Parhaat huomautukset

Oma top 1 tapahtui baarissa. Musta mies (hetero ainakin toivottavasti) sanoi: "wau, I like your body" :)

Näitähän nyt tulee...
Tapahtu nimittäin eilen, kun näin systerin ja sen perheen pitkästä aikaa joulun merkeissä.
Oltiin just tultu jouluaterialle ja olin lyhythihasessa paidassa ja sisko kysy "onks sulla noi hartiat leventyny vai mikä? Noi sun olkapäät näyttää aika isoilta, vai onks se toi paita...ootko salilla käyny"
Heh!
:dance:

mietin että laittaako joululahja treadiin vai tänne mutta oon sanonut mutsille ettei osta vaatteita kun ei ne kumminkaan sovi. no tuli joulu ja mutsi oli ostanut takin joululahjaksi aatelin eka just taas sopivankokonen takki. yllätys oli suuri kun takki sopikin päälle mutsi vaan kertoi että kaupassa oli ollut aika hyvät ilmeet myyjillä kun ne oli katsellut mutsin "sovitusta". eli isoin toppatakki mitä siltä löytyy ja takki sen päälle jos ei kiristä niin on sopiva, olin vaan että :eek:

Eilen kävin äipällä viettämässä joulua ja ei oltu puoleen vuoteen nähty, niin äippä vaan tokas että sullehan on kasvanut oikea rintapanssari.. Olin kyllä imarreltu ja sain uutta puhtia reenaamiseen.:dance2:

Tänään ihmettelin pelin edessä mun ojentajia. Jännitin niitä selän takana kädet yhdessä.
Siinä sitten kuin lapsen ihmetystä täynnä, hihkuen näytin emännälle samasta asennosta, että kattoos nyt, että eiks oo aika muhkeet ojentajat. Siihen emäntä, että emmä pysty keskittyy sun ojentajiin.. Mä siihen, että miten nii. No ku toi selkä on niin massiivinen, tollasta muhkuraa täynnä
:hyper:

Heh tää oli pakko lisätä, kun rupes niin huvittaan

Tällänen pistää yrittään vielä enemmän, kivaa palautetta.
Muuten paita repes tänään kainalosta ku kumarruin nostaa yhtä laatikkoa...:dance:

Itselläni treenikaveri tokaisi tossa pari päivää sitten varsin positiivisen kommentin kun kävi kahvilla.

"Hetkinen... noi sun hartiat niin ne... ne on kasvanu ihan helvetisti" :D :rock:

Tästä tuliki sitten hyvä mieli

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kerran yks musta kundi sano, että "I could look like you if I wanted". No, ei kannata hommata ainakaan tätä keskivartaloa..

Syötiin jouluateriaa, istuin iskän vieressä, niin se sano että: Pitää vissin vaihtaa toiselle puolelle syömään, kun ei mahdu kunnolla istumaan kun noi sun hartiat on sen verran leveet.

Mummi ja ukki sanoo aina: on siitä pojasta tullu kyllä kovalihanen jupokas:)

Äiti sanoo: kauheen näköset nuo arvet noissa sun hauiksissa.

Töissä työkaveri toiselle:
"Muut saa uuden trukin, me saadaan Anne.":D

Edit. Eilen miespuolinen kaveri baarissa:
"Tolla on saatana käsivarsi paksumpi ku mun reidet perkele!"

Viime kesäänä anoppi näki mut saunasta tulleena pyyhe vyötäröllä paljastaen yläkropan. Anopin ja appiukon ilmeet oli :eek: molemmilla. Aika mieltä ylentävää

No, äsken käytiin saunassa ja anoppi totesi ohimennen "Weakin olis pitäny tulla tänne pelkät uikkarit päällä" , kun päällä oli kylpytakit.

:dance::rock:

Eilen kun olin isäukolla käymässä ja heitin pitkähihhasen pois kun oli lämmin niin huusi että "kato ny Vi++u mikä karhu!"

Mulle ei oikee tietenkää viel oo tullu kommentteja, mut jostain syystä jo se että ku huomaa et muita kehutaan nii tulee mulle jo motivatiota.

Tänää salille ekaa kertaa 2 viikon aikana :)

...mut jostain syystä jo se että ku huomaa et muita kehutaan nii tulee mulle jo motivatiota.

Jep, sama homma mulla.

Ja sitten hieman offtopiccia. Ihmetyttää se, minkälaisia kommentteja porukka on täällä saanut, ja sitten vielä väitetään kuinka vaikeeta lihasmassan kasvatus on. Ei se näköjään kaikille oo kovin vaikeeta. :D

Ittee kans ihmetyttää sama, mimmejäkin kehutaan jo pari kk reenin jälkeen, mutta iteltä lähinnä kysytään, että jaa, siis salillako käyt? Et sie oikeesti voi olla vahva, et sinä näytä sellaiselta... Pah :D Noh, eipä tässä ole tarkoituskaan vahvalta näyttää, vaan olla sitä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom