Parhaat huomautukset

Nyt tuli niin vitun "hyvä" kysymys messengerissä, että pakko laittaa :david:

Yks akka kysy: Käytätkö huumeita?
minä: en, miten niin?
akka: eiku ajattelin vaan

Kai minä sitten näytän joltain vitun narkkarilta, huhhuh :arvi: Ja tuo ei ollut läppää, kysyi vielä ihan tosissaan.

Nyt tuli niin vitun "hyvä" kysymys messengerissä, että pakko laittaa :david:

Yks akka kysy: Käytätkö huumeita?
minä: en, miten niin?
akka: eiku ajattelin vaan

Kai minä sitten näytän joltain vitun narkkarilta, huhhuh :arvi: Ja tuo ei ollut läppää, kysyi vielä ihan tosissaan.
ei juma :david:
:hyvä:

kaveri sano ennen treeniä että "jätkän reidet on kyllä kasvanu viime kerrasta" :whip:
ensimmäinen mukava kommentti ku oon alkanut treenata..

toinen vähä ikävämpi oli ku käväsin kotona, tulin suihkusta ja äitee oli siinä keittiös ja sitte menin suoraa jääkaapille ja se kysyi multa että. Mitä lihaksia sä nyt siä punttisalilla treenaat :hyper:
ei voinu sanoa muutaku, että kaikkia :piis:

Tuossa vasta vähän aikaa sitten noita baarissa kuultua kommentteja kertoilin ja tänään tuli taas pari lisää.. Parturissa kävin ni kysy se kampaaja, että "oot vissii salilla käyny?" "joo, miten niin?" "no viime kerrasta sulle tullu hartioihin paljon enemmän muotoo" :)

Sitte näin tätiä pitkästä aikaa tänään, niin ensimmäinen kommentti oli; "jätkä on ainakin treenannu, kaappi!" :D enhän mä nyt niin iso ole, että voisi kaapiksi sanoa, mutta pisti se tuokin hymyilyttää :)

Kyllä tässä ihan oikeella tiellä siis ollaan ;)

Isäpappa taas piristi meikäläisen päivää. Suihkun jälkeen levittelin olematonta selkääni peilin edessä ja erehdyin sitten isukilta kysymään onko se selkä yhtään levinnyt, itse kun ei peilistä selkäosastoa kunnolla näe. No, finnejä vaan oli entistä enemmän, muuten sama selkä kuin pari kuukautta takaperin.:itku:

Mitä helvettiä. Onko toi ihan normaalia jossain piireissä vedellä jotain leveetä selkää perhepiirissä ja miettiä että onko palaa tarttunut?

Ei se nyt niin kovinkaan epänormaalilta tuntunut siitä peilin ohi kävellessä. Kyllä minä ainakin joskus tykkään peilistä tarkastaa millainen kynäniska sieltä kurkistaa. Uskon että näin myös lähes kaikki muutkin. Eri asia sitten jos koko suku olisi siinä vieressä istuskellut, silloin olisin korkeintaan vetässyt tuplat edestä keittiön pöytää kohti ja jatkanut matkaa.:D

Ja varsinkin jos faijakin on aikanaan puntteja heilutellut, niin eiköhän tuo ole ihan normaalia jutella saliharrastuksesta ja kehityksestä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja varsinkin jos faijakin on aikanaan puntteja heilutellut, niin eiköhän tuo ole ihan normaalia jutella saliharrastuksesta ja kehityksestä.

Issee oo ikinä puntteihin koskenukkaa ja aina kysyy et onko voimaa tullu ja käskee vääntään kättä et kokeillaan kumpi on vahvempi :D

Toi nyt ihan normi vääntöö mitä aina tulee, mut harvemmin tulee mielee alkaa omalle faijalle posettaa ja kyselee miltä selkä näyttää.

Toi nyt ihan normi vääntöö mitä aina tulee, mut harvemmin tulee mielee alkaa omalle faijalle posettaa ja kyselee miltä selkä näyttää.
Peilillehän sitä posetetaan, faija vaan joutui tässäkin tapauksessa todistamaan kyseenomaista tapahtumaa. Ei siinä tilanteessa varmaankaan ole kovin epänormaalia kysäistä onko mitään kehitystä tullut?

Ja pitäähän sitä vanhalle äijälle välillä esitellä miltä ne lihakset ylipäänsä näyttää, omansa kun on saanut hautautumaan läskin alle jo kymmenisen vuotta sitten.:D

Ilmeisesti dietti on puraissut oikein huolella, koska vaimo totesi vaatekaupassa, kun olin sovittamassa uusia treenirensseleitä: "Voi kauhia, sähän näytät ihan maratoonarilta"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom