:
"Sul on kauheat voimalihakset, käytkö sä salilla?
Laiha poika mut silti noin isot käsimuskelit. Mul on kyl paksummat ranteet ku sulla.."
Tarttu mun hauikseen sanoessaan ton.. hajosin jo siinä vaiheessa. Olen pelkkää luuta ja nahkaa :(

Paras on se, että kun on vaikka vuosia käynyt salilla ja joku kysyy, että käytkö salilla, niin vastaa että muutaman viikon oon tässä käyny.:D

"Lopeta jo toi hormoonien käyttö, oot aina nii äkäin." "En kyllä semmoisia käytä" "No mitäs sie sit noi paljo kokoaja kasvat?" :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuttu, jota en ollut vuoteen nähnyt "jätkällä ne hartiat vaan levenee"
Ei ne ole levennneet :( . Päällä vain oli tuoreehko farkkurotsi, joka ei ollut asettunut.

Eilistä saldoa baarissa:

Tuttu muija:

"Mitäs se MEL juo?"

"Kokista, pitäähän kuskinki jotain juoda."

"Aijjaa MEL on dietillä, no syytä onki jo!"

"No kiitti vaa.:D"

"Ei vaan ei sun mitään tarvii laihduttaa." (tökkii mahaa)

------------------------------------------------------
Toineen tuttu muija:

"Sullahan on käsi paksumpi ku mun reisi!"
------------------------------------------------------
Ensimmäisen muijan jätkä:

"No kyllä huomaa että on salilla viihdytty!" (puristaa hauista)

Eilen tuli baariin:kippis1: pistettyä ensimmäistä kertaa hiukan tiukempi t-paita:
Yks tuttu muija:"ootpaas sä hyvässä kunnossa."
Kaveri joka treenaa bjj:tä.."ois kyl kiva koittaa miten mä pärjäisin tollast könttii vastaa.."
kaveri jota en ollu nähny vähää aikaa:"huomaa et on poika viihtyny salilla.."
hyvä ystävä"toi paita kyl korostaa noit sun isoja käsiä.."
Kylläpä kasvatti kummasti treenimotivaatiota..:rock:

Tultii pukkareihi kaverin kanssa ja siin vähä vertailtii haukkareit ku oli iha pumpis ja sit sisään tuli sellane iso körmy (sali tuttu)
Hän: OHO! toiha on kasvanu iha saatanasti eilisestä! (tuli muuten aika hyvä mieli tosta)
Mä: no, itekki oon tyytyväine tän hetkiseen kokoon. Kovalla treenillä se on saatu ;)
Hän: siis lähinnä tarkotin tota sun kuhmua otsassa. (röhö naurua)

vähä harmitti sen jälkee, mutta kyllä itsekki nauroin iha mukavasti :)

Tuossa jokunen aika sitten veljenpojat kohta 8v. ja 6v. oli käymässä. Siinä sitten istuskeltiin ja katottiin televisiota, kun nuorempi tokaisi: "Sulla on iso voimapatti" Siinä sitten ihmettelin, kun oli college päällä ja kysäsin että mistäs tiedät? "No mä näin äsken".

Lämmitti mieltä mukavasti ja totuushan tulee tunnetusti lapsen suuta :thumbs:

Tyttöystävältä saanut positiivista kommenttia selkälihaksista useampaan kertaan, yks päivä himassa keittiössä tein ruokaa jostain syystä ilman paitaa (taidettiin oltu just noustu sängystä :david:) ja muijja siinä jonkunaikaa pälyiltyään sanoi, että "Huomaa kyllä sen että oot treenannut" :)

Usein tulee "tisseistä" kommenttia, luokkakaveri kysyy aina, kun oon salille menossa että "aiotko treenata tänään muuta kuin rintalihaksia?" vaikka ainakin omasta mielestäni treenaan koko kroppaa enkä pelkästään sitä rintaa.. :D

Muutama päivä sitten kaveri totesi, että "sun hartiat on kasvanut kun oot vetänyt niin paljon horppaa" Kovin lämmitti mieltä noin ystävällinen kommentti.

Tossa kuukaus tai pari taaksepäin oli muutama tuttu koulusta salilla, pari sellasta läskiä jätkää jotka kuvittelee, että ne nostaa koviakin painoja kun on mahaa jne. Siinä sitten ruvettiin treenaamaan, jonkun aikaa ne siinä katteli kun tein ihan itsekseni siinä millon mitäkin, kun tulivat sanomaan että "Mä luulin että sä oot joku ihan riisitikku, mutta sähän nostat ihan hyvin"

Otin sen kohteliaisuutena, sen verran piti sitten seurata niiden treeniä siinä, että huomasin niiden liikuttelevan aikalailla pienempiä sarjapainoja kuin millä itse teen :rolleyes:

koulussa muijat:sullahan on isommat tissit ku mulla,,,ja muija kotona:et sää vaan käytä mitään:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom